חדשות הפופ: טימברלייק בדרך לישראל, ביבר שוב מסתבך

ג'סטין ביבר ממשיך להסתבך

עד כה, 2014 לא התחילה בצורה מזהירה בשביל ביבר. המשטרה פשטה על ביתו כדי למצוא ראיות על כך שהשליך ביצים על בית של שכן וגרם נזק של אלפי דולרים וחברו Lil Za נעצר בשל החזקת סמים, לאחר שנמצאו סמים בביתו של ביבר. ביבר פחד ממה שהשוטרים עלולים למצוא בטלפון שלו וסירב לשתף עימם פעולה. המשטרה מצאה כמות גדולה של סמים בביתו של ביבר, על פי הדלפות של מקורבים במשטרה, נמצאו בביתו של ביבר שתי צנצנות עוגיות גדולות מלאות במריחואנה, מספר גדול של בקבוקים ריקים של קודאין (סוג של משכך כאבים), באנגים במטבח ובסלון, כלי עישון סמים למיניהם וחדר שכולו מוקדש לצריכת מריחואנה. נמסר גם כי חבר של ביבר ניסה להיפטר מחלק מהסמים על ידי השלכתם לאסלה כשהשוטרים הגיעו.

יכול להיות שביבר ייצא נקי מכל הסיפור הזה מכיוון לשוטרים לא היה צו לחיפוש סמים אלא לראיות לשיתוף פעולה בעברה אחרת. הם לא היו אמורים לחפש סמים בביתו של ביבר אלא הוכחות להשלכת הביצים בלבד, לכן קיים הסיכוי שבמקרה הזה ביבר יסתבך פחות ממה שהוא חשב. רק לאחר מספר ימים ביבר שוב נמצא בכותרות לאחר שנעצר במיאמי. לפי דיווח מקומי, ביבר נעצר בלמבורגיני השכורה שלו בחשד שנהג תחת השפעת סמים ואלכוהול. הטיול של ביבר מלכתחילה היה שנוי במחלוקת – הוא בזבז 75 אלף דולר במועדון חשפנות מפורסם בעיר ובנוסף לכך קיבל ביבר ליווי משטרתי משדה התעופה לתוך העיר שהיה ללא כל אישור. ביבר העלה תמונות מהחופשה המדוברת לחשבון האינסטגרם שלו וכרגע נותר לו לקוות לצאת גם מזה בשלום.

ג'סטין טימברלייק מגיע לישראל

ג'סטין טימברלייק יגיע להופעה אחת בישראל אשר תתקיים בפארק הירקון. ביום ראשון נערכה מסיבת עיתונאים בה חשף המפיק אודי אפלבוים את הגעתו של טימברלייק לארץ. ההופעה תיערך ב-28 במאי ומחירי הכרטיסים יהיו  370 שקלים לאזור הדשא, 1,250 שקלים לאזור הישיבה במתחם ה-VIP ו-1,450 שקלים לטבעת הזהב.

טימברלייק יגיע אלינו לאחר שיופיע בטורקיה במסגרת סיבוב ההופעות שלו:"The 20/20 Experience World Tour" אשר יכלול להיטים ישנים לצד שירים חדשים.

מכירת הכרטיסים החלה ב"לאן" וגם באתר הרשמי של הזמר.

חששות של המעריצים לגבי ביטול ההופעה בשל לחץ פוליטי או חשש בטחוני התעוררו לגבי הגעתו של טימברלייק, ואפלבוים אומר בתגובה כי:"איומים על חרם קיימים תמיד, אבל היות וכולם מקבלים כאלה, זה כבר ממש לא משפיע". יש לקוות כי שום דבר לא ישתבש וההופעה אכן תתקיים. רוב הסיכויים שיהיה רק מופע אחד אפילו אם יהיה ביקוש גדול, מפני שטימברלייק בסיבוב הופעות מתוכנן ולא בטוח שתהיה אפשרות לקיום מופע נוסף, זוהי גם אחת מהסיבות שבגללן המופע מתקיים בפארק הירקון – שטח גדול שניתן להקטין/להגדיל את כמות הקהל לפי הצורך.

שאקירה מוציאה אלבום חדש וכותבת מכתב למעריצים

לאחר שהדואט האחרון שלה עם ריהאנה "Can't Remember To Forget You" נחרש בתחנות הרדיו בארה"ב, מוסרת שאקירה כי האלבום הבא שלה שנושא את שמה, ייצא ב-25 במרץ. שאקירה פרסמה פוסט בפייסבוק המסביר מדוע היא בחרה לקרוא לאלבום פשוט "שאקירה". היא הסבירה שלאלבום שלה אין נושא לכן היא החליטה לקרוא לו על שמה. מתוך הפוסט של שאקירה:"אני מאוד שמחה שבקרוב אוכל לחלוק איתכם את האלבום החדש שלי, משהו שאני עובדת עליו למעלה משנתיים. התקופה בה עבדתי על האלבום הייתה מלאה באירועים, היו עליות ומורדות, אך בסופו של דבר זו הייתה התקופה הטובה ביותר של חיי עד כה, כולל הלידה של בני. חקרתי הרבה כיוונים שונים, עבדתי עם אנשים שונים וכתבתי המון טיוטות לפני שהגעתי למוצר הסופי שאציג לכם בקרוב מאוד. כשהגיע הזמן לתת שם לאלבום הבנתי לאין לאלבום נושא מסוים ספציפי, למרות שאהבה היא אחד הנושאים העיקריים שמהם אני מקבלת השראה. גם אין כל כך קונספט מסוים כמו האלבומים שהוצאתי בעבר.

בסופו של דבר מה שהבנתי במהלך העבודה על האלבום, זה שלמדתי המון על עצמי. למרות שלא הבנתי את זה בזמנו, כל הכיוונים שהתחלתי לגלות עזרו לי להגיע להבנה שתמיד יהיה בי קצת מכל דבר ואני לא חייבת לבחור . אני לפעמים מאוד רגישה, לפעמים שמחה מאוד, לפעמים רומנטית וחולמנית ולפעמים קצת מלודרמטית אבל תמיד אותנטית וכנה".

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X