רביד פלוטניק הופעות

רביד פלוטניק הופעות קרובות 2021, כרטיסים והנחות

רביד פלוטניק הופעות

מעוניינים ללכת להופעה של רביד פלוטניק (לשעבר נצ'י נצ')? אם כן מוטב להקדים ולרכוש כרטיסים כבר במכירה המוקדמת, כיון שמדובר באחד הזמרים הפופולאריים בישראל, כך שהביקוש להופעות שלו הן גבוהות במיוחד והכרטיסים נגמרים במהירות. צפו בלוח ההופעות הקרובות של פלוטניק:

לוח הופעות קרובות של רביד פלוטניק. הישארו מעודכנים!

אפריל, 2024

ביוגרפיה מוזיקלית

רביד פלוטניק, הידוע גם בשם הבמה שלו "נצ'י נצ'", הוא ראפר וזמר ישראלי מצליח. הלהיט שביסס את מעמדו כזמר מוביל במיינסטרים הישראלי היה "יהיה בסדר" של קפה שחור חזק, בו הוא כתב את הפזמון. השיר יצא ב2014 והגיע למקום השני במצעד השנתי של גלגל"צ.

בשנת 2016 זכה רביד בפרס "תגלית השנה" של אקו"ם והשתתף באלבום "גם זה יעבור" של טונה, שהוא חבר ילדות שלו, בשיר "עולם משוגע". באותה שנה הוציאו השניים את הסינגל המשותף "אני כאן לשבור". כשנה אחר כך רביד הצליח לרגש אותנו עם השיר "כל הזמן הזה" בלחן של דודו טסה, שהוא השיר הראשון מאלבומו הרביעי "שפל וגאות".  השער כבש את המקום הראשון במצעד השנתי של גלגל"צ. מתוך אותו אלבום יצא גם השיר "כפרה שלי" שהגיע בשיאו למקום השני במצעד גלגל"צ.

ב2019 יצא אלבומו "ועכשיו לחלק האומנותי", שבו רביד החליט ללכת עם הלב ולהזדהות בשמו האמיתי ולא בשם הבמה איתו זוהה עד כה. 

הטון הייחודי של רביד, היכולת והכשרון הרבים שלו הביאו אותו למעמד הגבוה כראפר המצליח והמוערך שהוא היום. עם קהל מעריצים רב שעומד מאחוריו ואהדה רבה, אין לנו ספק שהוא לא הולך לזוז לנו מהרדאר לעוד הרבה מאוד זמן.

שיתופי פעולה עם אמנים אחרים

בשנים האחרונות רביד פלוטניק שיתף פעולה עם אמנים רבים, ביניהם: אביתר בנאי, טונה, ברי סחרוף, נרקיס, ג'ימבו ג'יי ועוד.

שירים חדשים של רביד פלוטניק

סינגל בולט בשנה החולפת הוא הלהיט "חתולים" בו הוא משתף פעולה עם ג'ימבו ג'יי ולהקת ספא.

שאלות נפוצות

הנחות להופעות של רביד פלוטניק ולאמנים נוספים ניתן להשיג מעת לעת בכרטיסי חבר שונים, כגון: "בהצדעה" של חיי מילואים, "ביחד בשבילך" הכרטיס של עובדי ההסתדרות, כרטיס האשראי "לאומי קארד", כרטיס חבר של ארגון המורים ועוד.

המחירים משתנים בהתאם לסוג המופע והמיקום. באופן כללי מחיר הופעה סטנדרטית של רביד פלוטניק עומד על כ-100-150 ש"ח.

הופעה רגילה מלאה של רביד פלוטניק נמשכת לרוב כשעה וחצי-שעתיים.

בין שיריו הפופולריים של רביד פלוטניק: כל הזמן הזה, סבבה, קפה וסיגריה, כלב מי שלא אוהב אותך, בדיוק כמו שאני, חסידה צחורה, בור ועם הארץ, כפרה שלי ועוד.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X