חדשות הרוק: אולריך מגן על ביבר, Kiss חוגגים 40

מתופף מטאליקה מגן על ג'סטין ביבר ומדבר על אלבום  חדש

בראיון שנערך לאחרונה עם מתופף מטאליקה לארס אולריך, התייחס האחרון להצלחה של אליל הפופ הצעיר ומנגד לקושי בהתמודדות עם התהילה כשאמר:"הוא ילד מוכשר, אבל הוא לא עושה לעצמו חיים קלים.ואני יכול רק לדמיין כמה קשה זה להתמודד עם זה שכולם מציקים לו 24 שעות ביממה. אני לא מאחל את זה לאף אחד".

בהמשך, אמר אולריך כי מטאליקה מקווים לשחרר אלבום חדש בשנה הבאה ודיבר גם על החצי שנה האחרונה המרגשת שהייתה ללהקה (מטאליקה הספיקו די הרבה – הופעה באנטרקטיקה, הופעה בטקס פרסי הגראמי ושחרור השיר החדש):"אנחנו כותבים וכותבים, יש לנו רעיונות טובים. הבעיה הגדולה ביותר שלנו היא לא הרעיונות אלא חוסר הזמן שיש לנו. מטאליקה היא להקה עסוקה יותר מתמיד וזה נראה כאילו קורים יותר ויותר דברים, והימים נעשים קצרים יותר. אבל אני מקווה שנסיים לכתוב השנה ושנה הבאה כבר נוכל להקליט, בתקווה שיצא אלבום חדש עד שנה הבאה".

לארס דיבר על האבולוציה של הלקה ועל השינויים שעברה במהלך השנים ואמר:"אני חושב שהייתה ביקורת על מטאליקה מההתחלה פחות או יותר. מעריצי הרוק הכבד לוקחים דברים ברצינות, לפעמים יותר מידי ברצינות. הם אומרים את דעתם בקול ומאוד נלהבים – אבל לפעמים צריך סוג של איזון ולהגיד 'טוב כולם, בואו נירגע, זה בסך הכול רוקנרול'".

אולריך המשיך ואמר:"אני חושב שאנחנו מנסים למצוא את האיזון הנכון. חברי הלהקה תמיד היו מאוד סקרנים וכאלה שמתעניינים בהרבה דברים שונים ופתוחים לדרכים שונות לעשיית דברים. אני חושב שמתי שהיינו צעירים, כשהיה לנו פחות ביטחון בעצמנו, ניסינו לנגן המון ולהראות עד כמה אנחנו מוכשרים. עכשיו, אני חושב שאנחנו פחות מודאגים לגבי האם אנשים יחשבו שאנחנו מוכשרים או לא". אולריך מסכם:"עכשיו מאוד נוח לנו עם מי שאנחנו…אני חושב שכשמתבגרים והופכים להיות מנוסים יותר, פחות דואגים לגבי מה אחרים חושבים עליך ונהיה לך יותר נוח עם עצמך. אני חושב שניסינו תמיד יחד עם המעריצים שלנו לומר 'אנחנו מטאליקה ונעשה דברים בדרך שלנו, נעשה את זה אחרת'. תצטרפו לנסיעה, אבל אם אתם באמת רוצים לבוא אתם צריכים לדעת שזו תהיה נסיעה שתיקח אותנו להמון מקומות שונים".

ג'ין סימונס חוגג יומולדת 40 ל-Kiss

ג'ין סימונס בסיסט להקת Kiss מחפש רעיון לחגיגות 40 שנה ללהקה. ביום רביעי הוא הכריז כי Kiss מתחילה קמפיין ב-Tongal, חברה המשלבת רעיונות קריאייטיב ומותגים כדי לחשוב בצורה משותפת על קמפיינים והפיתוח שלהם. סימונס  דרך האתר, מבקש מיוצרי תוכן ומעריצים רעיונות  ל:"איך Kiss צריכים לחגוג 40 שנה ללהקה בצורה הכי בלתי נשכחת שיש".

הפרויקט של Kiss הוא חלק משירות חדש הנקרא Left Field הנותן למותגים גישה ליוצרים ומעריצים כדי לעזור בהעלאת רעיונות וסיעור מוחין.

סימונס אמר:"מה שהכי עניין אותנו תמיד היו המעריצים. Tongal מאפשר למעריצים שלנו לזרוק רעיונות וברור שיצא מזה משהו שהוא אותנטי". סימונס מוסיף כי תהליך העלאת רעיונות משותף המוני ב-Tongal הוא לא שונה מאוד משיתוף פעולה בתוך להקה:"בנאדם אחד לא מנגן על כל הכלים. אתה תורם ללהקה את מה שאתה הכי מוכשר בו".

יוצרים שייקחו חלק בפרויקט ב- Tongal יקבלו כסף אם הרעיונות שלהם יזכו ויצאו לפועל. אחד ממייסדי Tongal אמר כי:"כמו כל מותג גדול, המעריצים של Kiss תומכים בהם ויהיו חלק מהחיים שלהם לעד", ומוסיף "הקמפיין הזה יוצר עוד קשר עמוק עם הלהקה".

הרולינג סטונס יחזרו להופיע במאי

הלהקה תמשיך את סיבוב ההופעות שלה בחודש הבא, לאחר שהופסק בשל מותה של לורן סקוט, בת זוגתו של מיק ג'אגר. סקוט שהייתה מעצבת אופנה מפורסמת, התאבדה ב-17 למרץ, ולא היה ברור מה יעלה בגורלו של סיבוב ההופעות של הלהקה, מתי ימשיך ואם בכלל. כל ההופעות באוסטרליה וניו זילנד נדחו לאוקטובר ונובמבר והסטונס יתחילו מחדש את הסיבוב מאירופה.

הרולינג סטונס הכריזו על 14 תאריכים של הופעות ברחבי אירופה ובישראל במאי, יוני ויולי כחלק מסיבוב ההופעות שלהם "14 On Fire".

סיבוב ההופעות כולל הופעות בפסטיבלים ואצטדיונים וההופעה הבאה תתקיים ב-26 במאי באוסלו, נורווגיה. לישראל הם יגיעו ב-4 ביוני, וההופעה בישראל היא למעשה היחידה שנותרו בה כרטיסים (למעט ההופעות בפורטוגל ודנמרק שיהיו חלק מפסטיבל).

סיבוב ההופעות "14 On Fire" הוא סוג של המשך לסיבוב ההופעות מהשנה שעברה "50 & Counting" שגרף רווחים של 126 מליון דולר מ-23 הופעות בצפון אמריקה, והופעות בהייד פארק (לונדון) ופסטיבל גלסטונברי  (אנגליה).

בסיבוב ההופעות הנוכחי, הלהקה הבטיחה לנגן להיטים קלאסיים כמו:"Gimme Shalter", "Paint It Black", "Jumping Jack Flash", "Tumbling Dice", "It's Only Rock 'N' Roll"

 

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X