חדשות הרוק: סולן AIC בתמונה פרובוקטיבית, U2 מפתיעים

ג'רי קאנטרל (סולן וגיטריסט Alice In Chains) משתמש בפרס הMTV- שלו כמתקן לנייר טואלט

קאנטרל מצא שימוש ייחודי לפרס ה-MTV שלו. קאנטרל העלה תמונה לפייסבוק בה רואים את הפסל המפורסם של איש החלל המחזיק דגל של MTV משמש כמתקן לנייר טואלט, והוסיף את המשפט הבא: "הפרס הזה של MTV משמש כמחזיק לנייר טואלט. דו תכליתי. #עיצוב פנים #בבית של ג'רי".

את הפרס הזה קיבלו Alice In Chains ב-1993 על הקליפ הטוב ביותר מתוך סרט, קליפ של הלהיט המפורסם שלהם "Would?".

בראיון שנערך עימו לאחרונה דיבר קאנטרל על הקשיים הניצבים בפני להקות חדשות בתעשיית המוזיקה. קאנטרל דיבר על כך שלהצליח כיום בתעשיית המוזיקה זה סוג של עול כלכלי שנופל על הלהקות הצעירות:"מוזיקה כבר לא שווה יותר כלכלית. זה עולה כסף ליצור אותה, הרבה כסף. אם אין דאגה ותמיכה כל שנה תרד כמות הלהקות החדשות". קאנרטל ממשיך וממשיל את העניין על ידי השוואה לתחום החקלאות:"אם לא ידאגו לכל 'יבול' יהיה פחות ממנו משנה לשנה. ה'יבול' יהיה גרוע יותר וקטן יותר ככל שיעבור הזמן. יש 'זרעים' גרועים ו'חקלאים' שלא משקיעים – ה'שדה' יהיה קטן מעונה לעונה. זה מה שקורה היום לפי דעתי וזה מצער מאוד".

על ידי העלאת התמונה הזו שיכולה להיות מעליבה בשביל MTV ואף שנויה במחלוקת, קאנטרל אולי מנסה להעביר מסר – חוסר הערך שיש למוזיקה כיום והיחס או יותר נכון חוסר היחס וההשקעה במוזיקת הרוק, שפעם היה ניתן לעשות ממנה כסף ביחס להיום, ובכלל השינוי שעבר MTV מבית לכל סגנונות המוזיקה ובעיקר לגראנג' בתקופה בה זכתה הלהקה בפרס, למה שהוא כיום.

אלבום חדש ל-Megadeth  ב-2015, דייב מוסטיין מאשר: "68 ריפים מוכנים"

דייב מוסטיין, סולנה של להקת Megadeth הודיע כי האלבום הבא של הלקה הולך לצאת ב-2015 ומאשר כי כמות נכבדת של ריפים חדשים כבר מוכנים.

מאחר שהלהקה עבדה קשה בזמן האחרון, מוסטיין אומר שהם יצטרכו לקחת שנה חופש כדי לנוח: "נשחרר את האלבום הבא ב-2015, וכנראה ניקח שנה חופש. החלפנו דברים בהנהלה, ועברנו הרבה דברים בשנה החולפת שהיו מאוד טובים בשבילנו".

מוסטיין מוסיף ואומר:"יש כבר 68 ריפים מוכנים לאלבום החדש…צריך לגשת לליבת הגרעין בשביל להוציא את החומרים הטובים ביותר".

מוסטיין מדבר גם על הפרויקט האישי של דייב אלפסון, בסיסט הלהקה ועל MTV. מוסטיין נזכר בהופעה שעשו Megadeth ל-MTV ב-92' ובביקורות שהיו על הערוץ בזמנו, ומדבר על אנשים שהקדימו את זמנם וחזו מה שמתרחש היום במוזיקה:"זה כבר לא ערוץ מוזיקה. זה היה נהדר בשבילנו במשך זמן רב, היו לנו זמנים טובים עם MTV אבל היו גם פעמים שחתכו אותנו…אבל זה המצב היום וזו אמריקה התאגידית".

לגבי אלפסון, מוסטיין לא נשמע נרגש מידי לגבי הפרויקט הצדדי שלו Altitudes & Attitude (עם הבסיסט של Anthrax  פרנק בלו) אך הוא גם לא מדבר עליו בצורה שלילית: "אני לא יודע על זה יותר מידי, אז זה לא כל כך ענייני…כשאני עושה משהו, Megadeth  תמיד במרכז..אני יודע איפה הבית בשבילי. אין לי בעיה אם מישהו עושה דברים אחרים מהצד..אולי למעריצים איכפת והם דואגים ותוהים אם הכול בסדר…אני לא יודע אם הפרויקט טוב או לא, אבל אני בטוח שהוא כן טוב. הם כולם מוזיקאים מעולים".

U2 מופיעים בהפתעה לאחר שלוש שנים של שתיקה

U2 הופיעו לאחר כשלוש שנים שלא היו על הבמה. ההופעה הייתה חלק ממופע התרמה של השחקן שון פן למען האייטי בבוורלי הילס.

הלהקה לא הודיעה מראש על השתתפותה כך שההופעה הייתה בגדר הפתעה, וניגנה מספר להיטים ביניהם: "Vertigo", "Desire", I Will Follow".

בונו הסולן ו-The Edge הגיטריסט ביצעו קאבר לשיר "Hallelujah" של לאונרד כהן יחד עם הזמר מהאייטי אנאל ג'אן פייר.

U2 מתכוננים להוצאת אלבום ה-13 שלהם, שאמור לצאת השנה באביב. בעולם המוזיקה מאוד מצפים לאלבום החדש ויש שמועות כי הלהקה תשחרר פרטים על האלבום בהפסקת הפרסומות של הסופרבול בשני לפברואר.

הלהקה שיחררה לאחרונה את הסינגל הראשון שלה מזה שלוש שנים  "Ordinary Love" שנלקח מהסרט הביוגראפי על נלסון מנדלה "Mandela: Long Walk To Freedom".

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X