דודו טסה במופע נוגע עם כל הלהיטים

מאת: אסתר קובי

דודו טסה במופע מתוך סיבוב לאלבום 'סחרחורת' מעלה זכרונות עם להיטים שליוו את כולנו בשנים האחרונות. דודו טסה הוא אחד מבין אותם האומנים שנמצאים כאן ברקע אך גם נחבאים אל הכלים. המוסיקה מדברת בעד עצמה, ואותם החומרים המשובחים מתאימים לכולם ומדברים אל האמת הפשוטה ללא מניירות או הצגות.

טסה עולה כפי שהוא, בפשטות ונועם. הוא והגיטרה עם פה מלא ומוכן. המופע עשיר עם להקה של נגנים, נגיעות אלקטרוניות חדשות עם נעימות אתניות ערביות ישנות מציגות יצור כלאיים של אמן ישראלי אותנטי המחובר לשורשים וליצירה חדשה. זה היה מופע רוק ופופ ישראלי, משלב מקצבי רגאיי, ונגיעות מזרחיות מרקידות.

דודו טסה אוחז ברקורד עשיר של כבר 8 אלבומים, מתחיל בגיל 13 כילד פלא עם הלהיט "אני שר" והלאה כנגן גיטרה מבוקש ומצליח. טסה השתתף בכמה פרוייקטים שמינפו את הכישרון והביאו אותו לאמן המכובד שהוא היום. טסה מפיק כותב ומלחין את שיריו ונותן קרנו גם לאמנים אחרים. בהופעה שמשלבת שירים מכל האלבומים,  ניתן ליהנות בחוויה צבעונית ישראלית של מזרח לצד מערב, סילסולים ווקאליים עם ביצועים על גיטרה חשמלית.

את המופע קישט בלהיטים מוכרים כמו 'יש בינינו בית', 'איזה יום', 'בדיוק בזמן', 'לולה', 'בסוף מתרגלים להכל, 'צריך (מה יהיה עלינו)', לבקשת הקהל מבצע את 'מרקו התאבד' הגאוני. גם ביצע את 'פוג אל נאחל' לקולות תיפוף דרבוקה עממיים מהמקורות העירקיים ואת 'מגיע לי יותר' שקיבל גירסה אלקטרונית מגניבה. השיר האחרון שביצע לפני ההדרן, היה 'קחי אותי לטייל' בביצוע מקסים ומרגש, כי לטסה פשוט יש היכולת לרגש ולשיר שירי אהבה עמוקים, זה יוצא לו מהבטן.

להדרן מרשים הגיע טסה עם אנרגיות תוססות והקפיץ את הקהל עם השירים הכיפיים 'הלילה לא (עלית לי בזיכרון)', 'זוזי' ו'אני רץ'. בנימה רצינית יותר שר את 'לא מרגיש טוב', את הבלדה 'מעליות' וכשנותר לבדו על הבמה סיים עם הגרסה שלו לשיר 'אני גיטרה'.

מופע מומלץ ומהנה לכולם.

_______________________________________________________________________________________________

ניר מימון – בס
ברק קרם – תופים
אמיר אלייב – קנון
נטע כהן שני – צ'לו
מאיה לי רומן – כינור
ניצן קאנטי – כינור

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X