ברי סחרוף הופעות

ברי סחרוף הופעות קרובות, כרטיסים והנחות

ברי סחרוף, אגדת רוק ישראלית, ("נסיך הרוק הישראלי") נחשב לאחד הזמרים המצליחים והמשפיעים ביותר במוזיקה הישראלית. סחרוף, אמן אהוב אשר במוזיקה שלו מצליח לגעת בכל קשת המגזרים והתרבויות בישראל, מה שהופך אותו לאחד מהאמנים המבוקשים ביותר על בימות ההופעות ברחבי הארץ. מעוניינים ללכת להופעה הקרובה של ברי? ההמלצה שלנו היא לא לשלב ידיים ובמידה ונפתחות הופעות חדשות מהרו להזמין כרטיסים. לנוחיותכם לוח הופעות קרובות של ברי סחרוף עם כל הפרטים.

לוח הופעות ברי סחרוף

מרץ, 2024

נסיך הרוק הישראלי

הקריירה המוזיקלית של סחרוף מכילה בתוכה אינספור יצירות הכוללות אלבומי סולו, אלבומים משותפים, הפקות ועיבודים עבור אמנים אחרים, השתתפות בהרכבים מקומיים ובינלאומיים מצליחים ועוד. את הפריצה הראשונה בקריירה עשה עם להקת "מינימל קומפקט" (שירה באנגלית) בשנות ה-80' שנחשבת עד היום ללהקה הישראלית המצליחה ביותר מחוץ לישראל – ומתאחדת למספר הופעות השנה (נובמבר 2019).

 בלהקה שיתף פעולה בין היתר רמי פורטיס שותפו המוזיקלי הצמוד (הצמד מכונה "פורטיסחרוף") עמו עבד על אלבומים משותפים בתחילת הקריירה וכן לפרקים בהמשך הדרך. בשנת 88' שיתפו פעולה באלבום האגדי "סיפורים מהקופסא" וכן בשנת 90' עם האלבום "1900?", שנה לאחר מכן הוציא את אלבום הסולו הראשון שלו "הכל או כלום" שזה להצלחה גדולה ואחריו הוציא מספר אלבומים מצליחים (אלבומו השני "סימנים של חולשה" פחות הצליח מספרית לאחר הוצאתו אך בהמשך נחשב לאחד מאלבומי הרוק החשובים והחדשניים ביותר) שמיצבו אותו בפסגת המיינסטרים של הרוק והמוזיקה הישראלית.


הישגים ראויים לציון:

בשנת 1996 זכה בפרס אופיר על הפסקול הטוב ביותר בסרט "קלרה הקדושה"

בשנת 2007 סחרוף ופורטיס זכה בפרס מטעם אקו"ם על השיג מוזיקלי והלחנת האלבום "על המשמרת"

בשנת 2019 ברי סחרוף ורמי פורטיס זכו בפרס מפעל חיים מטעם ארגון "אקום".

נתונים מהסושיאל והדיגיטל:

פייסבוק – קרוב ל-100 אלף אוהדים לדף הרשמי

אינסטגרם – כ-15 אלף עוקבים

ספוטיפיי – 115 אלף מאזינים חודשיים

יוטיוב – מעל -36 אלף מנויים בערוץ היוטיוב הרשמי

שיתופי פעולה עם אמנים אחרים

סחרוף שיתף פעולה עם אמנים רבים במהלך הקריירה הענפה שלו, זאת בנוסף לשותף העיקרי שלו, רמי פורטיס. בין אמנים אלה ניתן למצוא את רע מוכיח איתו שיתף פעולה במספר אלבומים, כולל אלבומו השני "סימנים של חולשה". ב-2017 הוציא יחד עם אהוד בנאי אלבום משותף הכולל תרגומים לשירי לאדינו. שיתף פעולה עם דן תורן כאשר האחרון כתב את חלק משיריו של סחרוף ובהמשך הדרך סחרוף הפיק את אלבומו השלישי של דן תורן. הפיק גם את אלבום הבכורה של מיכה שטרית בשנת 98' והתארח בשירו של דודו טסה "לאן תקחי אותי היום" (כקול שני) בשנת 2016. בשנת 2018 הוציא בשיתוף בלקן ביטס בוקס את הסינגל "לובסטר" וכן הוציא במשותף עם עידן רייכל את השיר "למה זה מגיע לנו". בשנת 2020 שיתף פעולה עם דודו טסה כשהוציאו במשותף את האלבום "בדל של אור".

שאלות נפוצות

הנחות להופעות של ברי סחרוף ולאמנים נוספים ניתן להשיג מעת לעת בכרטיסי חבר שונים, כגון: "בהצדעה" של חיי מילואים, "ביחד בשבילך" הכרטיס של עובדי ההסתדרות, כרטיס האשראי "לאומי קארד", כרטיס חבר של ארגון המורים ועוד.

המחירים משתנים בהתאם לסוג המופע והמיקום. באופן כללי מחיר הופעה סטנדרטית של ברי סחרוף עולה כ150-200 ש"ח.

הופעה רגילה מלאה של ברי סחרוף נמשכת לרוב כשעה וחצי-שעתיים.

לברי סחרוף ארסנל גדול של שירים ולהיטי ענק לאורך הקריירה הענפה שלו. בהופעות הוא נוהג לשלב להיטים מכל התקופות כמובן לצד שירים חדשים מהאלבום האחרון. בין להיטי הענק של ברי: ככה זה, כמה יוסי, חלליות, מונסון, עוד חוזר הניגון, נגיעות, אמונה עיוורת, לב שלם, חם על הירח, בסוף של יום, עבדים ועוד.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X