חדשות הפופ: קארי חושפת אלבום חדש, לאבין כובשת את יפן

מריה קארי חושפת את שם אלבומה החדש, תאריך שחרור, רשימת השירים ועטיפת האלבום

בטריילר חדש, חושפת קארי את השם לאלבומה ה-14, את תאריך שחרור האלבום, רשימת השירים המלאה ואת התמונות על עטיפת האלבום. בטריילר לאלבום החדש, שנמשך דקה ו-18 שניות, קארי מסבירה את המשמעות מאחורי השם של האלבום:"Me. I Am Maria…The Elusive Chanteuse". בטריילר אומרת קארי:"בחלק האחורי של עטיפת האלבום יש אוצר אישי. זה הפורטרט העצמי הראשון והיחיד שלי . ציירתי אותו כשהייתי בת שלוש וחצי ונתתי לו את הכותרת 'אני, אני זו מריה'". קארי ממשיכה לדבר על הציור ואומרת:"אל תשפטו אותי על השם הפשוט כל כך, הייתי בת שלוש וחצי". קארי צוחקת על הציור שלה שמציג אותו כבלונדינית שמחה בשמלה ומסביבה כוכב ולב ואומרת:"זה היה פירוש יצירתי לאיך שראיתי את עצמי, עם טוהר ליבו של ילד, לפני שהוא נשבר". קארי עוברת לדבר על שם האלבום ואומרת:"לאורך הדרך, היו כל מיני שמות חיבה ואימצתי הרבה פרסונות ולאחרונה קראו לי כך".

האלבום ישוחרר ב-27 במאי והוא יכיל 15 שירים (ובמהדורה המיוחדת עוד שלושה שירים) וביצועים עם אמנים נוספים כמו מרי ג'יי בלייג', אר קלי ועוד.

"Hello Kitty" של אבריל לווין מפלס את דרכו לרשימת המאה החמים של Billboard

השיר הגיע למקום ה- 75 ברשימת המאה החמים של Billboard לאחר שהקליפ שלו יצא ב-23 באפריל. זה השיר השני הכי גבוה ברשימה מתוך האלבום האחרון שלה, הנושא את שמה. השיר הראשון שלה מתוך האלבום הזה שהגיע לרשימה הוא "Here's to Never Growing Up"     שהגיע למקום ה-20 בחודש יוני והופק ביחד עם בעלה צ'אד קרוגר (סולן להקת ניקלבק).

"Hello Kitty" לא שוחרר רשמית כסינגל בארה"ב, והגיע לרשימת המאה החמים שלBillboard  לאחר ש-92% מכניסתו לרשימה הייתה על ידי צפייה ברשת. בשבוע אחד היו לו 2.9 מליון צפיות בארה"ב.

הקליפ של לווין שצולם ביפן, קיבל הרבה ביקורות שליליות בבלוגים ואתרי חדשות של מוזיקה וחלק מהבלוגרים אף כתבו כי לווין גזענית ועושה צחוק מהתרבות היפנית. בגלל ריבוי התגובות הללו לווין נאלצה להגיב לעניין בטוויטר ובפייסבוק. לווין צייצה בטוויטר:"גזענית? חחחח אני ממש אוהבת תרבות יפנית ואני מבלה חצי מהזמן שלי ביפן. טסתי לטוקיו כדי לצלם את הקליפ הזה…". בעוד ציוץ בטוויטר שכתבה לווין לאחר דקה היא הוסיפה:"במיוחד למעריצים היפנים שלי, עם חברת התקליטים היפנית שלי, כראוגרפים יפנים ובמאי יפני ביפן". לאחר התגובה הזו מספר המעריצים שלה ברשת עלה ב-32% כאשר נוספו לה 387,000 עוקבים חדשים בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, וויו ויוטיוב.

הדואט של מייקל ג'קסון וג'סטין טימברלייק "Love Never Felt So Good" מגיע לרשת

אחד הדואטים הכי מצופים של השנה, "Love Never Felt So Good"  של מייקל ג'קסון וג'סטין טימברלייק משתחרר לרשת, וטימברלייק חולק את החדשות 32 מליון העוקבים שלו בטוויטר. הפוסט של טימברלייק מכיל קישור לשיר ותגובה:"לשמוע חזק".

השיר נכתב במקור על ידי מייקל ג'קסון ופול אנקה והוקלט ב-1983. הגרסה הנוכחית הופקה על ידי ג'ון מקליין שהיה אחד מהמוציאים לפועל של צוואת ג'קסון.

הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש של ג'קסון קיבל את השמעת הבכורה שלו לפני מספר ימים בטקס פרסי ה- iHeartRadio Music , אך מי שהופיע על במה עם השיר היה הזמר אשר.

השיר "Love Never Felt So Good"  הוא אחד משמונת השירים באלבום "Xscape" של מייקל ג'קסון שישוחרר ב-13 במאי. האלבום הופק על ידי אל איי ריד שלקח שירים של ג'קסון שטרם שוחררו ונתן להם טוויסט עכשווי, ושירים שכן שוחררו שהוא עשה להן גרסאות שונות ועכשוויות יותר. האלבום כבר צבר התעניינות רבה בעולם הפופ, והדואט עם טימברלייק רק מגביר את הבאז סביבו, מה שהופך את האלבום הזה לאחד האלבומים הכי מצופים של השנה ואפילו המצופה ביותר.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X