חדשות הרוק: נואל מסרב לאיחוד אואזיס

נואל גלאגר מסרב ל-20 מליון פאונד בתמורה לאיחוד של אואזיס

גלאגר (בתמונה) דחה הצעה של 20 מליון פאונד (32.5 מליון דולר) לצאת לסיבוב הופעות עם אואזיס, להקת הרוק הבריטית המצליחה שהקים עם אחיו ליאם. הלהקה חוגגת 20 שנה ליציאת אלבומה הראשון "Definitely Maybe" והייתה אמורה לציין את האירוע עם יציאה לסיבוב הופעות. לפני שהתכוניות השתבשו,  הם הודיעו כי יצטרפו אליהם לסיבוב ההופעות אורחים מיוחדים – פול וולר והלהקה Happy Mondays.

האחים נמצאים בסכסוך מספר שנים, לאחר שב-2009 בפסטיבל רוק בפריז, האחים רבו לפני ההופעה וליאם שבר את הגיטרה של נואל. מנהל הלהקה ביטל את הופעתם ואת כל סיבוב ההופעות המתוכנן והכריז כי הלהקה :"לא קיימת יותר".

נראה כאילו נואל יוצא מגדרו כדי להעניש את ליאם שנמצא כרגע בהליך גירושים יקר מאוד מאשתו ניקול אפלטון. על פי מקור המקורב לאחים, נמסר כי נעשים מאמצים לגשר ביניהם, אך מהצד של נואל לא נראה כי ניתן להגיע להסכמה.

איאן ווטקינס סולן להקת Lostprophets שהואשם בניסיונות אונס והתעללות מינית בקטינים נידון ל-29 שנות מאסר

ווטקינס נידון ל-29 שנות מאסר ועוד שש שנים תקופת מבחן, לאחר שהודה ב-13 סעיפי אישום (הכוללים סעיף של ניסיון אונס של תינוק בן 11 חודשים). ווטקינס בן ה-36 קיבל את גזר הדין ב-18 בדצמבר, לאחר שהודה במספר סעיפי אישום בחודש שעבר בבית משפט בווילס עיר מוצאו.

שתי נשים בשנות ה-20 לחייהן, אמהות של תינוקות בהם ווטקינס התעלל ואשר שיתפו איתו פעולה והתעללו גם הן, קיבלו 14 ו-17 שנות מאסר.

השופט בתיקו של הזמר טען כי המקרה קיצוני ו"מגיע לרמות עמוקות מאוד של שחיתות". הוא הוסיף ואמר כי ווטקינס הראה חרטה מוחלטת על מעשיו. השופט מכנה את המקרה של הנשים ששיתפו פעולה עם ווטקינס, ונתנו לו להתעלל בילדיהן:"מחליא ובלתי ניתן לעיכול".

עורכת הדין של ווטקינס מסרה כי הלקוח שלה "הבין את חומרת מעשיו" וכי הוא "מתחרט ומתנצל מעומק ליבו". הזמר טען כי הוא לא זכר הרבה מהמקרים שבהם הוא הואשם  מכיוון שהוא היה תחת השפעת סמים.

סלאש מדבר על האלבום החדש

סלאש מגלה שמרבית השירים של אלבום הסולו השלישי שלו כבר מוכנים ורושם בחשבון הטוויטר שלו: "16 שירים מעובדים ומוכנים וגם קטע אינסטרומנטלי. קשה להחליט מה יכנס לאלבום ומה יהיה בונוסים. אבל הכול מגניב".

סלאש, יחד עם מיילס קנדי (זמר וגיטריסט להקת  Alter Bridge האמריקאית) ו-The Conspirators  חזרו לאחרונה להקלטת האלבום, לאחר שהאלבום הקודם שלהם "Apocalyptic Love" יצא ב-2012.

הפרויקט האחרון שסלאש היה מעורב בו הוא סרט אימה בשם "Nothing Left To Fear" אותו הוא עזר הפיק בנוסף ל-32 קטעי מוזיקה שכתב יחד עם ניק אוטול.

האלבום שעומד לצאת, הוא אלבום הסולו השלישי של סלאש, והשני בו ישיר קנדי. על היחסים עם קנדי מספר סלאש: "אנחנו עובדים ממש טוב ביחד. אני לא חושב על איך דברים מתקדמים והכול קורה בטבעיות. זה כמו כל מערכת יחסים קרובה מאוד…אני חושב שסוג הסינרגיה שיש לנו היא פשוט מאוד מגניבה".

 

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X