נועה קירל הופעות

נועה קירל הופעות קרובות 2021, כרטיסים והנחות

ראשית פופ ודאנס ישראלי

מעוניינים ללכת להופעה של נועה קירל? אם כן מוטב להקדים ולרכוש כרטיסים כבר במכירה המוקדמת, כיון שמדובר באחת מאמני הטופ של ישראל, כך שהביקוש להופעות שלה הן גבוהות במיוחד והכרטיסים נגמרים במהירות. צפו בלוח ההופעות הקרובות של קירל:

לוח הופעות קרובות של נועה קירל. הישארו מעודכנים!

אפריל, 2024

ביוגרפיה מוזיקלית

נועה קירל נחשבת לאייקון לאומי, מלאה בקסם ואנרגיות, היא אחת מזמרות הפופ המפורסמות והמוצלחות ביותר בישראל כבר תקופה מאוד ארוכה, שמצליחה להמציא את עצמה בכל פעם מחדש עם כריזמה בשמיים והמון כוח נשי. 

הקריירה המוזיקלית של נועה החלה בשנת 2015 כשיצא שירה הראשון "מדברים" שנכתב על ידי הראפר איזי וזכה לצפיות רבות. בעקבות הצלחת השיר, נועה הוציאה שיר נוסף באותה שנה – "קילר", שיצר עומרי סגל. הקליפ הפרובוקטיבי שלה הביא משהו חדש, מרענן ושונה והציג אותה כמלאת עוצמה, אך במקביל הוא עורר סערה רבה בעקבות גילה הצעיר.

2015-2016 היו שנים משמעותיות לצמיחת הקריירה של נועה, בהן היא הוציאה שירים שזכו להצלחה רבה, ביניהם "יש בי אהבה", "חצי משוגע", "ביי לחופש" ו"תן לי סימן". בשנת 2016 נועה קירל זכתה בתואר הנכסף "זמרת השנה" בטקס נבחרי הילדים.

מאז כיכבה נועה גם כפסטיגל, כשחקנית וכמדובבת בקולנוע ("כמעט מפורסמת", "טרולים") ובתפקיד הראשי והכפול בסדרת נוער "כפולה". החל מ2019 היא נבחרה לשמש כפרזנטורית של "רנואר", לפרסם את "Yes" ומדגמנת זוגיות שיקית עם הזמר יהונתן מרגי.

שיתופי פעולה עם אמנים אחרים

במהלך הקריירה נועה קירל שיתפה פעולה עם אמנים רבים, ביניהם: מרגי, שחר סאול, לירן דנינו, סטפן, הראל סקעת ועוד.

שירים חדשים של נועה קירל

סינגלים בולטים של איתי לוי בשנה האחרונה: "יהלומים" שיצא במרץ 21, והלהיטים "אמבולנס" עם בן זוגה לחיים מרגי ו"מיליון דולר" בו היא מארחת את הראפר שחר סאול.

 

שאלות נפוצות

הנחות להופעות של נועה קירל ולאמנים נוספים ניתן להשיג מעת לעת בכרטיסי חבר שונים, כגון: "בהצדעה" של חיי מילואים, "ביחד בשבילך" הכרטיס של עובדי ההסתדרות, כרטיס האשראי "לאומי קארד", כרטיס חבר של ארגון המורים ועוד.

המחירים משתנים בהתאם לסוג המופע והמיקום. באופן כללי מחיר הופעה סטנדרטית של נועה קירל עולה כ-150-200 ש"ח.

הופעה רגילה מלאה של נועה קירל נמשכת לרוב כשעה וחצי-שעתיים.

בין שיריה הפופולריים של נועה קירל: חצוף, Drum, פאוץ', בא לי אותך, אם אתה גבר, מיליון דולר, SLT, יהלומים ועוד.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X