חדשות הפופ: גאגא נתבעת ע"י האקס, ביבר וגומז חוזרים?

 

מאת: דניאל יונה

ג'סטין ביבר וסלינה גומז חוזרים להיות זוג?

ביבר וגומז נפרדו לפני כשנה, אך נצפו מבלים ביחד בשכונה בה מתגורר ביבר בלוס אנג'לס.

השניים רכבו ביחד על סגווייס ברחוב של ביבר, והתמונות שלהם הודלפו לתקשורת שמיד התלהבה מהאפשרות שהזוג המלכותי של המוזיקה אולי חוזר. ביבר סיים את סיבוב ההופעות שלו, ועובד של קליפ חדש. גומז לעומת זאת, ביטלה את סיבוב ההופעות שלה באוסטרליה מפני שהיא חולה בזאבת והתבקשה לנוח על ידי רופאיה. אחד מהשכנים ברחוב של ביבר צילם אותם והעלה את התמונות לרשת עם הכיתוב:"ביבר וסלינה רוכבים יחד בין עצי האלון. היא הייתה מאוד נחמדה, הוא צעק עלינו".

לא ברור מה קרה שם, אבל סביר להניח שביבר ניסה להגן על סלינה ולכן צעק על מי שצילם את התמונה, מה שהעלה את החשד בתקשורת האמריקאית שביבר וגומז אכן חזרו להיות זוג. בינתיים התקשורת והמעריצים מעלים השערות-  האם גומז וביבר רק ידידים או שהם חזרו להיות ביחד אך רוצים לשמור על כך כרגע בסוד.

חבר לשעבר של ליידי גאגא מאיים בתביעה

לוק קארל, האקס של גאגא לא מרוצה מהספר "Rivington Was Ours" וטוען כי הוא מציג אותו באור שלישי וכדמות ה"נבל". הספר מתייחס לקריירה המוקדמת של גאגא ומצייר תמונה של הסצנה ממנה הגיחה. כותב הספר הוא חבר ותיק של גאגא בשם ברנדן ג'יי סאליבן שהיה די.ג'יי בני יורק באותה התקופה בה ניסתה לפרוץ ב-2006. הספר מתאר את החוויות שלהם ואת חלומות הפריצה לתודעה הכלל עולמית.

בספר, מאשים סאליבן את קארל (מתופף בלהקת רוק כבד) ביחס מזלזל  כלפי גאגא – הוא טוען שקארל אמר לה עם מי לדבר ועם מי לא, אמר לה היכן הוא מרשה לה לעבוד ואפילו שכנע אותה לצבוע את השיער שלה עבורו.

קארל טוען כי הוא מתכוון לתבוע את סאליבן ואת הוצאת הספרים "HarperCollins" על הוצאת דיבה והצגתו באור שלילי.

סאליבן מגן על עצמו ומסביר כי גאגא בעצמה סיפרה לו את הדברים שכתב, ואף טוען כי קארל אמר לה: "אני מקווה שתיכשלי". סאליבן מוסיף: "לוק לא שמח מזה שיצא האיש הרע בספר. הוצאת הספרים קיבלה ממנו מכתב. הוא מאיים עליי ועליהם בתביעה".

גאגא וקארל יצאו במשך שש שנים לסירוגין, וקארל אף הודה בעצמו כי הוא היה חבר נוראי:"הייתי אומלל וזו לא הייתה אשמתה. זו הייתה אשמתי שהייתי שיכור ואידיוט. אני הייתי עוזב אותי אם זה היה הפוך". קארל גם דיבר על גאגא בחיבה והסביר את הסיבות לפרידה שלהם,  אך כל זה לא עצר מבעדו להמשיך את האיומים שלו בתביעה.

 קיילי מינוג חושפת את שם הסינגל החדש

מינוג תוציא את האלבום החדש שלה ב-2014, והשיר הראשון שהולך להשתחרר ככל הנראה ייקרא בשם: "Into The Blue". מינוג העלתה תמונה לחשבון הטוויטר שלה, בה נראה בכתב יד הכיתוב "Into The Blue" ואיתו איחולים לשנה האזרחית החדשה. בסוף דבריה מינוג מוסיפה:"לא יכולה לחכות לחלוק איתכם את המוזיקה החדשה KM2014".

מינוג ממשיכה לעבוד על האלבום החדש, והיא אמרה שגם בחגים היא עבדה על הקלטת האלבום ובילתה את רוב זמנה באולפן.

האלבום מיועד לצאת באמצע 2014 והוא יכלול שיתופי פעולה עם אמנים כמו:פרננדו גאריביי, פארל וויליאמס, Darkchild ועוד אמנים נוספים. האלבום החדש יהיה אלבום מספר 12 של הזמרת והראשון שלה בלייבל של ג'יי זי – Roc Nation.

 

 

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X