עידן חביב הופעות

עידן חביב הופעות קרובות 2021, כרטיסים והנחות

עידן חביב

מעוניינים ללכת להופעה של עידן חביב? אם כן מוטב להקדים ולרכוש כרטיסים כבר במכירה המוקדמת, כיון שמדובר באחד הזמרים הפופולאריים בישראל, כך שהביקוש להופעות שלו הן גבוהות במיוחד והכרטיסים נגמרים במהירות. צפו בלוח ההופעות הקרובות של חביב:

לוח הופעות קרובות של עידן חביב. הישארו מעודכנים!

אפריל, 2024

ביוגרפיה מוזיקלית

כולנו התאהבנו בעידן חביב בעונה השניה של "השרדות" בשנת 2008. הבחור החתיך עם הגיטרה שמדבר על עברו הכואב כקצין בשייטת 13. עם שחרורו החל עידן חביב בקריירה המוזיקלית שלו.

בשנת 2006 הוציא את השיר הראשון שלו "עוז" לזכר סמ"ר עוז צמח שנהרג במלחמת לבנון השנייה, השיר נכתב בזמן שעידן שטייל בדרום אמריקה. בשנת 2011 הוציא את אלבום הבכורה שלו "כל פעם קצת" בו השיר "מחכה" אשר הגיע למקום הראשון במצעדי תחנות הרדיו השונות. עוד באותה שנה שיתף פעולה יחד עם עידן רייכל בפרוייקט "עוד מעט נהפוך לשיר" בו הם הלחינו וביצעו את שירו של סמל ראובן פוליטי שנהרג במלחמת יום הכיפורים, "אמא, אבא וכל השאר".

בשנת 2013 הוציא עידן את האלבום "לאבד עניין בזמן" עם השיר "עכשיו או לעולם" אשר הגיע למקום ה19 במצעד השנתי של גלגלצ. באותה שנה הוא שיתף פעולה בפעם השניה עם עידן רייכל, הפעם בסינגל של "הפרוייקט של עידן רייכל" בו שימש כסולן בשיר "בלילה" אשר זכה במקום הראשון במצעד השנתי של גלגלצ.

בספטמבר 2013 שר והלחין את פס הקול לסדרה "אבודים באסיה", בעונה השנייה לסדרה – "אבודים באפריקה" הוא שיחק בתפקיד ראשי. ב2014 זכה האלבום "כל פעם קצת" באלבום זהב וב2018 הוציא אלבום שלישי, "קולות הנושמים".

עידן חזר אל מסך הטלוויזיה שלנו בעונה העשירית של "השרדות" בשנת 2020 וזכה במקום השלישי יחד עם ירדן ג'רבי. לאחר השרדות השתתף בדואט יחד עם דיקלה בשיר "ואז את תראי" ובנוסף הוציא את אלבומו "שלמים", כשיר הנושא זכה בתואר "שיר השנה" במצעד הפזמונים העברי השנתי של גלגלצ בו זכה גם בתואר "איש השנה".

שיתופי פעולה עם אמנים אחרים

בשנים האחרונות עידן חביב שיתף פעולה עם אמנים רבים, ביניהם: עידן רייכל, דקלה, יובל דיין ואמנים נוספים.

שירים חדשים של עידן חביב

סינגלים בולטים של יובל דיין בשנה האחרונה הם: "נשמה שלי" והלהיט "שלמים" שזכה בתואר שיר השנה במצעד המשותף של גלגל"צ ן-YNET.

שאלות נפוצות

הנחות להופעות של עידן חביב ולאמנים נוספים ניתן להשיג מעת לעת בכרטיסי חבר שונים, כגון: "בהצדעה" של חיי מילואים, "ביחד בשבילך" הכרטיס של עובדי ההסתדרות, כרטיס האשראי "לאומי קארד", כרטיס חבר של ארגון המורים ועוד.

המחירים משתנים בהתאם לסוג המופע והמיקום. באופן כללי מחיר הופעה סטנדרטית של עידן חביב עולה כ-150-250 ש"ח.

הופעה רגילה מלאה של עידן חביב נמשכת לרוב כשעה וחצי-שעתיים.

עלות הופעה פרטית של עידן חביב עומדת על כ-12,000 ש"ח.

בין שיריו הפופולריים בהופעות של עידן חביב: מחכה, כמו כל יום, עכשיו או לעולם, עד שתחזור, בלילה, אין כבר סתם", לתת ולקחת, את כל מה שרציתי לאהוב,מחשבות על אהבה, שלמים, ואז את תראי, נשמה שלי ועוד.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X