בקסטריט בויז יוציאו סרט, ג'יי.זי בגד בביונסה?

ביונסה מציתה את השמועות על בגידה של ג'יי.זי על ידי שינוי מילים של שיר בהופעה

עוד ועוד שמועות מתחילות לצוץ לגבי התרופפות הקשר בין ביונסה לג'יי.זי. מאז התקרית במעלית בה הכתה אחותה של ביונסה, סולאנג', את ג'יי.זי. השמועות הולכות ומתחזקות כי ג'יי.זי בוגד בביונסה, וזאת הודות לביונסה עצמה שבהופעה שינתה חלק מהמילים של שיר שמדבר על חוסר נאמנות.

בהופעה של הזמרת באוהיו, כחלק מסיבוב ההופעות המשותף שלה עם ג'יי.זי, עלתה ביונסה על הבמה עם שמלת כלה והינומה ארוכה כדי לבצע את השיר שלה:"טינה". השיר בעל הקצב האיטי מדבר על אישה שבן זוגה בוגד בה. אך מה שגורם לדבר להיראות כעקיצה כלפי ג'יי.זי הוא שינוי המילים המקוריות של השיר בזמן ההופעה.

המילים המקוריות של השיר הן:"כמו שלא הייתי טובה, כמו שלא יכולתי לעשות את זה בשבילך כמו שהפילגש שלך עושה". ביונסה שרה על הבמה:"כמו שלא הייתי טובה, כמו שלא יכולתי לעשות את זה בשבילך כמו שהכלבה הזאת יכלה".

כמו כן, ביונסה גם ערכה את הקטע הבא:"נמצאת איתך כבר שש שנים…אני חייבת להסתכל לה בעיניים ולראות שהיה לה חצי ממני" שונה על ידי ביונסה בהופעה ל12 שנים (במקום שש שנים בגרסא המקורית) ול"אני חייבת להסתכל לה בעיניים ולראות שהיה לה חצי ממני, היא אפילו לא חצי ממני, הכלבה הזאת לעולם לא גם לא תהיה".

השינוי מ"שש שנים" ל"12 שנים" חשוד במיוחד, מפני שזה אורך מערכת היחסים של ביונסה עם ג'יי.זי .

למרות כל זאת, ביונסה מעלה תמונות שמחות במיוחד שלה ושל ג'יי.זי ברחבי הרשת, אז לא ברור מה היה ונראה כי ביונסה שולחת מסרים כפולים, אולי כדי לשמור על התעניינות המעריצים.

הבקסטריט בויז יוציאו בקרוב סרט דוקומנטרי

"זה סוג של תהליך הקלטת האלבום יחד עם הסיפור של הלהקה" אומר קווין ריצ'רדסון. הלהקה מחפשת כרגע מפיץ לסרט הדוקומנטרי שצילמה בזמן הקלטת האלבום " In A World Like This" וסיבוב ההופעות שתמך בו.

"צילמנו במהלך עשיית האלבום, במהלך החזרות של סיבוב ההופעות ובזמן שהיינו בדרכים" אמר ריצ'רדסון ל-Billboard והוסיף:"זה סוג של תהליך הקלטת האלבום יחד עם הסיפור של הלהקה – איך נפגשנו, העליות והמורדות ורכבת ההרים שחווינו".

לסרט קוראים:"Show 'Em What You're Made Of" והוא נקרא על שם שיר באלבום " In A World Like This", פרטים נוספים לגבי תאריך יציאתו של הסרט יחשפו במהלך הקיץ.

"אנחנו ממש נהנים" אומר ריצ'רדסון ומוסיף:"אני חושב שאפשר לומר שעמדנו בציפיות של כולם…כולם מרוצים מהתגובות וממכירת הכרטיסים. אנחנו צובטים את עצמנו לפעמים. אנחנו מאוד ברי מזל. קשה מאוד לטפח קריירה בתעשייה הזו. התחלנו את סיבוב ההופעות ' In A World Like This' כחלק מחגיגות העשרים שנה ללהקה, וזה ממשיך לחגיגות ה-21 שנה ללהקה. אז אנו ברי מזל ואנחנו גם מבינים את זה".

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X