חדשות הפופ: גאגא מסתלבטת על פרי, אלבום חדש לאדל?

אדל רומזת על אלבום שלישי

יותר משלוש שנים עברו מאז שיצא האלבום האחרון של אדל '21' והזמרת רמזה בטוויטר על אלבום חדש. אדל חגגה לפני מספר ימים את יום הולדתה ה-26, ולכבוד כך היא צייצה בטוויטר רמז גדול על אלבום חדש. אדל כתבה את הפוסט יחד עם תמונה עצמית ורמזה כי למרות שהיא הולכת להיפרד עוד כמה רגעים מגיל 25 המספר הזה לא ממש נגמר עדיין:"ביי ביי 25…נתראה שוב בשנה X". שני האלבומים הראשונים של אדל '19' ו-'21' נקראו על שם הגיל בו כתבה אותם ולכן היא קראה להם כך, ובנוסף קיימות שמועות כי אדל עבדה בשנה האחרונה על אלבום בזמן שגם הייתה עסוקה בגידול בנה אנג'לו. בהתחשב בשמועות כי הולך לצאת אלבום בסתיו 2014 יחד עם רמז יום ההולדת שלה, נראה כי הולך לצאת להיט חדש לאדל ממש בקרוב.

ליידי גאגא יורדת על קייטי פרי בטוויטר

למרות שליידי גאגא וקייטי פרי מתעקשות שהן לא מתחרות אחת בשנייה, נראה כי גאגא מתחילה לשנות את דעתה. גאגא ירדה על פרי על ידי כך שכתבה:"נראה כי שיער ירוק וסוסים מכאניים הם הדבר החם עכשיו".

הפוסט הזה הוא ירידה רצינית של גאגא על פרי שצבעה לאחרונה את השיער שלה לירוק והופיעה על הבמה על סוס מכאני במהלך סיבוב ההופעות שלה Prismatic. נראה כי גאגא לא רק יורדת על פרי, אלא גם מאשימה את פרי כי היא מחקה אותה – גאגא רכבה על סוס מכאני לבן על השטיח האדום בטקס פרסי המוזיקה האמריקאים ב-2013 ולאחרונה גם השתמשה בצבע ירוק על שיערה.

על התחרות כביכול בין פרי לגאגא אמרה פרי בעבר:"לפעמים, זה גורם לי להיות עם הרגליים על הקרקע כאמנית מופיעה. זה נחמד שזה ככה דווקא. אבל שתינו מסכימות שאנחנו לא אוהבת טבע תחרותי ואנחנו לא מעודדות את זה, גם לא אצל המעריצים שלנו. מפני שאתה לא הולך לשמוע זמר אחד כל החיים שלך. אתה תקשיב להמון אמנים שונים". גאגא לעומת זאת אמרה על הנושא כי קיימת תחרות בינה לבין פרי:"אני לא יודעת מה לעזאזל הקשר ביני לבין קייטי פרי. המוזיקה שלי שונה לחלוטין ואני עצמי לא יכולתי להיות שונה יותר ממנה".

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X