שירים ישראלים מומלצים יולי 2021

כמידי חודש, האזנו לשירים ישראלים חדשים רבים וליקטנו עבורכם 5 שירים שאהבנו אשר יצאו בחודש יולי. האזנה נעימה (:

עקיבא - שלום בבית

הזמר עקיבא משחרר סינגל חדש בשיתוף דולי ופן (דולב רם ופן חזות). "שלום בבית" הוא שיר פופי קצבי וקליט עם מסרים פשוטים של שלום ותקווה לעתיד טוב יותר, ללא מלחמות.

"עוד יבואו ימים טובים עלינו ונפתח את הלב נחבר בנינו כל מה שנשבר עוד נתקן נביא שלום בבית"

רביב כנר - נשלים את הכל

סינגל חדש לזמר רביב כנר, כשעל המילים והלחן קרן פלס ואבי אוחיון. לחן נהדר וביצוע נפלא של כנר עם המון נשמה, כך שאצל המאזין עוברת התחושה כי כנר מחובר מאוד למילים ולסיפור שעולה בשיר. השיר מספר על מערכת יחסים בין בני זוג, כשהמספר מסתכל על הקשר באופן בוגר ומפוכח תוך הכרה שבקשר יש עליות וגם מורדות והוא יהיה לצידה גם ברגעים הקשים והם יעברו את זה יחד.

"אל תחפשי את סוף הדרך אני כאן, מחזיק אותך כשאת נשברת מתל אביב ועד השמש קחי ת'זמן, האהבה לא ממהרת למה.. למה.. רגעים יפים עושים דמעות"

יסמין מועלם - מחילה

מועלם, כוכבת הפופ העולה, שהוציאה בשנה החולפת את אלבום הבכורה שלה "אריה", משחררת סינגל חדש בשם "מחילה". שיר מלנכולי שמדבר על יחסים מתוחים בתוך המשפחה וחשש מניתוק וקרע גדול. יחד עם זאת, היא מסתכלת על העתיד, מקווה שהוא יאהב תוך יותר, כשאת המחילה, אותה היא מבקשת מעצמה.

"לעצמי יותר לא משקרת מבקשת מחילה לא מאף אחד רק מעצמי לא הייתי צריכה לסחוב את האשמה הזאת מה כבר עשיתי מה נותן לי מחילה נותן מילה"

 

דניאל נץ - The Queen is Naked

הסינגל הזה יצא רשמית אמנם בחודש יוני, אך גילינו אותו טיפה מאוחר מיותר ולכן החלטנו בכל זאת להכניסו לרשימת המומלצים של חודש יולי. "The Queen is Naked" הוא סינגל חדש ומרענן באנגלית של הזמרת דניאל נץ. שיר פופי קצבי וקליט, אך הוא אינו שיר בנאלי וחד מימדי, יש בו מגוון צלילים שמוסיפים פלפל ועניין. ועשיר השיר עובד והופק בצורה מעולה על ידי יוגב לנדסמן המוכשר בעצמו (Iogi) שגם שותף ללחן השיר יחד עם נץ שמבצעת את השיר בצורה נפלאה. שווה לעקוב אחריה.

ענת מלמוד - כשאתה עייף

השיר הבא נוצר בהשראת ציור של יאנה בוקלר. השיר מספר על ילד השרוי בלחץ ודאגה והמספרת בשיר מרגיעה ואומרת שאין מה להילחץ, עצור רגע מהמרדף שלא עושה לך טוב. תבהה בתקרה, תנקה את המחשבות ותחשוב על הדברים בצורה בהירה יותר וחכמה יותר.

"לך הביתה ילד לך הביתה תבהה בתקרה הרחוב שקט הלילה אין אדם בחוץ ירדה אפלה לעולם לא תדע מה עבר רחוב לפני הדממה"

ליברה - רוח רעה

אנו נוהגים לבחור ב-5 שירים בפוסט השירים המומלצים שלנו, הפעם חרגנו ממנהגנו והוספנו שיר בונוס שראוי לציון – "רוח רעה" של האמן שגיב פרש (ליברה) שמשלב ביצירותיו מוזיקה אלקטרונית, R&B והיפ-הופ. בשיר ליברה משתף בחששות שלנו מפני גורמים שרודפים אחריו ורוצים להזיק לו ולראות אותו נופל, הוא חרד ומאמין שהוא חייב לפעול בהקדם, אחרת הצד האפל ינצח. את הקליפ מלווה קליפ אנימציה מרשים וחדשני בטכנולוגיית תלת מימד של הבמאי זוהר וענונו.

"מילים חדות בחדרים קטנים השם שלי בפה של אנשים אלוהים, מה הם מאחלים לי? וכמה שהחץ הזה רעיל יש קללה על הראש שלי והיא גדלה יחד איתי"

פייסבוק
טוויטר
וואטסאפ
טלגרם
אימייל
0 0 votes
דירוג המאמר
Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X