אירוויזיון 2019 תחזיות אתרי ההימורים

אירווזיון 2019 חוזר לתל אביב אחרי הפסקה בת 20 שנים. כמידי שנה אתרי ההימורים השונים ברחבי העולם מציעים הימורים שונים על התחרות, כשההימור העיקרי הוא כמובן אודות השיר הזוכה בתחרות. יחסי ההימורים נקבעים כמובן על ידי סטטיסטיקאים מומחים תוך איסוף נתונים 24 שעות ביממה, נתונים אשר כוללים בין היתר גם את ה"באזז" בערוצי התקשורת והדיגיטל השונים אודות כל שיר. חשוב לדעת כי למרות המקצועיות של הסטטיסטיקאים הימור זה הימור והפתעות תמיד יכולות לקרות. ניתן ללמוד זאת משנה שעברה, אז למשל נטע ברזילאי שאמנם סומנה מראש כפוטנציאלית לזכיה, עדיין לא היתה המועמדת הראשית לזכיה בשבועות שלפני התחרות. קפריסין, אשר סיימה במקום השני בקרב צמוד עם נטע שלנו – אפילו לא הייתה בטופס 10 המועמדים הראשונים כשבועיים לפני התחרות והיחס שלה לזכיה היה גבוה מאוד ועמד על ממוצע של 30+. ורק ימים ספורים לקראת התחרות היחס עליה ירד באופן משמעותי.

אז מה אומרים אתרי ההימורים השנה? ובכן המועמד המוביל לזכות השנה הוא דאנקן לאורנס שמייצג את הולנד. השיר שלו "Arcade" מקבל יחס נמוך של כ-3 (כ-5 ימים לפני הגמר), מה שמביא אותו לבעל סיכויי הזכיה הגבוהים ביותר שעומדים על כ-23%. אם אנחנו נאלצנו להמתין 20 שנה עד לזכיה בשנה שעברה ההולנדים מחכים לזה כבר 44 שנה, מאז זכייתם האחרונה עם אחד השירים האהובים בהיסטוריה של התחרות "Ding a Dong". לפחות לפי אתרי ההימורים, יש להולנדים סיכוי טוב מאוד שזה יקרה סוף סוף השנה.

 

אחריו, בפער לא גדול נמצאת שבדיה עם יחס ממוצע של כ-5 עם השיר "Too Late For Love". שוודיה נחשבת לאחת המתמודדות המצליחות ביותר בהיסטוריה של התחרות כשזכו לא פחות מ-6 פעמיים (פעמיים יותר מישראל), האם הם יעשו זאת שוב?

 

אחריהן ברשימה נמצאות צרפת ברוסיה שהן בעלות סיכויי זכיה של 10% ו-9% בהתאמה. עם השירים "Roi" ו-"Scream".

 

 

 

ומה איתנו? ובכן, ישראל אותה מייצג קובי מרימי אינה מועמדת בולטת לזכיה, והיא נמצאת עם יחס זכיה גבוה במיוחד של כ-200. כלומר, השקעה של 100 ש"ח בלבד תייצר לכם זכייה של לא פחות מ-20 אלף ש"ח! עדיין מדובר בהשקעה שמתאימה לאנשים מאמינים במיוחד או לאלה שהם להם כמה שקלים מיותרים לבזבז. כניסה לעשירייה הראשונה תהיה הישג יפה מאוד, במיוחד כשזה קורה שנה לאחר זכיה, דבר שהופך את המשימה לקשה הרבה יותר. בהצלחה לנו!

ומה לגבי שאר המדינות? אתם מוזמנים לעיין ביחס הנוכחי של 25 המדינות המובילות נכון להיום. את הרשימה המלאה ניתן למצוא באתר – eurovisionworld.com.

אירוויזיון 2019 סיכויי זכיה

 

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X