שירים ישראלים מומלצים אפריל 2021

בחודש אפריל שוחררו סינגלים רבים של אמנים ישראלים וצוות העורכים של מיוזיק, האזין וליקט עבורכם מספר שירים נבחרים שערבו לאוזנינו ומצאנו כי הם ראויים לחשיפה במסגרת רשימת השירים המומלצת החודשית שלנו. 

פיטר רוט - הצליל שלך

סינגל חדש לרוט שהלחין את מילותיו של אהוד מנור ז"ל. השיר נכתב בעקבות שיחה אישית בין מנור לפיטר על סבו של פיטר, לסלו רוט בן ה-100 (שאף ביצע עיבוד כלי מיתרים בשיר זה), ניצול אושוויץ. שיר מרגש, שחודר אל הלב שמאחוריו זיכרונות מצמררים.

סטפן לגר - נעים מאוד

במעבר חד, סטפן לגר, הרקדן המוכשר שכבר מזמן הפך לזמר מצליח ולאייקון ישראלי שמנסה אף לפרוץ בזירה הבינלאומית, משחרר סינגל חדש העונה לשם "נעים מאוד". מדובר בשיר קצבי, שמח וקליט שבא להציג את האופי, הסגנון ואת נקודת מבטו של לגר ככוכב בתוך תעשיית הפופ הנוצצת.

 

אבינר - דרך ארוכה

אבינר (אבינר ראובן קאופמן) הוא זמר ויוצר מוכשר שמשחרר סינגל מלא באנרגיה ותשוקה לחיות את החיים במלוא העוצמה ללא רדיפה אחר מטרה ספציפית, תוך התמודדות עם הפיתויים והקשיים שעולים בדרך. מרגישים את העוצמות והאותנטיות של המילים של אבינר, זמר שכדאי לעקוב אחריו.

ברק אבסקר - ככה זה נמשך

סינגל חדש לזמר ברק אבסקר, על המילים והלחן גיא חזם. שיר עם הרבה נשמה אשר מוגש בצורה נפלאה עם קולו הנוגה והנעים של אבסקר.

 

כרקוקלי – הכל אותו דבר

צמד האחיות כרקוקלי (בוגרות הריאליטי המוזיקלי "אקס פקטור") עם סינגל חדש בשם "הכל אותו דבר". שיר יפה, שקט ונוגה, המספר על געגוע לאהוב שהיה ואיננו עוד ועל ההתמודדות הלא פשוטה עם העצב הגדול שנוכח ומלווה כמו צל כבד את חייה של המספרת. יחד עם זאת, השיר נחתם עם תקווה שאולי אפשר לשחרר ולהמשיך הלאה – "מה עם לוותר? בסוף הכל עובר".

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X