יובל דיין הופעות

יובל דיין הופעות קרובות 2021, כרטיסים והנחות

יובל דיין

מעוניינים ללכת להופעה של יובל דיין? אם כן מוטב להקדים ולרכוש כרטיסים כבר במכירה המוקדמת, כיון שמדובר באחת הזמרות הפופולאריות בישראל, כך שהביקוש להופעות שלה הן גבוהות במיוחד והכרטיסים נגמרים במהירות. צפו בלוח ההופעות הקרובות של דיין:

לוח הופעות קרובות של יובל דיין. הישארו מעודכנים!

אפריל, 2024

ביוגרפיה מוזיקלית

יובל דיין היא זמרת מוערכת שפרצה אל חיינו בשנה 2012 בעונה הראשונה של תכנית הריאלטי דה ווייס ופרשה בשלב החצי גמר. כבר באותה שנה חתמה יובל על חוזה עם "ארומה מיוזיק" ושנה אחרי זכתה בתואר "זמרת השנה" במצעד השנתי של ישראל של מאקו.

מאז יובל הספיקה להוציא שני אלבומי פלטינה, ביניהם סינגל הבכורה שלה מתוך האלבום הראשון – "לאסוף", איתו הופיעה בחצי הגמר של העונה השנייה של דה ווייס. השיר "אל תאמר" זיכה אותה בתואר "זמרת השנה" של אתר מאקו ו"צבעים" שמבוצע יחד עם אמיר דדון. 

שיר נוסף של יובל – "בשעה טובה" זכה להצלחה רבה ונכנס אל הפלייליסטים ברדיו והשיר "לילותיי" הגיע למקום הראשון במצעד השבועי של גלגלצ ולמקום ה21 במצעד השנתי.

מאז יובל ממשיכה לגעת בליבנו עם שירים חדשים וסינגלים מפוצצים שמגיעים למקומות הראשונים במצעדים השונים. אפילו שהיא לא זכתה בדה ווייס, בעונת ההמשך היא שימשה כמנטורית יחד עם שלומי שבת, שהחיבור ביניהם היה חזק עוד מהעונה בה השתתפה כמתמודדת.

שיתופי פעולה עם אמנים אחרים

בשנים האחרונות יובל דיין שיתפה פעולה עם אמנים רבים, ביניהם: דודו טסה (אשר הלחין את הלהיט "אל תאמר"), אייל גולן, עידן חביב, עידן עמדי, עומר אדם, אמיר דדון, נתן גושן ועוד.

שירים חדשים של יובל דיין

סינגלים בולטים של יובל דיין בשנה האחרונה הם: "אתה בכולם", "השמיים שומרים" ו"שרק תחייך". 

שאלות נפוצות

הנחות להופעות של יובל דיין ולאמנים נוספים ניתן להשיג מעת לעת בכרטיסי חבר שונים, כגון: "בהצדעה" של חיי מילואים, "ביחד בשבילך" הכרטיס של עובדי ההסתדרות, כרטיס האשראי "לאומי קארד", כרטיס חבר של ארגון המורים ועוד.

המחירים משתנים בהתאם לסוג המופע והמיקום. באופן כללי מחיר הופעה סטנדרטית של יובל דיין עולה כ-150-200 ש"ח.

הופעה רגילה מלאה של יובל דיין נמשכת לרוב כשעה וחצי-שעתיים.

עלות הופעה של יובל דיין בחתונה עומדת על כ-50,000 ש"ח.

בין שיריה הפופולריים של יובל דיין: תשאל את המים, עד שתחזור, שרק תחייך, לילותיי, דמעות שקופות, ליבי ער, לאסוף ועוד.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X