סטטיק ובן אל הופעות

סטטיק ובן אל הופעות קרובות 2021, כרטיסים והנחות

סטטיק ובן אל תבורי

מעוניינים ללכת להופעה של סטטיק ובן אל? אם כן מוטב להקדים ולרכוש כרטיסים כבר במכירה המוקדמת, כיון שמדובר בצמד הפופ המוביל בישראל, כך שהביקוש להופעות הן גבוהות במיוחד והכרטיסים נגמרים במהירות. צפו בלוח ההופעות הקרובות של הצמד:

לוח הופעות קרובות של סטטיק ובן אל. הישארו מעודכנים!

ביוגרפיה מוזיקלית

אי אפשר שלא לאהוב, להתרגש ולקפוץ לצלילי הצמד המטורף והמוזיקלי הזה שכל מה שהוא יוצר הופך לזהב. סטטיק (הלא הוא לירז רוסו), בן אל תבורי וג'ורדי (הלא הוא ירדן פלג) שיתפו פעולה לראשונה אי שם בשנת 2015 בשיר "דובי גל" של הראפר רון נשר. מאז ג'ורדי הפך למפיק והמעבד המוזיקלי של סטטיק ובן אל והשאר היסטוריה. 

הסינגל הראשון והסופר מוצלח של הצמד נקרא "ברבי" יצא בנובמבר 2015 וזכה להצלחה מטורפת ברחבי הרשת. בשנת 2016, השיר "סלסולים" זיכה אותם בתוארו "שיר השנה" בצעד בפזמונים העברי של רשת ג' והגיע למקום הראשון בטקס נבחרי הילדים באותה שונה הוכתרו כ"פריצת השנה" ו"אנשי השנה" בגלגלצ. בינואר 2017 הם פרסמו את השיר "זהב" שזכה להצלחה ענקית ומאופיין בסגנון רטרו של שנות ה70 גם בלחן וגם בקליפ המיוחד והססגוני. 

סטטיק ובן אל כיכבו כשופטים ב"כוכב הבא" ובגירסא הישראל של תכנית הפורמט האמריקאי "הזמר במסיכה". הם השתתפו בפסטיגל, הופיעו בקמפיין של חברת האופנה "קסטרו" ואפילו חיממו את ג'סטין ביבר כשהגיע לארץ במאי 2017.  עוד באותה שנה יצא שירם "טודו בום" שהצליח מאוד בברזיל על כך שהוא משלב עברית ופורטוגזית, שהרי זהו מוצאו של סטטיק.

באוקטובר 2020 הוציאו הצמד שיר בשם "Shake Ya Boom Boom" שהפיקו וויל. איי. אם מהבלאק אייד פיז וג'וני גולדשטיין, השיר הגיע היישר למקום הראשון במצעד השבועי של מדיה פורסט.

שיתופי פעולה עם אמנים אחרים

במהלך הקריירה היחסית קצרה של הצמד הן שיתפו פעולה עם אמנים רבים, ביניהם: נסרין, אנה זק, סטפן, עדן בן זקן, נועה קירל ואף עם אמנים בינלאומיים כמו פיטבול ולהקת Black Eyed Peas.

שירים חדשים של סטטיק ובן אל

סינגלים בולטים של סטטיק ובן אל בשנה האחרונה: "קקטוס" שיצא במרץ 21,  Shake Ya Boom" boom" בשיתוף עם Black Eyed Peas, והלהיטים של שנת 2020: "קוביות" עם אנה זק, "כפית אחת של טוב" ו"חביב אלבי" בשיתוף עם נסרין.

 

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X