חדשות הפופ: אלבום חדש למלך הפופ המנוח, גאגא מצטלמת ללא איפור

אלבום חדש למייקל ג'קסון

האלבום החדש נקרא "Xscape" והוא יצא ב-13 במאי. המפיק המוזיקלי אל איי ריד וחברת התקליטים Epic לקחו שירים מה"כספת" של מייקל ג'קסון באישור מלא. השירים למעשה היו חלק מהעיזבונות של ג'קסון והותרו לשימוש. חברת Epic בשיתוף עם החומרים שהשאיר ג'קסון תשחרר את האלבום שיכיל שמונה שירים שמעולם לא נשמעו, כך דווח באתר של ג'קסון. ריד משמש כיו"ר והמנכ"ל של חברת התקליטים Epic והוא קיבל גישה מלאה לחומרים של ג'קסון מכל שנות פעילותו, כאשר בחלק מהחומרים קטעי השירה מוכנים אך לא עובדו לשירים עדיין.

ריד בחר בעצמו את הרשימה הסופית של ההקלטות שמסר למפיקים ביניהם, טימברלנד, רודני ג'רקינס ועוד, שארגנו מחדש את השירים והוסיפו להם סאונד חדש, עכשווי ומעניין אך כזה שעדיין מאפיין את ג'קסון. ריד אומר על האלבום:"מוזיקה מודרנית הייתה נשמעת ונראית שונה לחלוטין ללא התרומה העצומה ופורצת הדרך של מייקל ג'קסון. מייקל השאיר מאחוריו הופעות מוזיקליות שמפיקים היו מאוד גאים להציג. אנו מאוד גאים וזה כבוד בשבילנו להציג את המוזיקה שלו לעולם".

האלבום  "Xscape" שומר על המסורת של ג'קסון – שמות אלבומים עם מילה אחת, וקביעת שם האלבום על פי השיר הבולט באלבום. השיר "Xscape" עצמו מתוך האלבום הופק על ידי ג'קסון וג'רקינס, ומה שמיוחד בו זה שהוא השיר היחיד באלבום שנעשה על ידי המפיק המקורי שהקליט את השיר עם מייקל ג'קסון לפני מותו.

האחראים לעיזבונו של ג'קסון, ג'ון ברנקה וג'ון מקליין, אמרו בתגובה:"מייקל תמיד היה על הקצה ותמיד היה בקשרים עם עוד ועוד מפיקים בחיפוש אחרי צורות חדשות ומעניינות של סאונד. הוא תמיד היה רלוונטי ועכשווי. השירים האלה, בדרכים רבות, תפסו את המהות שלו. אנחנו מודים לאל איי ריד על החזון שלו".

ליידי גאגא מצטלמת ללא איפור למגזין Porter

גאגא מסירה את הפאות, האיפור והתלבושות הגרנדיוזיות לצילומי שער של מגזין Porter. בחלק מהראיון מדברת גאגא על המיניות שלה ואומרת כי היא לא רואה את המוזיקה שלה כנשית:"המיניות שלי לא מהווה חלק גדול בחיי. זה משהו יותר חייתי וטהור, ומשהו שאני נאבקת כל חיי להבין. תמיד הרגשתי יותר מחוברת לאמנים שהם גברים, ויותר לסגנון של רוקנרול ותרבות הגלאם". גאגא הוסיפה ואמרה:"היום אנחנו מנסים פאות, אלו שהיו יותר נשיות או יפות, הרגשתי פחות בנוח איתן מפני שאני לא רואה את המוזיקה שלי כך. יש איזשהו כוח מסוים שנוצר, כאשר מתעלמים מאוריינטציה מינית או מגדר". גאגא מסכמת את הדברים ואומרת:"מה שיותר מעניין אותי זה המודעות שלי והידיעה שאני המעריצים שלי והמעריצים שלי הם אני. אנחנו מקשה אחת. כל בני האדם מחוברים, הכול זה עניין של חמלה ואהבה".

עוד כותרות שעשתה השבוע גאגא הן דווקא שליליות – הפרק של משפחת סימפסון בו השתתפה לפני כשנתיים בעונה 23, דורג כפרק הכי גרוע בהיסטוריה של הסדרה. באתר IMDB (אחד מאתרי הסרטים והסדרות הנחשבים בעולם) קיימת רשימה של כל פרקי הסדרה במהלך 25 השנים האחרונות, עם דירוג שניתן על ידי המעריצים. בפרק, גאגא מנסה להעלות את הביטחון העצמי של תושבי ספרינגפילד לאחר שמתגלה כי ספרינגפילד היא העיירה עם הכי פחות בטחון עצמי על פני כדור הארץ. למרות שהפרק לא התקבל בצורה שלילית על ידי המבקרים, וגאגא אמרה שזה היה אחד הדברים הכי מגניבים שהיא עשתה אי פעם, צופי הסדרה לא הסכימו ודירגו את הפרק נמוך, ולמעשה הפרק הזה היה הפרק היחידי בהיסטוריה של הסדרה שדורג בציון של פחות מ-5 (מתוך 10).

חבר של לורד נפתח ומספר על היחסים שלהם ועל מחיר התהילה

בן זוגה של לורד (או בשמה המקורי אלה מריה לאני יליך או'קונור), הצלם ג'יימס ק.לואו ידוע בהתעקשותו לא לדבר על הזוגיות שלו עם לורד, אך לאחרונה הוא נפתח ומדבר על איך זה להיות במערכת יחסים עם כוכבת בינלאומית ועל הרגשות המעורבים של גאווה וכאב לב. לואו כותב בבלוג שלו:"מאז שישבתי לכתוב את הפוסט הזה אלה הפכה לזוכת גראמי פעמיים…כרגע היא בצד השני של העולם בסיבוב הופעות. למרות שאני מאוד מתגעגע אליה, לא הייתי יכול להיות גאה יותר במה שהיא השיגה עד כה". לואו מוסיף:"אם אתם ברי מזל מספיק כדי להיות באחת מההופעות שלה בסיבוב ההופעות הנוכחי, אתם תחוו הרבה יותר מרק הקול שלה. ההפקה מדהימה…אני לא יכול לחכות לראות את ההופעה בעצמי".

לואו לאחר מכן מדבר על מחיר התהילה והשלכותיה:"ג'ארד לטו (שחקן וזמר) אמר שהתהילה לא משנה אותך, היא משנה את כל מי שסביבך. אני לא במרכז תשומת הלב במקרה הזה, אבל אני מודע לאנשים שסביבי ולצביעות שלהם. הם לא יכולים להסתיר את זה. הייתי מטרה לצהובונים, והיו רגעים שבהם בטחתי באנשים ואז ראיתי דברים שלא היו אמורים לספר, ברחבי האינטרנט. דחפו אותי ולחצו אותי וגם ראיתי אחרים עוברים את זה על ידי הפפראצי רק כדי שהם ישיגו מה שהם חושבים שמגיע להם". למרות כל זאת, יש גם דברים חיוביים בפרסום, ולואו קיבל הזדמנויות שהוא לא חשב שיכולות להיות לו:"האספקטים השלילים הם רק חלק קטן מהחיים שלי. יש צדדים חיוביים לחשיפה…אני יכול לספר סיפורים על האנשים המדהימים שפגשתי לאורך הדרך, צלמים ואמנים שהערצתי ובחיים לא חשבתי שאפגוש". לואו מסכם את הפוסט וכותב:"את כל אלה אני חייב לזו שאני מעריץ הכי הרבה. מי שממלאת את החללים הקטנים שאני מנסה למנוע בחיים".

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X