חוף המבטחים של עמית ארז והסיקרט סי

מאת: אביטל פרוקופף

בעמית ארז ונפלאותיו עם ההרכב שלו, הסיקרט סי, הספקתי כבר להתאהב לפני זמן מה, שומעת ברצף את השירים היפהפיים באי.פי שיש בהם את הקסם להשכיח תלאות ולהתמכר לחלוטין למוזיקה. לפני מספר חודשים באוזן בר, זכיתי לראשונה לחזות בלייב בהופעה שלו בפרט ועם ההרכב החדש בכלל. אגב, הרכב חדש – הכל יחסי כמובן, שכן הם עובדים יחדיו כבר למעלה משנתיים.

רוב ההופעה הוקדשה לשירים החדשים עם הסיקרט סי, אבל היו גם שירים ישנים, בעיבודים חדשים וטאצ' שונה. בסוף ההופעה, אנחנו זוכים לשמוע ביצוע לשני שירים ישנים של ארז, רק הוא והגיטרה החשמלית ושירתו. אני מופתעת לטובה. בפעם הקודמת שראיתי אותם מופיעים, הרגשתי שארז לא שלם בלעדיהם, אף כי אוחז הוא בכברת קריירת סולו ארוכה ביותר בטרם חבר לאנסמבל.

הפעם, הבנתי עוד יותר את גדולתו של ארז כמבצע סולו, אם כי כמובן, לפחות בכל הנוגע לשירים החדשים שכתב והלחין, הם אינם יכולים להתקיים ולהיות מופלאים כפי שהם בגיטרה אקוסטית וחשמלית ושירתו של ארז לבדה. התרומה של ההרכב עצומה והיא זו שהופכת את החוויה לשלמה ומושלמת. מספיק רק לעצום עיניים ומיד נזרק לחוף מבטחים סודי בו הים מגונן ומלטף והשמש מחבקת באהבה.

יעל שפירא על הצ'לו היא שחקן מרכזי באווירה הדרמטית על הבמה. יואב בריל על הקלידים בעבודה מושלמת, דודי ברקת המוכשר על הבס מסתתר בצד, שחר חזיזה על התופים ונגה ארז על הפרקשן ועל המצב רוח הטוב. נגה ויעל היפהפיות מפליאות בנוסף בקולות ליווי מלאכיים ובתיאום מושלם עם ארז, יוצרים כל חברי ההרכב חוויה עוצרת נשימה.

כשהשמש באה:

בהופעה הקודמת הקהל היה שקט מאוד, או לפחות כך נדמה היה לי בעודי עומדת בשורה הראשונה. הפעם, קשה היה להידחס לשורה הראשונה וכך יצא לי להביט בקהל ולראות שאמנם שקט, אך משתתף אקטיבי, מדקלם באדיקות ובשקט את מילות השירים ומעניק לעמית ארז ולהרכב חיוכים תומכים. גם ארז, נדמה, משוחרר ונינוח יותר. מצליח לשתף את הקהל בחוויות קטנות בחדר החזרות, בלבטים לגבי השירים שיושרו ושמח לספר כי האלבום המלא שלהם ייצא באוקטובר. הדינמיקה בין כלל החברים על הבמה מצוינת ונראה כי הקבוצה מגובשת ונהנית מאוד לעבוד יחדיו. זה כמובן, תורם משמעותית להנאה שלי מההופעה.

שיר הנושא מתוך האי פי "Not About Us":

https://www.youtube.com/watch?v=0IVB_7tNHpo

הקסם בהופעות של עמית ארז והסיקרט סי טמון בהופעות עצמן. זה מדהים בכל פעם לראות איך הרגישות והכישרון שבאים לידי ביטוי בשירים שלהם שאני שומעת בבית, מיתרגמים לעוצמות של ממש על הבמה, מעניקים זווית שונה ומפתיעה. אני ממליצה למי שעדיין לא מכיר, להקשיב למוזיקה שלהם בעמוד הבנדקאמפ, ולאחר התאהבות ראשונית, להגיע לאחת ההופעות ולהתאהב סופית!

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X