לנה דל ריי ביטלה את הופעתה בפסטיבל מטאור

אכזבה גדולה. לאחר שהתבשרנו בחודש שעבר (בהפתעה גדולה) כי כוכבת הפופ האמריקנית לנה דל ריי תגיע להופיע בפסטיבל מטאור, כעת הכוכבת יצאה בהודעה כי היא מבטלת את ההופעה. כנראה הלחץ של תנועת ה-BDS (ורוג'ר ווטרס), שפועלת לילות כימים על מנת למנוע מאמנים להופיע בישראל וכן לחצים של ארגונים ופעילים פרו פלסטיניים ברשתות החברתיות עשו את שלהם.

דל ריי מצידה נימקה את החלטתה בטענה כי היא הייתה מעוניינת להופיע גם מול הקהל הפלסטיני (לא ברור אם הזמרת מוכרת וזוכה לפופולריות ברשות הפלסטינית), אך מכיוון שזה לא יצא לפועל, בין היתר עקב אילוצי לו"ז אז היא נאלצת לבטל. זאת, לאחר שלפני כשבוע יצאה במכתב כי היא תגיע למרות לחצים אלו וכי היא מגיעה עם תכנית להופיע עם מסרים של אהבה ושלום וכי היא מגיעה למקום שאמנים גדולים רבים הופיעו בו השנה, כשהמוזיקה אוניברסלית והיא עושה בה שימוש כדי לחבר בין תרבויות ועמים.

האכזבה היא גדולה במיוחד, כי מדובר בביטול שני של הזמרת, כאשר הפעם הראשונה הייתה לפני 4 שנים. בנוסף לכך, מדובר באכזבה גדולה עבור רוכשי הכרטיסים של הפסטיבלים, שהתבשרו בדקה ה-90 על הביטול של הכוכבת הגדולה. הפקת הפסטיבל הוציאה תגובה צינית בתגובה לביטול: "התבשרנו שלנה דל ריי לא תתארח במטאור, אנחנו רוצים להודות לה על שבחרה בנו להיות חלק מהמהלך היחצני התקופתי שלה".

חשוב לדעת כי בעקבות הביטול רוכשי הכרטיסים החל מתאריך 15.8 והלאה יכולים לבטל את עסקת רכישת הכרטיסים עד לתאריך ה5.9. פרטים נוספים במוקד איוונטים בטלפון *9066

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X