חדשות הפופ: ביבר מסתבך, ספירס וסיירוס סקסיות מדי

ג'סטין ביבר מסתבך עם המשטרה

ביבר חשוד בוונדליזם ובתקיפה לאחר שזרק לכאורה ביצים על הבית של שכנו.

דובר המשטרה של מחוז לוס אנג'לס סטיב וויטמור, מוסר כי ביבר הוא אחר מכמה חשודים בוונדליזם ובתקיפה לאחר שזרק עם עוד מספר אנשים ביצים על אחד מהבתים של שכניו בשעת לילה מאוחרת. ביבר ושותפיו לעברה נחשדים כי זרקו ביצים על הבית בזמן שהשכן ובתו היו במרפסת, וניתן לראות הכול בסרטון שהם צילמו.

וויטמור מסר כי ביבר אינו מוכן לדבר, ולבית נגרם נזק, דבר העלול להגדיל את חומרת העברה. לאחר מספר ימים, המשטרה פשטה על ביתו,וביבר החל לשתף עימם פעולה. המשטרה פשטה על ביתו כדי לנסות למצוא ראיות על מעורבותו בהשחתת הבית של שכנו. כתוצאה מהפשיטה, התגלו סמים בביתו של ביבר, וחברו של Lil Za נעצר בחשד להחזקת סמים (אקסטזי ו-Xanax).

מחדשות E! נמסר כי המשטרה לקחה את הצילומים ממצלמות האבטחה שסביב לביתו של ביבר כדי לבדוק האם הזמר עצמו היה מעורב בתקרית זריקת הביצים. אם יתגלה כי הוא מעורב, עלול ביבר להסתבך שוב, ולהיות מואשם בוונדליזם וגרימת נזק לרכוש, מה שעלול לגרום לו לשלם לשכנו המון כסף. וויטמור הוסיף ואמר:"הבתים בשכונה הזו יקרים מאוד ואיכותיים כך שכל נזק אפילו הקטן ביותר הוא יקר. ממה שראינו שנפגע, נראה כי סוג של עץ מיובא יקר מאוד שהיה על הלבנים מאוד ניזוק, מה שהולך לעלות המון כסף לתקן".

ביבר ממשיך להסתבך לאחר שרק לפני כשלושה חודשים הוגשה נגדו תלונה במשטרה – באוקטובר האחרון שכנים של ביבר התלוננו כי הוא נוסע בצורה מרושלת ומסוכנת בשכונה, אך בסופו של דבר, בית המשפט דחה את התלונה.

בריטני ספירס ומיילי סיירוס – סקסיות מדי בשביל הטלוויזיה הצרפתית

מסתבר שספירס וסיירוס נועזות מידי בשביל הצרפתים, והקליפים "Work Bitch" של ספירס, ו"Wrecking Ball"- של סיירוס, יהיו מותרים לשידור בטלוויזיה ר ק לאחר השעה עשר בערב. הסיבה העיקרית שלהם הייתה עירום, אך לא רק; במקרה של ספירס, קבוצות "כלבי השמירה" של הטלוויזיה הצרפתית טענו כי הקליפ מציג תמונה של עולם סאדו-מזוכיסטי ומציג נשים בצורה שעלולה להשפיע לרעה על צופים צעירים.

השיר והקליפ של ספירס "Work Bitch" נאסר לשידור לפני השעה עשר בערב גם בבריטניה, בשל ה"שימוש העודף" במילה "Bitch". ספירס מצדה טוענת כי הקליפ המקורי שהיה אמור להיות לשיר "Work Bitch" הוא הרבה יותר נועז וסקסי, והקליפ שכן שוחרר, הרבה יותר מעודן ופחות בוטה. ספירס מוסיפה ואומרת:"אני מודעת לזה שיש הרבה שימוש במין במה שאני עושה, אבל הייתי רוצה לחזור לימים של פעם שהייתה תלבושת אחת כל הקליפ, שרקדו במשך כל הקליפ ושלא היו יותר מידי דברים מיניים. חתכתי חצי מהקליפ המקורי כי אני אימא עכשיו, יש לי ילדים וזה קשה לגלם את התפקיד של אם סקסית וכוכבת פופ ביחד".

Take That עובדים על אלבום חדש

הלהקה הבריטית החזירה אליה את רובי וויליאמס ב- 2010 כשהוציאה את האלבום "Progress" ולאחר כמעט ארבע שנים של שתיקה הם מודיעים כי הם עובדים על אלבום חדש. בזמן הזה רובי וויליאמס הספיק להוציא שני אלבומי סולו, וגארי בארלו כיהן כשופט באקס פקטור הבריטי, והוציא גם אלבום סולו. הלהקה אישרה כי היא נמצאת באולפן הקלטות ועובדת על אלבום שמיועד לצאת בקרוב. לא ברור עדיין אם רובי וויליאמס ייקח חלק באלבום החדש, אך  על פי דיווחים בריטיים לוויליאמס יש זמן עד חודש מרץ כדי להחליט אם הוא מצטרף ללהקה או לא. גארי בארלו והווארד דונלד צייצו בטוויטר על ההתרגשות לחזור לאולפן ההקלטות ועל השיר הראשון שהם הולכים להקליט:"אולפן הקלטות היום עם הבנים! מתרגש! אנחנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי ליצור אלבום מדהים" כותב דונלד ולאחר מכן מוסיף:"שיר אחד מעולה גמור, עוד הרבה עומדים לבוא".

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X