עדן חסון הופעות

עדן חסון הופעות קרובות 2021, כרטיסים והנחות

עדן חסון הופעות

מעוניינים ללכת להופעה של עדן חסון? אם כן מוטב להקדים ולרכוש כרטיסים כבר במכירה המוקדמת, כיון שמדובר באחד האמנים הפופולאריים בישראל שנמצא בטופ של המוזיקה המזרחית-ים תיכונית, כך שהביקוש להופעות שלו הן גבוהות במיוחד והכרטיסים נגמרים במהירות. צפו בלוח ההופעות הקרובות של חסון:

לוח הופעות קרובות של עדן חסון. הישארו מעודכנים!

ביוגרפיה מוזיקלית

עדן חסון הוא זמר נפלא ובשנים האחרונות הוא נחשב לאחד מהזמרים המובילים מהז'אנר המזרחי בישראל. ב2017 יצא סינגל הבכורה שלו "שמישהו יעצור אותי" שאת הקליפ שלו עדן ביים בעצמו והשאר היסטוריה. השיר זכה להצלחה גדולה ודורג במקום הרביעי בשיר השנה לשנת 2018 במצעד של גלגל"צ. 

לעדן חסון יצאו בשנים האחרונות סינגלים מצליחים שכולנו מכירים ואוהבים: "ילדים כאלה", "היי די ג'יי", "כשנגמרת הסופה", "שמפניה" ועוד. עדן כתב והלחין עבור עדן בן זקן את השיר "בא לי לחבק אותך" שזכה להצלחה רבה בישראל. 

בשנה האחרונה עדן הוציא את הסינגל התשיעי מתוך אלבומו השני "שקיעות אדומות" ואף נבחר לייצג את ישראל בטקס פרסי המוזיקה של MTV באירופה.

שיתופי פעולה עם אמנים אחרים

בשנים האחרונות עדן חסון שיתף פעולה עם אמנים רבים, ביניהם: אייל גולן, יסמין מועלם, עדן בן זקן, שרית חדד, דודו אהרון, איתי לוי, קרן פלס, עומר אדם ועוד.

שירים חדשים של עדן חסון

סינגלים בולטים של עדן חסון בשנה האחרונה הם: "באור גדול" בו הוא משתף פעולה עם אייל גולן, "גדל לי קצת זקן" ו"שקיעות אדומות".

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X