חדשות הרוק: כריסטופר לי שובר שיא, מנסון מתמקד במשחק

כריסטופר לי זוכה לתואר המוזיקאי המבוגר ביותר שנכנס למצעד ה- Billboard

לי, שכיכב בסרטים "דרקולה" ו"שר הטבעות" והפך לאייקון בפני עצמו, עשה היסטוריה והפך למוזיקאי המבוגר ביותר שנכנס למצעד ה-'Billboard' – כשהוא בן 91. לי שיתף פעולה עם להקות כמו Rhapsody of fire  ו- Manowar, ואת קריירת הרוק הכבד האישית שלו החל ב-2010 עם אלבום בשם "Charlemagne: By the Sword and the Cross" והמשיך אותה עם אלבום נוסף שיצא ב-2013 – "Charlemagne: The Omens of Death". בנוסף לאלבומים אלו, הוא שחרר שני אלבומי חג מולד, אחד ב-2012 "A Heavy Metal Christmas" והשני שיצא בחג המולד האחרון "A Heavy Metal Christmas Too".

הסינגל "Jingle Hell" מתוך האלבום, מגיע למקום ה-18 במצעד ה"מאה החמים" של 'Billboard' ומעניק ללי את התואר המיוחד הזה. לי עקף את טוני בנט, האחרון שהחזיק בתואר עם השיר "Body and Soul" שהקליט עם איימי ווינהאוס ב-2011 כשהיה בן 85.

לי מסר בתגובה: "חדשות נפלאות! אני רוצה להודות לכל מי שלקח חלק, במיוחד למעריצים. ביליתי את הקריירה שלי בלהפתיע אנשים".

ביתו של ג'ימי הנדריקס הופך למוזיאון

לאחר שנים של דרישות המעריצים, ביתו של הנדריקס בלונדון נפתח למבקרים. הנדריקס שכר את הדירה שלו ב-30 פאונד לשבוע, בשלהי שנות ה-60, ואף תיאר אותה כבית היחידי שהיה לו אי פעם.

מאז שנת 2001, הדירה שימשה כמשרד לצוות של מוזיאון Handel House (המלחין הקלאסי ג'ורג' פרדריך הנדל גר בחלק אחר של הבניין במאה ה-18).

ביתו של הנדריקס נפתח לציבור לתקופה קצרה ב-2010 וכרטיסי הכניסה אזלו באופן מיידי, וכעת קרן "Heritage Lottery" העניקה 1.2 מליון פאונד כדי לפנות את צוות המוזיאון מהדירה ולעצב אותה כפי שהייתה נראית בשנות ה-60.

ראש הקרן ווסלי קר אמר כי: "הקרן תאפשר לציבור לבקר בדירה בה התגורר הנדריקס – עוד מלחין יוצא מן הכלל, מתקופה חדשה יותר. הציבור יוכל להיות במקום בו הנדריקס מצא השראה ואושר, במקום בו הוא שבר את המחסומים של הרוקנרול".

"הסבת המקצוע" של מרלין מנסון

מרלין מנסון בן ה-44 חושף כי הוא הולך להמשיך לקחת חלק בתפקידי משחק שונים, בנוסף להשתתפותו השנה בקומדיה של HBO "Eastbound & Down" בה גילם מלצר על גלגיליות.

מנסון אומר כי הוא הולך להופיע בעוד הרבה סרטים וסדרות בעתיד ומוסיף: "אני מתנהג כמו אידיוט בעיקר, אבל יש למה לצפות".

הזמר/שחקן מודה כי אינו יודע לאן הקריירה שלו תיקח אותו, אבל המעבר שלו ממוזיקה למשחק צוברת תאוצה והוא רוצה להביא לידי ביטוי את הצד החדש שלו ולהתפתח בו מקצועית. מנסון אומר כי הוא ממש לא מודאג מביקורות, ואם אהבו או לא את הדברים שעשה ומוסיף: "אם יש סיכוי שאני אזכה באוסקר? לא נראה לי".

מנסון במקביל, עדיין ממשיך עם קריירת המוזיקה שלו ולא בטוח שהוא מתכוון לנטוש אותה כל כך מהר – מוקדם יותר השנה, חבר מנסון עם אגדת הרוק אליס קופר לסיבוב ההופעות "Master of Madness" שלקח חלק בארה"ב וקנדה במהלך חודש יוני 2013. אליס קופר סיפר בראיון ל-'Rolling Stone' כי לו ולמנסון יש הרבה במשותף לאור העובדה ששניהם בעצם מגלמים דמויות על הבמה: "שנינו יצרנו דמויות מפלצתיות על הבמה…ונשאלת השאלה איך מתמודדים עם הדמות בחיים האמיתיים. לפעמים הדמות מאוד חזקה, אז האם היא משתלטת עליך? אני חי את זה תקופה ארוכה אז אני כבר יודע מתי להיות אליס ומתי לא. זה מאוד קשה לשמור על הדמות הזו 24 שעות ביממה".

 

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X