חדשות הפופ: אחותה של ביונסה תקפה את ג'יי זי ועל החדש של מלך הפופ

אל.איי ריד וטימבלנד מדברים על "Xscape" של מייקל ג'קסון

האלבום המצופה של ג'קסון יצא לפני מספר ימים והמפיקים הראשיים אל איי ריד וטימבלנד התראיינו בתכנית הטלוויזיה Today ודיברו על האלבום. שניהם הציעו נקודות מבט שונות על איך הייתה החוויה של שימור והקמה לתחייה של מוזיקה מתוך הכספת של מלך הפופ.

בשביל ריד, המנכ"ל של חברת התקליטים Epic, שימור המורשת של ג'קסון ויצירת האלבום היה דבר שהוא הטיל עצמו כי הרגיש שמחובתו לעשות כך. בראיון הוא אמר כי:"אף אחד מהשירים באלבום לא היו שירים שמייקל לא היה רוצה שהעולם ישמע". ריד הזכיר לצופים כי למרות שהוא לא כינה את ג'קסון 'חבר' הוא עבד עימו הרבה פעמים והוסיף:"מייקל ג'קסון טפח לנו על הכתף ואמר  'תעשו רק טובה אחת קטנה ותזכירו לאנשים שאני הגדול מכולם?'".

לטימבלנד, האלבום הרגיש כסוג של התפרצות. והוא דיבר על הקשיים שהיו לו בתחילת התהליך. כשדיבר על הקולות הנלווים באלבום, הוא הגיע לליבת העניין של מה שהמעריצים מרגישים שמהווה קונפליקט באלבום:"אל איי צלצל אליי ואמר לי שאני הבן אדם המושלם, ובהתחלה אמרתי 'יש!' אבל אתה בעצם עובד על משהו של מישהו שלא נמצא פה. זה היה מאוד קשה בשבילי. בהתחלה הרגשתי שאני לא ממש יכול לגעת בזה.  חשבתי שאני אוכל אך לא יכולתי".

האלבום שוחרר רשמית ב-9 במאי, והוא מכיל שמונה שירים, שהגרסאות המקוריות שלהם הוקלטו בין השנים 1983 ל-1999.

סולאנג' נואלס, אחותה של ביונסה, תוקפת את ג'יי זי, השלושה משחררים הצהרה רשמית לתקשורת

לפני מספר ימים הודלף לרשת סרטון ממצלמת אבטחה של מלון "סטנרדט" בו נערך נשף ה-Met Gala. בסרטון רואים במעלית את ביונסה, ג'יי זי וסולאנג' לאחר שעזבו את האירוע. כאשר הם נכנסים למעלית רואים את  סולאנג' נואלס, אחותה של ביונסה תוקפת את ג'יי זי – מכה אותו וצועקת עליו. המאבטח שנמצא איתם במעלית תופס אותה, ורואים אותה ממשיכה לצעוק על ג'יי זי ולנסות לבעוט בו. ביונסה עומדת מנגד ומנסה לא להתערב.

סולאנג' בת ה-27 היא גם זמרת, ולאחרונה עזבה את חברת התקליטים "רוק ניישן" של ג'יי זי, והקימה חברת תקליטים בעצמה.

הסרטון קיבל מיליוני צפיות ביו טיוב ועורר סקרנות רבה לגבי מה הסיבה בגללה תקפה סולאנג' את ג'יי זי. בעקבות ההתעסקות הבלתי פוסקת של הביצה ההוליוודית בעניין,  נאלצו השלושה לשחרר הצהרה רשמית בנושא:"כתוצאה מהשחרור הפומבי של סרטון מצלמת האבטחה ביום שני, ה-5 במאי, היו ספקולציות רבות לגבי מה שעורר את התקרית המצערת. אבל הדבר החשוב ביותר הוא שהמשפחה שלנו פתרה את זה והמשיכה הלאה. ג'יי וסולאנג' שניהם נטלו על עצמם אחריות למה שקרה. שניהם מודעים לתפקידם באירוע הפרטי הזה שיצא החוצה לעיני הציבור. שניהם התנצלו אחד בפני השנייה, והמשכנו הלאה לחזור להיות משפחה מאוחדת…הדיווחים כי סולאנג' הייתה עצבנית והפגינה התנהגות שלילית במשך כל הערב היא שקרית. בסופו של יום, למשפחות יש בעיות ואנחנו לא שונים משום משפחה אחרת. אנחנו אוהבים אחד את השני ומעל הכול- כולנו משפחה. אנחנו שמים את התקרית הזו מאחורינו ואנחנו מקווים שכולם יעשו כך גם".

לפי דיווחים של עיתון הניו יורק פוסט, אתר הרכילות TMZ שהוא אחד מאתרי הרכילויות הכי נחשבים בארה"ב, שילם על הקלטת 250 אלף דולר, ולפי דיווחים של ערוץ E!, TMZ שילמו בין 50 ל-100 אלף דולר על הקלטת.

 

 

 

 

 

 

 

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X