אביתר בנאי הופעות

אביתר בנאי הופעות קרובות, כרטיסים והנחות

מעוניינים ללכת להופעה של אביתר בנאי? אם כן מוטב להקדים ולרכוש כרטיסים כבר במכירה המוקדמת, כיון שמדובר באחד מאמני הטופ של ישראל, כך שהביקוש להופעות שלו הן גבוהות במיוחד והכרטיסים נגמרים במהירות. בנאי ידוע בהופעותיו המושקעות מלאות הרגש כשהוא אף נוהג לתקשר ולשתף חוויות עם הקהל, כך שההנאה מההופעה הינה מובטחת. צפו בלוח ההופעות הקרובות של בנאי:

לוח הופעות אביתר בנאי

מרץ, 2024

כ-20 שנות הצלחה כזמר ויוצר מוביל

בנאי, עוד כישרון אדיר מבית המשפחה המוזיקלית המפורסמת והמצליחה בישראל, החל את דרכו המוזיקלית באמצע שנות ה-90' ובשנת 97' יצא אלבומו הראשון הנושא את שמו המלא. האלבום זכה להצלחה גדולה והכניס את בנאי לתודעה ולמיינסטרים הישראלי כזמר ויוצר מוערך בזכות עצמו ולא כעוד "בנאי" שזכה לחשיפה רק בהיותו חלק מהמשפחה. בין הלהיטים של האלבום הראשון הם "מתי נתנשק", "יש לי סיכוי", "תיאטרון רוסי", "כלום לא עצוב", "שמתי לי פודרה" ועוד.

בשנות ה-2000 בנאי הוציא אלבומים מצליחים נוספים- "עומד על נייר" (2005), "לילה כיום יאיר" (2009), "יפה כלבנה" (2013),ו-"לשונות של אש" (2017). אלבומים אלה הובילו אותו למעמד של זמר ויוצר מהשורה הראשונה של אמני ישראל שלהופעותיו יש ביקוש רב מאוד.

הכישרון של בנאי מתבטא גם בורסטיליות המוזיקלית שלו המשתקפת בסגנונות השונים של כל אלבומיו. כך שניתן למצוא בחלקם השפעות של מוזיקה קלאסית ובחלקם רוק גיטרות ועוד.

שיתופי פעולה עם אמנים אחרים

במהלך הקריירה אביתר בנאי שיתף פעולה עם אמנים רבים, ביניהם:

צח דרורי – חבר ילדות עמו הקליט את שני אלבומיו הראשונים.

אסף אמדורסקי – השתתף בהפקת אלבומו הראשון של בנאי ואף הפיק ועיבד את הסינגל "עד האהבה" שיצא בשנת 2018.

יונתן רזאל – בנאי הפיק את אלבומו של רזאל "סך הכל" בשנת 2007 ואף שר איתו את השיר "ציון".

קורין אלאל – השתתפה בהפקת אלבום הבכורה של בנאי והוא נטל חלק במופע והאלבום "חברים שרים קורין" בסוף שנות ה-90'.

אביב גפן – קיים מופע משותף עם גפן בפסטיבל הפסנתר בשנת 2011. הצלחת המופע הובילה לסיבוב הופעות משותף לקראתו הוציאו את הסינגל "יש שמיים מעלי".

כמו כן, בנאי מושפע ממוזיקה קלאסית ומאמנים מסגנונות שונים, כגון: רוברט וויאט ורדיוהד, שלמה גרוניך ואף מאחיו מאיר בנאי ז"ל.

 

שירים חדשים

אלבומו האחרון של בנאי "לשונות של אש" יצא בשנת 2017, שירים בולטים מתוכו הן "פרגולה" שהושמע רבות בתחנות הרדיו השונות והשיר "הושענא". כמו כן, בנאי הוציא את הסינגל "עד האהבה" באפריל 2018 בהפקה והשתתפות בנגינה של אסף אמדורסקי.

 

שאלות נפוצות

הנחות להופעות של אביתר בנאי ולאמנים נוספים ניתן להשיג מעת לעת בכרטיסי חבר שונים, כגון: "בהצדעה" של חיי מילואים, "ביחד בשבילך" הכרטיס של עובדי ההסתדרות, כרטיס האשראי "לאומי קארד", כרטיס חבר של ארגון המורים ועוד.

המחירים משתנים בהתאם לסוג המופע והמיקום. באופן כללי מחיר הופעה סטנדרטית של אביתר בנאי עולה כ120-200 ש"ח.

הופעה רגילה מלאה של אביתר בנאי נמשכת לרוב כשעה וחצי-שעתיים.

הופעה פרטית של אביתר בנאי בזום או בבית תעלה כ-20,000 ש"ח.

בין שיריו הפופולריים של אביתר בנאי: עד מחר, יש לי סיכוי, מתי נתנשק, תיאטרון רוסי, אותיות פורחות באוויר, יפה כלבנה, לילה כיום יאיר, כלום לא עצוב ועוד.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X