חדשות הרוק: מוטלי קרו בשיר אחרון, קוביין לא התאבד?

סרט דקומנטרי חדש טוען כי המוות של קורט קוביין לא היה התאבדות ויש לו קשר ישיר לקורטני לאב, כך עולה ממכתב שנמצא בזירת המוות של קוביין

סרט דוקו-דרמה חדש בשם "Soaked in Bleach" עוסק במותו של קורט קוביין ומתמקד בתיאוריה כי לקורטני לאב (אלמנתו של קוביין) היה חלק גדול במותו.

הסרט מבוסס על מסמכים רשמיים מתוך חקירת מותו של קוביין, הקלטות ועדויות של מומחים. בנוסף, הסרט מכיל אנשי משטרה בולטים שהיו קשורים לתיק של קוביין החולקים את השערותיהם ומחשבותיהם בנושא.

טום גרנט, חוקר פרטי ששכרה קורטני לאב כדי למצוא את קוביין אמר כי התנהגותה של לאב לא הייתה התנהגות טיפוסית של אישה שמאבדת את בעלה:"לא היה נראה כאילו יש בה עצבות בכלל. יש בזה הרבה יותר ממה שסיפרו לי…זה לא קורה לעיתים קרובות שחוקר פרטי מאשים את מי ששכר אותו במעורבות בפשע".

היידי הרלסון, מפענחת מסמכים אמרה כי בתיקה של לאב נמצא דף שהכיל צירופי מילים שנמצאו במכתב ההתאבדות של קוביין. אחר מהעיתונאים החוקרים הוסיף כי:"קוביין ולאב היו בעיצומי של תהליך גירושין . אם קורט מתאבד- קורטני יורשת הכול".

הסרט גם מכיל הקלטה של שיחת טלפון בה נשמעת לאב אומרת:"אני יכולה להכחיש את זה, כל הדרך אל הבנק ואנשים יאמינו לי אם אני אכחיש את זה. כל פרסום הוא פרסום טוב במידה מסוימת".

בנוסף לסרט, התגלה מכתב שהיה בכיסו של קוביין בזמן מותו, בו הוא מאשים את לאב בשימוש בסמים והפקרות מינית.

המשטרה חשפה את המכתב שמבקר את לאב, ומחזק את תיאורית  הקונספירציה שלפיה ללאב הייתה מעורבות במותו של קוביין. במכתב כתוב:"האם אתה קורט קוביין לוקח את קורטני מישל לאב להיות אשתך החוקית והקרועה לגזרים…אפילו שהיא כלבה ששואבת לך את כל הכסף כדי להתמסטל ולשכב עם כולם…". לפי המקור המשטרתי שחשף את המכתב, המכתב הזה מנוגד לחלוטין למכתב ההתאבדות המקורי לכאורה של קוביין המכנה את לאב:"אלה מלאת חמלה ואמביציה".

להקת מוטלי קרו חושפת את השם לשירה החדש והאחרון – "All Bad Things Must Come to an End"

מוטלי קרו הודיעו לאחרונה על התפרקותם, ומיק מרס (הגיטריסט הראשי בלהקה) וניקי סיקס (בסיסט ואחד ממקימי הלהקה) חשפו את שם השיר שיהיה השיר האחרון של הלהקה לפי דבריהם – "All Bad Things Must Come to an End".

"זה בערך חצי גמור כרגע. אנחנו צריכים לחכות לוינס (ניל, סולן הלהקה) שישיר את זה, ואז אני אנגן את הסולואים שלי וכל ה'ממתקים לאוזניים' לאורך השיר ועוד כל מיני דברים כאלה" אמר מרס בראיון ל-Guitar World.

המפיק ג'יימס מייקל שהפיק ועזר לכתוב את האלבום האחרון של הלקה "Saints of Los Angeles" אחראי על ההפקה של השיר "All Bad Things Must Come to an End" והוא אמר ל-   Artisan News:"דיברנו על העניין הזה של לעשות שיר אחרון. הופעל על הלהקה לחץ אדיר לוודא שאנחנו עושים הכול נכון ושמוטלי קרו חוגגים בשיר הזה את כל מה שהם ידועים בו. אז אני חושב שהצלחנו לעשות זאת וזה שיר יוצא מן הכלל. אני חושב שזו תהיה דרך מדהימה לסיים את זה".

מתופף להקת Scorpions נעצר בדובאי, הלהקה משחררת הצהרה לתקשורת

הלהקה הגרמנית הוותיקה שיחררה הצהרה לתקשורת כתגובה לדיווחים כי המתופף שלהם ג'יימס קוטאק (האמריקאי) קיבל עונש מאסר של חודש בכלא בדובאי לאחר שהורשע ב"העלבת האיסלאם".

בהצהרה הרשמית נאמר:"מעריצים יקרים, כאשר ג'יימס קוטאק הגיע לדובאי בשלישי באפריל, היו לו בעיות עם שירותי ההגירה והוא נתפס. מה שקרה הוא מעבר לשליטתנו ואנחנו לא יודעים פרטים נוספים בנקודה זו. בהופעה בגרמניה, יוהן פרנזון, מתופף שוודי, יחליף את ג'יימס. תודה על ההבנה ונמשיך לעדכן".

לפי דיווחים של The National, קוטאק בן ה-51 שתה חמש כוסות יין בשלישי באפריל, בטיסה שלו ממוסקבה לדובאי בדרך להופעה בבחריין ועדי ראייה אמרו כי קוטאק:"החל לקלל ולדבר על חוסר ההשכלה של מוסלמים ועשה תנועת אצבע משולשת לנוסעים". המשטרה מוסיפה כי קוטאק חשף את ישבנו בפני הנוסעים. אחד מעובדי שדה התעופה אמר כי כאשר קוטאק ראה נוסעים פקיסטנים ואפגאנים הוא כיסה את אפו ואמר כי אין סיכוי שהוא טס איתם. הוא הוסיף ואמר כי קוטאק התחיל לקלל ללא הפסקה:"הוא לא דיבר אל מישהו ספציפי אבל קילל בכלליות. הוא היה מאוד עצבני ודיבר בקול רם".

קוטאק הכחיש כי העליב את האיסלאם, ואמר לתובעים:"אני לא זוכר שאמרתי את המילים האלה ולא כיוונתי אצבע משולשת כלפי אף אחד". קוטאק גם הכחיש כי הפשיל את מכנסיו ואמר:"זה לא נכון, בסך הכול הרמתי את החולצה שלי כדי להראות את הקעקוע שעל הגב שלי. אין סיכוי שאמרתי דברים כאלה על מוסלמים, לא משנה אם אני שיכור או לא. אני מודה ששתיתי אלכוהול אבל מכחיש את שאר הדברים".

בנוסף לחודש בכלא, קוטאק ישלם קנס של כ-545 דולר על כך ששתה אלכוהול "ללא רישיון". בסופו של דבר קוטאק לא הופיע עם הלהקה בבחריין והוחלף על ידי מארק קרוס ,Helloeween) Firewind).

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X