עידן רייכל הופעות

הפרויקט של עידן רייכל - הופעות קרובות, כרטיסים והנחות

"הפרויקט של עידן רייכל", הפרויקט בניצוחו של רייכל נחשב לאחד המופעים המבוקשים ביותר בישראל, אם לא המבוקש שבהם. זאת, עקב נוסחה מנצחת שמשלבת את כל מה שאנו מחפשים בהופעה מוזיקלית: מוזיקה טובה מתוך ארסנל הלהיטים האדיר של הפרויקט, ביצוע לייב מוצלח עם ההרכב המיוחד והאיכותי של הפרויקט וכמובן חוויה מהנה, קונצרט אמיתי שמספק לקהל הצופים חגיגה של ממש.

במידה ואתם מעוניינים לרכוש כרטיסים להופעות הקרובות של הפרויקט מוטב כי לא תחשבו על זה יותר מדי כי הכרטיסים למופעים אלה נחטפים כמו לחמניות חמות, כך ששווה לעקוב אחר לוח ההופעות של הפרויקט ולהתארגן על כרטיסים מבעוד מועד.

לוח הופעות קרובות עידן רייכל

אפריל, 2024

השגריר המוזיקלי של ישראל

עידן רייכל, "השגריר המוזיקלי שלנו בעולם" כפי שהגדירה אותו המנחה לוסי איוב במסגרת תחרות אירוויזיון 2019 בתל אביב. המוזיקאי המוכשר אשר הקים את אחד הפרויקטים המוזיקליים המצליחים ביותר בישראל ובוודאי אחד ההרכבים הישראליים המצליחים בחו"ל מאז ומעולם. הנוסחה המוזיקלית המוכרת, מוזיקת עולם המשלבת המון נשמה ושפות שונות חצתה נהרות וימים וזוכה להצלחה וכבוד רב ברחבי העולם.

רייכל החל את דרכו כקלידן ונגן פסנתר ואקורדיון כששיתף פעולה עם אמנים מוכרים כמו עברי לידר וערן צור. בשנת 2002 הקים את "הפרויקט של עידן רייכל" והוציא את אלבומו הראשון בעל שם זהה שזכה להצלחה רבה – תארי אלבום, הרכב ושיר השנה – "אם תלך" הוענקו לרייכל במדיות השונות וזוהי הייתה ההתחלה של קריירה ארוכה ומוצלחת בזירה המקומית והעולמית, הכוללת 5 אלבומי אולפן והופעות סולד אאוט בישראל ובמדינות שונות ברחבי העולם.

ההצלחה של רייכל במספרים

הצלחה מקומית

-אלבום הבכורה "הפרויקט של עידן רייכל" שיצא בשנת 2002 זכה למכירות של מעל ל-150,000 עותקים.

-אלבומו השני "ממעמקים" זכה למכירות של מעל ל-140,000 עותקים.

-השירים "אם תלך" ו-"בלילה" זכו בתארי שיר השנה.

-השירים "ממעמקים" ו"חלומות של אחרים" זכו לתואר שיר השנה ע"י ארגון "אקו"ם".

-קיבל את תואר "מלחין השנה" ע"י אקו"ם בשנת 2014.

-מעבר לתארים וההישגים המוזיקליים רייכל זכה גם לתארים של כבוד מטעם גורמים שונים עקב פעילותו החברתית והפילנטרופית. בין תארים אלה – תואר עמית של כבוד מטעם מוזיאון ישראל, אות הוקרה לטיפוח הקשר בין ישראל לתפוצות באמצעות אמנות, אות "יקיר ים המלח" ועוד.

הצלחה בינלאומית

-ב2016 קיבל את אות ה"גיבור האלמוני" לכבוד פעילותו למען זכויות האדם (בדגש על תמיכתו בעולי אתיופיה) ולשם קירוב בין המגזרים השונים בישראל.

-בטקס פרס נובל לשלום בשנת 2010 הופיע יחד במשותף עם זרמת הנשמה אינדיה ארי

-בשנת 2013, הוזמן על ידי הזמרת אלישיה קיז לשיר איתה את שירו "ממעמקים" במסגרת הופעתה בישראל.

-בנוסף להצלחה הבינלאומית של רייכל עם הפרויקט עימו הופיע ברחבי העולם, סיבוב ההופעות של רייכל העונה לשם "רייכל-פסנתר-שירים" שבא בעקבות אלבום הסולו שלו "היד החמה" זכה להצלחה רבה והסתכם עם לא פחות מ-150 הופעות בישראל, באירופה, ארה"ב ואמריקה הלטינית.

-בשנת2017 הזמר היווני המצליח והידוע ניקוס ורטיס (שהופיע השנה -2019 בישראל) הוציא סינגל בשם "מאוהב" על בסיס הלחן של רייכל לשיר "שאריות של החיים".

-בשנת 2019 הופיע על בימת האירוויזיון בתל אביב עם גרסה מיוחדת וקצבית יותר ללהיט הראשון שלו "בואי". במופע החי צפו מיליונים והוא קיבל פידבקים חיוביים מאוד ואף נחשב לאחד מהרגעים המוצלחים ביותר באירוויזיון האחרון.

נתוני סושיאל ודיגיטל:

יוטיוב – קרוב ל-200,000 מנויים לערוץ הרשמי,

ספוטיפיי – מעל ל-200,000 מאזינים חודשיים

פייסבוק – מעל ל-170,000 אוהדים לדף הרשמי

אינסטגרם – מעל ל-90,000 עוקבים

שיתופי פעולה עם אמנים אחרים

עידן רייכל הוא "מלך" שיתופי הפעולה עם אמנים אחרים, בפרויקט עצמו הוא נוהג לארח אמנים רבים שיבצעו את השירים שכתב והלחין, למרות שהוא כמובן שר בעצמו, אך במקרים רבים הוא מוצא לנכון כי יהיה מתאים יותר אם אמן אחר יבצע אותו.

בין האמנים הרבים ששרו שירים בפרויקט: שושנה דמארי ז"ל, עידן רפאל חביב, אמיר דדון, דין דין אביב, אורטל אופק ועוד. כפי שצוין לעיל רייכל שיתף פעולה והופיע לצידם של אמנים בינלאומיים, ביניהם: אינדיה ארי, אלישיה קיז, ו-ויו פארקה טורה (זמר מאלי עימו הוציא אלבום משותף).

שאלות נפוצות

הנחות להופעות של הפרויקט של עידן רייכל ולאמנים נוספים ניתן להשיג מעת לעת בכרטיסי חבר שונים, כגון: "בהצדעה" של חיי מילואים, "ביחד בשבילך" הכרטיס של עובדי ההסתדרות, כרטיס האשראי "לאומי קארד", כרטיס חבר של ארגון המורים ועוד.

המחירים משתנים בהתאם לסוג ההופעה והמקום בו היא נערכת. לרוב המחירים בהופעות של רייכל נעים באזור של 150-200 ש"ח.

הופעה רגילה מלאה של הפרויקט של עידן רייכל נמשכת לרוב כשעה וחצי-שעתיים. מדובר בקונצרט גדול שהינו חווייה של ממש עם מגוון זמרי ליווי ונגנים, תוך שימוש במגוון כלי נגינה.

עלות הופעה של עדן בן זקן בחתונה עומדת על כ-55,000 ש"ח.

עלות הופעה של הפרויקט של עידן רייכל בחתונה פרטית עשויה להגיע אל מעל 200 אלף ש"ח. זאת כמובן במידה והפרויקט זמין להופעה בתאריך החתונה, לכן מוטב לבדוק את הזמינות שלו בהקדם האפשרי.

בין שיריו הפופולריים של עידן רייכל: ואם תבואי אליי, ממעמקים, בלילה, שאריות של החיים, בואי, אם תלך, הכל עובר, עכשיו קרוב, מילים יפות מאלה ועוד.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X