נתן גושן הופעות

נתן גושן הופעות קרובות 2021, כרטיסים והנחות

נתן גושן הופעות

מעוניינים ללכת להופעה של נתן גושן? אם כן מוטב להקדים ולרכוש כרטיסים כבר במכירה המוקדמת, כיון שמדובר באחד האמנים הפופולאריים בישראל, כך שהביקוש להופעות שלו הן גבוהות במיוחד והכרטיסים נגמרים במהירות. צפו בלוח ההופעות הקרובות של גושן:

לוח הופעות קרובות של נתן גושן. הישארו מעודכנים!

ביוגרפיה מוזיקלית

שנת 2010 ללא ספק היתה השנה של נתן גושן, בה נחשפנו לכישרון שלו כשכתב לרוני דלומי את המילים ל"קצת אחרת" ו"כך או כך", שני סינגלים שזכו להצלחה מאוד גדולה. באותה שנה הוא כתב והלחין את השיר "עדיין ריק" ללירן דנינו שהגיע למקומות הראשונים במצעד הפזמונים וזכה לקאברים רבים. 

שנה אחר כך נתן גושן הוכיח לכולם שהוא לא רק כותב ומלחין אלא גם שר מדהים כשהוציא את השירים "כל מה שיש לי" ו"איפה את" שהביאו אותו להצלחה גדולה ובזכותם הוא זכה בתואר "תגלית השנה" במצעד הפזמונים העברי השנתי של גלגל"צ. 

היום אנחנו כבר עשור אחרי וניכר שנתן גושן כאן כדי להישאר. הוא הוכיח את כשרונו כשחקן כששיחק בסרטו של אבי נשר – "סיפור אחר", בו הוא גילם זמר חילוני שחזר בתשובה והפך לחרדי, אך ממשיך להופיע בפני קהל חילוני. גושן אף הוציא את פסקול הסרט כאלבום.

שיתופי פעולה עם אמנים אחרים

הזמר המוכשר עם הכובע המגניב והסגנון הייחודי הוא לא רק זמר מרגש אלא גם יוצר מוזיקה נפלאה בשיתופי פעולה עם האמנים המובילים של ישראל: נטע ברזילי, ישי ריבו, עדן בן זקן ועוד.

שירים חדשים של נתן גושן

סינגלים בולטים של סטטיק ובן אל בשנה האחרונה: "שני ילדים בעולם" שיצא במרץ 21 ולהיטי שנת 2020: "נחכה לך" בשיתוף ישי ריבו, "חזרי אליי" ו"הכל פה ייגמר".

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X