לאחר צאת אלבומו המוצלח פול מקרטני עונה לשאלות גוגל!

עוד אלבום אולפן מוצלח לאוסף

סר פול מקרטני, בן ה-76 הוציא החודש אלבום חדש העונה לשם 'Egypt Station'. זאת, 5 שנים לאחר צאת אלבום האולפן האחרון שלו "New". אלבום זה מוכיח כי לא נס ליחו של אגדת המוזיקה הבריטית. האלבום זכה להצלחה מיידית, כאשר הוא טיפס לפסגת מצעד האלבומים של מגזין הבילבורד האמריקני. מקרטני קידם באופן מאסיבי את האלבום לפני הוצאתו ונראה שזה גם סייע לכמות המכירות באלבום. אך אל תטעו, לא מדובר כאן באלבום של יח"צ בלבד – זהו אלבום מעולה גם מוזיקלית אשר הופק ע"י גרגר קורסטין, מפיק נחשב שעבד גם אדל והפו פייטרז. האלבום משלב בין סגנונות מוזיקליים שוניים, אם זה רוק, פופ, פולק ואף קטעים של רוק פרוגרסיבי.

מקרטני קלאסי

שם האלבום קולע בול למהות שלו, אין מדובר כאן באלבום קונספט ששיריו משלימים אחד את השני בצורה הרמונית, אלא מעין "תחנות" שונות (כמו במספר אלבומים של הביטלס), אך יחד עם זאת מדובר באלבום שנעים להאזנה, אם הוא לא יתפוס אתכם בפעם הראשונה, סביר שהוא יעשה זאת בהאזנה השניה. מהאלבום בוקעת אנרגיה חיובית ושמחה וכן את הכישרון המופלא של מקרטני – אם זה בשירי אהבה מרגשים, ביצירת מלודיות פשוטות אך ממכרות ונוגעות, אם זו השליטה המופלאה שלו על גיטרה הבס. הכל מסתכם אלבום שהוא בהחלט לא יצירת מופת, אבל בהחלט אלבום טוב שמומלץ לשמוע וגם קצת ליהנות מנוסטלגיה מוזיקלית בדמותה אגדת רוק מופלאה משנות ה-60, אשר עודנה חיה ובועטת גם בשלהי העשור השני של המאה ה-21.

בעקבות האלבום – מקרטני עונה לשאלות נפוצות עליו בגוגל

לאחר השקת האלבום פול מקרטני נשאל שאלות נפוצות של גולשים עליו בגוגל במסגרת סרטון שהופק ע"י מגזין החדשות הטכנולוגי האמריקני "Wired". מדובר בסרטון מעניין ומשעשע ובו הוא עונה על שאלות הנוגעות לגיטרה הבס שלו, על אילו כלים הוא יודע לנגן (לא הוא לא יודע לנגן על כינור), על הקשר שלו ושל הביטלס עם אמנים כמו אלביס והרולינג סטונס (נפגש עם אלביס ובקשר טוב עם הסטונס), כאשר באחת השאלות אותה הוא לא חשף הוא הגיב בכעס (באופן הומוריסטי כמובן ואולי יש בזה מקצת מן האמת) ושבר את הפלייסמנט עליו הודפסו השאלה. כשסביר להניח כי מדובר בשאלה הנוגעת לקונספירציה המתייחסת לכך כי פול מקרטני "האמיתי" מת ופול הנוכחי הוא מזויף, בעקבותיה ישנם שאילתות רבות בגוגל הנוגעות למותו – תרשמו "Did Paul Mc" בלבד וזה ישלים לכם כבר את השאלה הנפוצה בנושא. מעניין ומשעשע!

 

 

 

 

 

 

 
 

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X