חדשות הפופ: פרי מדברת על האקסים, TLC מבקרות את ריהאנה

מאת: דניאל יונה

קייטי פרי מדברת על אקסים, חיי הרווקות ועוד בראיון לקוסמופוליטן

בחודש יולי הקרוב, תופיע פרי על שער מגזין קוסמופוליטן הבינלאומי, שבנוסף לארה"ב יראה אור גם באוסטרליה, סינגפור, ויאטנם, גרמניה, בריטניה ועוד.

הראיון עם פרי נערך על ידי צ'לסי הנדלר, קומיקאית אמריקאית מצליחה, ובראיון מדברת פרי על חייה האישיים, ובעיקר על חיי האהבה שלה.

פרי אמרה בראיון כי היא חשה שהיא התבגרה מאוד מאז שהסתיימו נישואיה לראסל ברנד:"לפעמים אתה צריך לעבור הרבה דברים רעים כדי להבין מה חשוב בחיים ולהבין מה הגבולות בחיי האהבה שלך הולכים להיות.  אתה חייב לעבור בבוץ כדי למצוא את המקום השקט שלך. בטווח הארוך, זה היה חיוני בשבילי למצוא מישהו שהוא חבר-צוות".

בקשר לפרידה האחרונה שלה עם הזמר ג'ון מאייר, רמזה פרי כי היא הולכת לשיר על הנושא בשירים חדשים שלה:"יש לי הרבה כבוד לג'ון ואני יודעת שזה הדדי. אין בינינו אווירה עכורה, אבל אני בטוחה שיהיו שירים שישאבו השראה מכך". מאייר כבר הספיק להגיב למשפט הזה של פרי ואמר:"את אמורה לכתוב שירים, את לא אמורה לספר לכולם שאת עושה את זה".

לבסוף נשאלה פרי על ידי הנדלר מה התקופה הכי ארוכה בחייה שבה הייתה ללא קשר אינטימי עם גבר. פרי ענתה:"אולי חצי שנה או שנה. אני לא נשארת לבד ליותר מידי זמן".

TLC יורדות על השמלה השקופה של ריהאנה

לפני כשבוע, היממה ריהאנה את עולם האופנה והמוזיקה, כשהופיעה עם שמלה שקופה לטקס פרסי ה-CFDA, שם קיבלה פרס על היותה סמל אופנה.

התגובות לשמלה היו מעורבות, וחלק מהתגובות השליליות היו של חברות להקת TLC טיון (T"-  ("Boz ווטקינס ורוזנדה ("צ'ילי") תומס. לפי דיווח של EntertainmentWise שתי הזמרות ביקרו את צורת הלבוש הפרובוקטיבית של ריהאנה:"כל פעם שאני רואה אותך, את לא חייבת להיות ערומה. זה קל מאוד למכור סקס" אמרה ווטקינס. ווטקינס אף הוסיפה ואמרה:"זה קשה לנו לומר בכלל משהו מפני שכל פעם שאנחנו אומרות משהו אומרים עלינו שזה מתוך קנאה".

תומס הסכימה עם ווטקינס ואמרה:"אנחנו נהפכנו ללהקת הבנות שמוכרת הכי הרבה בכל הזמנים בלי להתפשט וזה אומר הרבה. יכולנו גם להסתובב כל היום עם החזה בחוץ".

התגובה של ריהאנה לא איחרה לבוא, והיא צייצה בטוויטר תגובה שנראית מכוונת ל-TLC :"אז אין שינוי בעובדה שאני זו אני והן זה הן".

בנוסף לציוץ הזה, ריהאנה לא נשארה חייבת, ופרסמה תמונה ישנה של TLC כשהן לא לבושות בחלקן העליון. ריהאנה פרסמה את התמונה כתמונת הרקע שלה בטוויטר, והורידה אותה מאוחר יותר באותו היום.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X