חדשות הרוק: בואי חוזר, ווטרס שולל איחוד של פינק פלויד

אחד מאמני הרוק הגדולים בהיסטוריה דיוויד בואי מתקמבק לו וחוזר עם אלבום חדש בדרך "The Next Day" הצפוי לצאת ב-11 במרץ ברחבי העולם. אבל כבר עתה לכבוד יום הולדתו ה-66 האמן השני העשיר ביותר בבריטניה (אחרי פול מקרטני) משחרר לו וגם לנו מתנה נהדרת בדמותו של סינגל חדש "Where are we Now". האלבום החדש יהיה האלבום ה-25! במספר של המוזיקאי הותיק ויכלול 14 שירים. מפיק האלבום טוני ויסקונטי התייחס לאלבום החדש: "מדובר באלבום די "רוקיסטי", ישנו שילוב בין "בואי הקלאסי" ל"בואי החדשני". נשמע מבטיח.

נשארים בבריטניה והפעם עם סוויד, עוד להקה ותיקה שהנעימה לנו את האוזניים בעיקר בשנות ה-90' עם גל הבריטפופ של אותם ימים. הלהקה הודיעה כי אלבומם החדש והשישי במספר "Bloodsports" ישוחרר בחודש מרץ השנה. כבר עתה אתם יכולים לסינגל הראשון מהאלבום "Barriers".

רוג'ר ווטרס, סולנה לשעבר של להקת פינק פלויד האגדית שם קץ לשמועות ולתקוות של המעריצים על איחוד של הלהקה. בראיון לניו-יורק טיימס ווטרס אמר באופן נחרץ כי הוא עזב את הלהקה בשנת 85' ושם זה הסתיים ואין לו שום כוונה להתאחד מחדש עם שאר חברי הלהקה.  נראה כי ווטרס, שהופיע בישראל בשנת 2006 בהופעה מוצלחת לעיני 54,000 מעריצים נלהבים, ימשיך להתמקד בקריירת הסולו שלו בשנים הקרובות.

להקת דיפ פרפל שכאמור תוציא אלבום חדש ב-26 באפריל השנה שיחררה קדימון של כ-50 שניות שמהווה טיזר מהסגנון המוזיקלי של האלבום הקרוב. במהלך שנות פעילותה הלהקה התאפיינה בגיוון מוזיקלי וחתירה לחדשנות ומהקמצוץ המוזיקלי שניתן לשמוע זה בהחלט נשמע מבטיח ומעורר סקרנות רבה.

להקת הרוק של השנה שלנו  "The Black Keys" תופיע בטקס הגראמי ב-11 בפברואר. חבר הלהקה דן אורבךסיפר בראיון לאתר NME כי הם מתכוונים לעבוד על אלבומם החדש בימים הקרובים מתוך מטרה לסיימו כבר בחודש מרץ, כך שיש סיכוי גדול שהאלבום ישוחרר כבר בשנה זו.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X