חדשות הרוק: החדשים של דפש מוד והסטרוקס, גרוהל מרצה

דפש מוד, שיופיעו כאן בארץ ב-7 במאי, העלו את אלבומם החדש "Delta Machine" להשמעה ב-Itunes כשבוע לפני השיחרור הרשמי, ב-26 לחודש. לשמיעת האלבום המלא

להקה נוספת שהעלתה את אלבומה באופן דיגיטלי לרשת היא הסטרוקס. האלבום החדש "Comedown Machine"זמין להשמעה מלאה באתר מוזיקת האינדי "Pitchfork". האלבום מתאים יותר לחובבי סטרוקס האדוקים ולחובבי הסאונד הסינת'פופי, אך קצת פחות לאלה שמעדיפים את סגנון הגיטרות שאפיין את הלהקה בתחילת דרכה. האלבום ישוחרר רשמית ב-25 במרץ. האזינו לאלבום  "Comedown Machine"

סולנית להקת גארבג', שירלי מנסון סיפרה בתחילת החודש לאחד העיתונים באוסטרליה כי היא ניהלה יחסי מין עם המורה שלה לאנגלית כשהייתה בת 15 בלבד. מנסון הוסיפה כי היא הפסיקה את מערכת היחסים עם המורה ברגע כשהיא גילתה כי הוא עשה זאת עם נערות נוספות. בעקבות הדברים, מתנהלת כעת חקירה רצינית של הנושא מטעם עיריית אדינבורו שבסקוטלנד (עיר הולדתה של הזמרת).

 בלאק סבאת' שחוזרים לפעילות השנה אחרי הפסקה של שנים רבות, הכריזו לאחרונה כי אלבומם החדש העונה לשם "13" ישוחרר ב-11 ביוני השנה. אלבום שחובבי הרוק הקלאסי מחכים לו בקוצר רוח.

עוד להקת רוק קלאסית שממשיכה לייצר לנו מוזיקת רוק איכותית היא דיפ פרפל. לאחר מספר טיזרים מעניינים מהאלבום החדש, הלהקה שיחררה סוף סוף שיר חדש – "All The Time in the World" , האזינו לשיר.

רוד סטיוארט שחרר הצצה למספר קליפים לשירים מאלבומו החדש "Time". הזמר, אשר לא כתב בעצמו שירים חדשים זה שנים רבות, דיבר על כך שהיה לו מחסום כתיבה תקופה ארוכה אך לאחרונה כאשר החל לכתוב ספר אוטוביוגרפי על עצמו צמחו בראשו גם רעיונות לכתיבת שירים חדשים, כך ש-11 מתוך 12 שירי האלבום החדש נכתבו על ידו. האלבום מתוכנן לצאת ב-7 במאי השנה.

דייב גרוהל, סולן הפו פייטרס, הרגיע החודש את מעריצי הלהקה בחשבון הפייסבוק כי הם אינם מתפרקים ומדובר בהפסקה זמנית בלבד. "החלטנו כי הפסקה היא הדבר הכי נכון לעשות כרגע, אבל אנחנו בהפסקה בלבד. פרידה מהלהקה זה לא משהו שהייתי רוצה לעשות".

בינתיים, דייב נתן הרצאה מעולה בפסטיבל SXSW הבינלאומי אשר נערך בטקסס השבוע. בראיון המספר את סיפור חייו המוזיקליים, הוא מתייחס לחוויות בנירוונה ובפו פייטרס, מתגעגע לקורט קוביין ובין היתר מסתלבט על וואן דיירקשן, ווילסון פיליפס ואף על שם הלהקה שלו.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X