חדשות הרוק: מתופף הסקורפיונס שוחרר מהכלא ועל החדש של מטאליקה

המתופף של Scorpions שוחרר מהכלא בדובאי

לפי פוסט שפורסם בדף הלהקה בפייסבוק, מתופף הלהקה ג'יימס קוטאק שוחרר מהכלא בדובאי והגיע לארה"ב.

בחודש שעבר, עיתונים ברחבי דובאי דיווחו כי המתופף האמריקאי קיבל עונש מאסר של חודש לאחר שהורשע בהעלבת האיסלאם והתנהג בצורה בוטה לאחר שהיה תחת השפעת אלכוהול בשדה התעופה של דובאי.

בפוסט שפורסם בפייסבוק נכתב:"ג'יימס קוטאק עלה על מטוס בדובאי והגיע לארה"ב אתמול בלילה. הוא יצטרך למצוא זמן כדי לפתור את בעיותיו…סקורפיונס".

לפי הדיווחים קוטאק אמר כי המוסלמים חסרי השכלה והוא כיסה את אפו כשעברו לידו נוסעים פקיסטנים ואפגאנים. עוד דווח כי קוטאק הפשיל את מכנסיו באמצע הטרמינל לעיניי הנוסעים.

קוטאק הודה כי הוא שתה אלכוהול אך הכחיש את שאר ההאשמות ואמר למשטרה: "אין סיכוי שאני אגיד דברים כאלה על מוסלמים, ללא קשר אם הייתי שיכור או לא" והוסיף:"אני מודה ששתיתי אלכוהול אבל אני מכחיש את שאר ההאשמות, לא עשיתי את הדברים האלה".

שם המפיק החדש של להקת מטאליקה "לא יפתיע אף אחד" אומר לארס אולריך

המתופף של מטאליקה, לארס אולריך, מסר עדכון לגבי בחירת מפיק לאלבום החדש של הלקה ואמר כי הבחירה צומצמה לשני מועמדים סופיים. אולריך אמר לרדיו BBC שלהקה משקיעה את מיטב מאמציה והוסיף:"הייתה לנו פגישה לפני מספר שבועות. המנהלים שלנו ניסו לשאול אותנו את אותה שאלה גדולה – מי מפיק את האלבום הבא שלנו. והם יצאו בידיים ריקות. אבל כרגע זה הגיע לשני שמות, שני אנשים ששום שם שלהם לא הולך להפתיע אף אחד. אנחנו רק צריכים להיסגר על עצמנו ולהחליט".

בנוסף, גיטריסט הלהקה קירק האמט חלק מידע חדש בנוגע להקלטת האלבום ואמר כי תהליך הכתיבה יתחיל בספטמבר:"כולנו אמרנו אחד לשני שספטמבר צריך להיות הזמן שנתחיל לעבוד. אני יודע שאמרתי לכולם שנתחיל בינואר האחרון…אבל ככה זה תמיד!"

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X