חדשות הפופ: גאגא מפנקת, ביבר והגרפיטי עוד תרגיל יח"צ?

ליידי גאגא תעלה מעריצים על הבמה

גאגא הודיעה כי בסיבוב ההופעות הקרוב שלה, היא מתכוונת להעלות לפחות עשרים מעריצים על הבמה בכל ערב.

הזמרת שיחררה תאריכים לסיבוב הופעות בצפון אמריקה, שיתחיל בפלורידה ב-4 במאי, וצייצה בטוויטר שהיא מתכוונת להעלות מעריצים על הבמה ולחלק אישורי כניסה למאחורי הקלעים.

גאגא אמרה כי היא רוצה שגם המעריצים שקנו כרטיסים רגילים יוכלו לזכות להיות קרובים אליה ואפילו לפגוש אותה מאחורי הקלעים.

לפי גאגא, הכרטיסים הכי יקרים מקנים למעריצים מקום קרוב מאוד לפסנתר שלה, אך גם למעריצים שקנו כרטיס רגיל יהיה סיכוי לראות אותה מקרוב:"אני אמשוך כעשרים מעריצים בכל ערב שיוכלו לראות את ההופעה מהבמה".

הגרפיטי של ג'סטין ביבר ממשיך לייצר מחלוקת

בשבוע שעבר ריסס ביבר ציור על קיר של בית מלון בעיר בריסבן שבאוסטרליה. ראש העיר שבה נמצא בית המלון טום טייט, שיחרר הודעת וידאו לביבר בה הוא מורה לו למחוק את הציור.

בית המלון לעומת זאת, נחוש לבטל את האולטימטום של ראש העיר. על פי דיווח של TMZ, המלון מתכוון לשמור על הציור ולעשות הכול כדי שהוא יישאר:"הם גאים מאוד ביצירה של ביבר והם מכסים את הציור בשכבה מיוחדת כך שאי אפשר יהיה להסיר אותו".

בתחילת השבוע הודיע טייט כי הוא לא ישלים עם התנהגותו של ביבר, ולמרות שלא הוגשה תלונה נגד ביבר, ראש העיר מתנגד שהציור יישאר. בהודעה ששחרר לביבר הוא אומר:"יש לי הודעה לנסיכת הפופ ג'סטין ביבר. אנחנו אוהבים את המוזיקה שלך אבל שונאים את הגרפיטי שלך ואת הוונדליזם שעשית לנו בעיר. יש לך שתי אפשרויות – תחזור ותנקה את הבלגאן שעשית, או תחזור ותשיר ב-7 בדצמבר (באירוע חג המולד של ראש העיר)".

לא ברור עדיין אם ראש העיר באמת כועס או שהכול בעצם תרגיל כדי לגרום לביבר לבוא להופיע.

ONE DIRECTION שוברים שיאים

האלבום "Midnight Memories"  של הלהקה הגיע השבוע למקום הראשון בטבלת הBillboard- עם מכירה של 546,000 עותקים, והכניס את הלהקה לספרי ההיסטוריה.

האלבום הנוכחי של הלהקה הוא האלבום השלישי שלה, ויחד איתו שני האלבומים הקודמים שהגיעו למקום הראשון ( "Up All Night"ו- "Take Me Home") מעניקים ללהקה את ההישג של שלושה אלבומים ראשונים של להקה שמגיעים למקום הראשון.

הלהקה האחרונה ששלושת האלבומים הראשונים שלה כבשו את המקום הראשון ב  Billboard- הייתה להקת THE MONKEES  בשנת 1967.

מכירות השבוע הראשון של ONE DIRECTION  גם צמחו מאלבום לאלבום – אלבום הבכורה

 "Up All Night"מכר 176,000 עותקים בשבוע הראשון, בעוד שהאלבום -"Take Me Home" מכר 540,000 עותקים (כ-6000 אלבומים פחות מהאלבום הנוכחי).

על פי מדד  Nielsen SoundScan(שהחל לעקוב אחר מכירות אלבומים בשנת 1991) להקת ONE DIRECTION הם להקת הפופ השלישית שמכרה מעל חצי מליון אלבומים בשבוע הראשון ליציאת אלבום, כשאיתם ברשימה נמצאות להקות הבנים המצליחות  'N SYNCו- BACKSTREET BOYS.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X