נסרין קדרי הופעות

נסרין קדרי הופעות קרובות 2021, כרטיסים והנחות

נסרין קדרי הופעות

מעוניינים ללכת להופעה של נסרין קדרי? אם כן מוטב להקדים ולרכוש כרטיסים כבר במכירה המוקדמת, כיון שמדובר באחת הזמרות הפופולריות בז'אנר הים תיכוני ובכלל, כך שהביקוש להופעות שלה הן גבוהות במיוחד והכרטיסים נגמרים במהירות. צפו בלוח ההופעות הקרובות של קדרי:

לוח הופעות קרובות של נסרין קדרי. הישארו מעודכנים!

אפריל, 2024

ביוגרפיה מוזיקלית

אי אפשר להתווכח על כך שהיא ללא ספק הדיווה האמיתית של עולם הזמר המזרחי. השירה של נסרין קדרי היא משהו גדול שלא נראה כמותו. נסרין היא זמרת מוערכת בעלת יכולות ווקאליות יוצאות דופן וז'אנר שמשלב מוזיקה ערבית אותנטית ופופ עברי ישראלי כשילוב מנצח.

נסרין קדרי היא אחת הזמרות המצליחות בישראל שמתחזקת קריירה בינלאומית, הופיעה בפסטיבלים הנחשקים בארץ ובעולם ואפילו זכתה לחמם את להקת רדיוהד יחד עם דודו טסה והכוויתים בסיבוב הופעות שלהם בארה"ב.

נסרין הגיחה לחיינו כשהיא השתתפה בעונה השניה של תכנית הריאלטי "אייל גולן קורא לך" בשנת 2012 וזכתה במקום הראשון יחד עם מאור אשואל. מאז ועד היום היא הספיקה לרגש אותנו במגוון רחב של להיטים לאורך השנים – "לומדת ללכת", "תאמרו לו", "באתי להחזיר לך" ועוד.

בשנת 2019 נסרין שימשה כשופטת בכונה החמישי של תכנית הריאלטי The Voice ברשת 13 ובשנת 2020 הוציא יחד עם צמד הזמרים סטטיק ובן אל תבורי את השיר הרשמי של מצעד הגאווה לשנת 2020 – "חביב אלבי".

שיתופי פעולה עם אמנים אחרים

במהלך הקריירה שלה קדרי שיתפה פעולה עם אמנים רבים, ביניהם: עברי לידר, אייל גולן, משה פרץ, איתי לוי, עופר ניסים, סטטיק ובן אל תבורי ועוד.

שירים חדשים של נסרין קדרי

סינגלים בולטים של נסרין קדרי בשנה החולפת: "תמיד תזכור" במסגרת גיוס תרומות לעמותת "גדולים מהחיים" ושיר הדאנס באנגלית "Hubby" בו היא משתפת פעולה עם עופר ניסים.

שאלות נפוצות

הנחות להופעות של נסרין קדרי ולאמנים נוספים ניתן להשיג מעת לעת בכרטיסי חבר שונים, כגון: "בהצדעה" של חיי מילואים, "ביחד בשבילך" הכרטיס של עובדי ההסתדרות, כרטיס האשראי "לאומי קארד", כרטיס חבר של ארגון המורים ועוד.

המחירים משתנים בהתאם לסוג המופע והמיקום. באופן כללי מחיר הופעה סטנדרטית של נסרין קדרי עומד על כ-150-200 ש"ח.

הופעה רגילה מלאה של נסרין קדרי נמשכת לרוב כשעה וחצי-שעתיים.

עלות הופעה של נסרין קדרי בחתונה עומדת על כ-47,000 ש"ח עבור הופעה באורך של כ-45 דקות.

הופעה פרטית של קדרי בזום כולל להקה שלמה ואולפן עולה כ-60 אלף ש"ח.

בין שיריה הפופולריים של קדרי: "בנאדיק", "לומדת ללכת", "אלבי מעאק", "תאמרו לו", "אתה עושה לי טוב", "אל תלך", "חייאתי", "היינו שניים", "לובשת חיוך" והלהיטים החדשים יותר "רוצי עם הלב", "יש לי אותך", "אהובי".

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X