חדשות הרוק: יאנג מ-AC/DC לוקח הפסקה, לינקין פארק חוזרים ברעש

האלבום החדש של לינקין פארק הוא:"הכי רועש אי פעם" של הלהקה אומר מייק שינודה

הסולן, גיטריסט והמוח של להקת לינקין פארק מייק שינודה, מדבר על האלבום החדש של הלקה "The Hunting Party" ומדבר על הצורך לחזור לסאונד רוק גולמי ועל יצירת אלבום כבד ורועש.

שינודה נשאל על הגישה ה"ידידותית לרדיו" שנקטה הלקה בשנים האחרונות, עשיית מוזיקה הרבה יותר קלילה ומיינסטרימית ביחס לאלבומים הראשונים של הלקה:"אנחנו צריכים לטוות החוצה מהמוזיקה שלנו הרבה מהגישה הרכה וה'אימו' ובו זמנית גם להוציא כל מה שאגרסיבי מידי". שינודה הוסיף:"אנחנו כבר לא ילדים בני 18 שעושים סתם אלבום רועש בשביל לעשות רעש, אנחנו מבוגרים בני 37 שעושים אלבום רועש. ומה שמכעיס בן 37 הוא שונה ממה שהכעיס אותנו לפני שנים, באלבומים הראשונים שלנו".

על השאלה האם לחומר החדש יהיה קושי להיכנס לתחנות הרדיו, אומר שינודה כי הדבר שהוא הכי מאמין בו זו המוזיקה:"לא עשינו את האלבום הכבד שלנו בכל הזמנים. אני מאוד מודע לזה שיש להקות מאוד כבדות שעושה מוזיקה מאוד כבדה. לא הקלטנו אלבום כבד כמו הלהקות האלה. עשינו אלבום של לינקין פארק שהוא אגרסיבי וחזק , זה האלבום הכי רועש שעשינו אי פעם".

האלבום החדש של לינקין פארק  "The Hunting Party"  יצא בעוד כחודשיים, ב-17 ביוני.

מלקולם יאנג לוקח הפסקה מ-AC/DC עקב מצבו הבריאותי

לאחר השמועות על פירוק הלהקה וגם על פרישתו של יאנג שהציפו את הרשת בימים האחרונים, AC/DC שחררו הצהרה רשמית בנושא:"לאחר ארבעים שנה של חיים המוקדשים ל-AC/DC, הגיטריסט ואחד ממייסדי הלהקה מלקולם יאנג לוקח הפסקה מהלהקה בשל מצבו הבריאותי. מלקולם רוצה להודות להמוני המעריצים ברחבי העולם על האהבה הבלתי פוסקת והתמיכה שלהם. לאור החדשות האלה, AC/DC מבקשים לכבד את פרטיותו של מלקולם ומשפחתו בזמנים אלה. הלהקה תמשיך לעשות מוזיקה".

על פי דיווחים קודמים, מארק גייבל, סולן של להקת Choirboys שמקורב ללהקה אישר כי יאנג אינו יכול להופיע יותר עם הלהקה בשל מחלה. גייבל אמר לרדיו ABC באוסטרליה את הדברים הבאים:"ממה שאני הבנתי, וזה אפילו אושר על ידי הבן שלו רוס, נראה כי מלקולם לא יכול להופיע יותר. זה לא רק שהוא לא מרגיש טוב, זה דיי רציני. לא רק שהוא לא יוכל להופיע בהופעה חיה, הוא כנראה גם לא יוכל להקליט".

העיתונאי האוסטרלי דריל מייסון, כתב כי יאנג סבל משבץ בחודש האחרון. לפי The Age, מקור שמקורב למשפחתו של יאנג אמר כי מצבו של יאנג כל כך התדרדר עד שאשתו ומשפחתו משקיעים את כל זמנם כדי לטפל בו. ככל הנראה יאנג כרגע מטופל בביתו שבאזור סידני, ומדווח כי הוא מתקשה לזכור פרצופים וחווה בעיות תקשורת עם הסביבה שלו.

זמר הלהקה בריאן ג'ונסון דחה דיווחים על התפרקות הלהקה ואמר ל-Telegraph הבריטי כי הלהקה מתכוונת להתחיל לעבוד על אלבומם ה-16:"אנחנו ניפגש במאי בוונקובר. ניקח את הגיטרות ונראה למי יש קטעים או רעיונות. אם יהיה משהו, נקליט אותו".

The Who חוגגים 50 שנה ללהקה עם סיבוב הופעות ואלבום חדש

לפי דיווחים של Gigwise, אתר חדשות מוזיקה בריטי, הלהקה מתחילה להתכונן לסיבוב ההופעות העולמי שלה והכנה לקראת הקלטת אלבום חדש השנה. גיטריסט הלהקה פיט טאונסנד אמר כי סיבוב הופעות עולמי של הלהקה יתחיל בבריטניה  ואישר כי הלהקה עובדת על אלבום חדש ומנסה לסדר שעות ארוכות של חומרים שהוקלטו. בראיון למגזין Billboard אמר טאונסנד:"זה יהיה סיבוב הופעות עולמי. אני לא משתגע על לצאת לדרכים אבל אני בכושר ומצב טוב. ברגע שאני מתחיל לעשות את זה, ואני עדיין מאוד טוב בזה, אני גם אנסה להפיק הנאה מזה".

על האלבום החדש אמר טאונסנד:"אני מנסה לגשש ב-20 אלף שעות של הקלטות ומוזיקה לא מאורגנת. אני אוציא שירים כדי לתת לרוג'ר (סולן הלהקה) לראות אם יש לנו מספיק דברים טובים לעשות מהם אלבום. יכול להיות שבסופו של דבר זה יהיה בזבוז של זמן אבל אני מאוד מקווה שיצא מזה אלבום".

"המי" בביצוע חי להמנון הרוק "My Generation":

https://www.youtube.com/watch?v=7xZOrWK6d4g

 

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X