חדשות הרוק: רד הוט מתחממים, מוסטיין מבקר את הנו-מטאל

ד הוט צ'ילי פפרס על האלבום הבא: "אנחנו מגבירים את הקצב לקראת כתיבה חדשה"

עבר כבר די הרבה זמן מאז שהרד הוט צ'ילי פפרס הוציאו את האלבום העשירי שלהם ("I'm With You" שיצא ב-2011) מה שבדרך כלל אופייני ללהקה – לקיחת פסק זמן יחסית ארוך בין אלבומים; אך בראיון שנערך עימם לאחרונה, אמר מתופף הלהקה צ'אד סמית' (בתמונה) כי הם מתכוונים להתחיל לעבוד על אלבום חדש.

מאז שהוציאו את אלבומם "Blood Sugar Sex Magik" בשנת 1991, כל אלבום סטודיו של הלהקה שוחרר בהפרש של כארבע שנים מקודמו. אלבומם האחרון "I'm With You" בא לאחר חמש שנים מקודמו "Stadium Arcadium" ורבים חיכו לו בציפייה גדולה, ונראה כי התרדמת של רד הוט צ'ילי פפרס תסתיים בקרוב:"אנחנו מגבירים את הקצב לקראת כתיבה חדשה" אומר סמית' ל-Billboard. סמית' מוסיף:"תמיד קופצים לנו רעיונות חדשים, אבל רק כאשר ארבעתנו נשב יחד בחדר אחד זה יתחיל לתפוס צורה. אנחנו מתחילים עכשיו להיפגש אחד עם השני. נפעל בתהליך כתיבה קצת שונה מפעם, אך כשכולנו ביחד זה הרגע בו הדברים באמת מתחילים לקרות. זה יהיה ממש נחמד להיות ביחד באותו מקום שוב לכתוב ולנגן ביחד. אנחנו מאוד מצפים לזה".

ביום ראשון הקרוב (ה-2 לפברואר) רד הוט צ'ילי פפרס ינגנו במופע המחצית של הסופר בול האמריקאי המסורתי, יחד עם ברונו מארס שבחר אותם אישית להופיע עימו בטענה שהוא מעריץ נלהב של הלהקה.

דייב מוסטיין (סולן להקת Megadeth): "אני מעדיף שיוציאו לי את העפעפיים מאשר להקשיב ל-Nu Metal"

בראיון שנתן ל-Faster Louder, דיבר מוסטיין על מצב המוזיקה הנוכחי, על הצדדים הרעים שלו וגם על הטובים. מוסטיין ציין שהוא שמח על הגל החדש של המוזיקאים בהווה וכינה אותם: "זן חדש של נגנים, עם כל מיני סגנונות שירה". דייב המשיך עם התמקדות על העבר והוסיף:"היה מן גל של מטאל שהתחיל בשנות ה-90 שכונה Nu Metal. אני לא יודע אם זוכרים את זה, אבל זה היה ממש גרוע. אני מעדיף שיוציאו לי את העפעפיים מאשר להקשיב לזה".

כשנשאל האם הוא מתכוון ללהקות לימפ ביזקיט ולינקין פארק (שהיו מחלוצות הז'אנר והשפיעו על הלהקות שבאו אחריהן) הוא השיב: "לא, אני אפילו לא יכול להיזכר בשמות ספציפיים כרגע. לינקין פארק טובים במה שהם עושים, אין לי בעיה איתם, אבל לא הייתי מכנה אותם Nu Metal" – למרות שלמעשה הם ההגדרה ה"מילונית" ל Nu Metal- ויחד עם לימפ ביזקיט, הם היו הלהקות שהתחילו את הגל הזה.

מוסטיין ממשיך ומסביר את כוונתו: "אני מדבר על להקות שאין להם אפילו סולואים של גיטרות. חבר'ה שעושים יותר דברים של קצב אבל לעולם לא סולו גיטרה. זה כאילו, באמת, תנגנו סולו. אבל כנראה סולו זה לא מגניב". מוסטיין ממשיך ומדבר על ההשראות שלו ומתרפק על העבר: "זה מצחיק מפני שאני באתי מה'בית ספר' של AC/DC ולד זפלין והריפים שם היו חייבים להיות קטלניים, למילים הייתה חייבת להיות משמעות, וכשהגיע הזמן לסולו, הסולו היה חייב לקרוע לך את הפרצוף".

רוק בטקס פרסי הגראמי 2014

למרות שמספר פרסים בקטגוריות הרוק השונות הוענקו לזוכים לפני הטקס עצמו ששודר בטלוויזיה, בטקס הרשמי הוענקו פרסים נוספים בקטגוריות הרוק, ביניהם שיר הרוק הטוב ביותר הוענק לדייב גרוהל יחד עם פול מקרטני, קריסט נובוסליץ' (שהיה הבסיסט של להקת Nirvana) ופאט סמיר (גיטריסט Foo Fighters) על השיר המשותף "Give Me Some Slack". הרביעייה המכונה "Sirvana" בתקשורת האמריקאית, ניצחה את גרי קלארק ג'וניור, הרולינג סטונס, Black Sabbath ולהקת מיוז.

באלבום הרוק הטוב ביותר זכו להקת לד זפלין עם האלבום "Celebration Day"; ובהופעת המטאל הטובה ביותר זכו להקת Black Sabbath שיוצאים בקרוב לסיבוב הופעות. אוזי אוסבורן אמר כי הם חוזרים להופיע אך בינתיים אין להם עדיין תוכניות ברורות להמשך.

בטקס השתתפו גם ג'ארד לטו (שחקן וסולן להקת 30 Seconds To Mars) וסטיבן טיילר מלהקת אירוסמית', והיו הופעות של מטאליקה (שביצעו את הלהיט שלהם "One" יחד עם פסנתרן הקונצרטים הסיני לאנג לאנג), Queens Of The Stone Age, Nine Inch Nails, Trent Reznor ודייב גרוהל.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X