חדשות הפופ: לובאטו מבקרת את גאגא, שאקירה עוקפת את ריהאנה

דמי לובאטו טוענת כי ההופעה של ליידי גאגא במסגרת SXSW מקדמת ומאדירה הפרעות אכילה

לפני מספר ימים התקיים פסטיבל הסרטים והמוזיקה השנתי באוסטין טקסס בו הופיעו מספר רב של זמרים ולהקות ביניהם ליידי גאגא. לקראת סופו של  השיר "Swine" של גאגא, היא נשענה לעבר בחורה (אמנית בריטית בשם מילי בראון) שהקיאה עליה חומר שחור דמוי זפת. דמי לובאטו נחרדה מההופעה וכתבה בטוויטר:"עצוב…כאילו שכבר אין מספיק אנשים שמאדרים הפרעות אכילה".

לובאטו שנאבקת במשך שנים עם הפרעות אכילה ומדברת על זה בגלוי הוסיפה:"בשורה התחתונה זה לא מגניב ולא 'אומנותי' בכלל". לאחר מספר דקות לובאטו הוסיפה עוד פוסט בו היא כתבה:"היית נותן למישהו להביא מחט ולהזריק לך? התמכרות זו התמכרות".

הפוסטים של לובאטו גררו דיון ארוך בטוויטר והעלו את השאלה האם זה היה בסדר או לא, כי  גאגא החשיבה את זה כדבר אומנותי. כחלק מהדיון כתבה לובאטו:"אז זה בסדר אם אני עושה נאום על הרס עצמי ואז אומרת למישהו לחתוך את עצמו על הבמה שלי כחלק מהופעה?" ולאחר מכן הוסיפה:"לשים את המילה 'אומנות' לא נותן כרטיס פתוח לעשות מה שאתה רוצה מבלי להביא בחשבון את ההשלכות". לובאטו לקחה קשה את העניין והמשיכה בפוסט ארוך יותר:"לאמנים בתרבות הפופ יש השפעה רבה על אנשים, והאנשים האלה מחקים את ההתנהגות שלהם וזו הסיבה בגללה הייתי חייבת לומר משהו…לתת לאנשים שלא מבינים את האומנות שבדבר, להבין שבולמיה זה לא מגניב וזה לא יגרום להם לעלות על הבמה עם מושא ההערצה שלהם".

בראון שמעה את דבריה של לובאטו ואמרה בתגובה:"יש הבדל בין להשתמש בגוף שלי כדי ליצור משהו יפה, להביע את עצמי ולהרגיש חזקה מאשר להשתמש בגוף שלי כדי להעניש את עצמי ולהתאים את עצמי לסטנדרטים של החברה".

גאגא אמרה בתגובה ל-E!:"אני נלחמתי בהפרעות אכילה מעל עשר שנים ואני לוקחת את זה ברצינות רבה. אני לוקחת גם את המאבק של רבים אחרים ברצינות רבה. אני מאוד תומכת במאבק של דמי ובהחלמה שלה ובהחלמה של כל אחד שעדיין נאבק בזה. להופעה הזו לא היה שום קשר להפרעות אכילה וזו ממש לא הייתה הכוונה שלנו שזה יילקח בצורה כזו. אני מאוד גאה בהופעה הזו ועומדת מאחורי המסר שלי, של כאב וזעם, מה שניסינו להביע באותו השיר".

שאקירה הופכת למוזיקאית עם הכי הרבה לייקים בפייסבוק

כוכבת המוזיקה הלטינית הפכה למוזיקאית עם הכי הרבה לייקים בפייסבוק, והיא הכריזה על כך בעמוד הפייסבוק שלה. היא צברה מעל ל-86.3 מליון לייקים ועקפה את ריהאנה שברשותה 86.2 מליון לייקים. כתגובה, פרסמה שאקירה על הקיר שלה מסר למעריצים:"וואו…כרגע הודיעו לי שיש לי את הדף עם הכי הרבה עוקבים בפייסבוק בעולם! אני עדיין לא יכולה להאמין! תמיד רציתי שיהיו לי הרבה חברים, אבל לעולם לא דמיינתי שיהיו לי כל כך הרבה…86 מליון! מרגישה ענווה, לא יכולה להודות לכם מספיק על התמיכה שלכם. אני מרגישה כל כך מבורכת שיש לי אתכם". היא סיימה את הפוסט במשפט:"נשיקה ענקית! אסירת תודה לנצח" וצירפה תמונה שלה מפריחה נשיקה למצלמה. ההודעה הזו למעשה קדמה לשחרור האלבום החדש של שאקירה שייצא ביום שלישי הקרוב. הלהיט המוביל של האלבום הוא "Can't Remember to Forget You" שעשתה שאקירה בשיתוף עם ריהאנה, שכרגע נמצאת במקום השני עם כמות הלייקים בפייסבוק.

ג'ניפר לופז מופיעה על השער של InStyle:"החיים שלי עכשיו זורמים"

לופז מופיעה על השער של InStyle במראה אביבי וצבעוני, והזמרת, שחקנית, מעצבת, אימא לשניים, שופטת באמריקן איידול והרשימה עוד נמשכת, אומרת שהיא בשלב טוב בחיים ומרוצה מאוד מתקופה זו של חייה. לופז עסוקה מאוד בימים אלה אבל היא מתעקשת לומר שהיא בסך הכול חיה את חייה ולא נוקשה וקשוחה עם עצמה כמו שהייתה בעבר:"אתה מגיע לנקודה בחיים בה אתה מבין כי אתה לא צריך את כל הדברים שחשבת בעבר שאתה צריך. זה דיי מסובך". לופז מוסיפה:"החיים שלי מרגישים מופרזים ועמוסים מידי לפעמים ואני לא רוצה שהם יהיו כך. אני רוצה שהם יהיו זורמים כך שאני חיה חיים הרבה פחות 'מתוסרטים' עכשיו בניגוד לפעם, כך שהחיים שלי עכשיו זורמים". לופז בת ה-44 אומרת על האלבום החדש שלה שהוא "קשוח ויש בו הרבה כוח עוצמה אך גם הומור. הוא מדבר על להיות חכמים יותר באהבה ולא לקחת את עצמך כל כך ברצינות". לופז אומרת שהיא מרגישה טוב היום כמו שהיא הרגישה בגיל עשרים ואף יותר טוב:"אני מרגישה הרבה יותר טוב, הרבה יותר בטוחה בעצמי. ברור שעדיין יש לי עצבים אבל עכשיו אני יודעת איך לשלוט בהם. כשהייתי בשנות העשרים שלי לא הייתי בטוחה לגבי עצמי. עכשיו אני יכולה 'להתמתח'. אני לא חייבת להישאר בקופסא. בנקודה זו אני יכולה לומר לעצמי 'אז מה אם נפלתי? מה הביג דיל? אני הולכת לקום שוב'". לופז ממשיכה לקום ולהמשיך הלאה גם בחיי האהבה שלה, ולאחר שלושה נישואין כושלים (אוחאני נואה, כריס ג'אד ומארק אנתוני) וכמעט חתונה עם בן אפלק היא נשארת רומנטיקנית חסרת תקנה אפילו ששינתה את נקודת הראייה שלה לגבי הנושא:"בעבר, אהבה בשבילי הייתה משהו שנשאר לנצח, וברור שיש עדיין את הפנטזיה הזו, אבל אני לא מנסה לכפות את זה יותר. הייתי תלויה בפנטזיות האלה ובאגדות האלו במשך שנים רבות. אך היכן שאני נמצאת עכשיו אחרי כל מה שעברתי, הבנתי שאין לזה כללים. יש הרבה דרכים שבהן הדברים יכולים לקרות ולא רק אחת".

 

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X