שירים ישראלים מומלצים יוני 2021

חודש יוני היה חודש פורה מבחינה מוזיקלית, אמנם חזרנו למסכות, אך המלחמה הסתיימה, הוקמה ממשלה בשעה טובה ואנו מקווים שעולם התרבות לא יעצור ונוכל ליהנות משלל הופעות ושירים חדשים. אנו במיוזיק שמענו שירים רבים אשר יצאו בחודש החולף, מתוכם בחרנו מספר שירים שאהבנו, האזנה נעימה (:

 

אביתר בנאי - ילדה אישה

אביתר בנאי מוציא סינגל חדש העונה לשם "ילדה אישה", שיר קצבי, שמח ונעים לאוזן המוקדש לביתו ומספר על מערכת היחסים שלו עימה בתקופת ההתבגרות שלה, עת היא הופכת מילדה לאישה.

אלון עדר ולהקה - בקול גדול

סינגל חדש לאלון עדר האמן והיוצר המוכשר שכתב והלחין את השיר. הנוסחה של עדר עובדת והוא מייצר עוד שיר קליט, נוגע, שמביע ביקורת על השחיתות וחוסר הכבוד לאחר במציאות הישראלית המורכבת והלחוצה.

כרקוקלי & פלד - וואן טו

האחיות כרקולקלי חוברות לראפר פלד לשיר פופ קצבי וקליט במיוחד. האחיות עם הרמוניה קולית ענוגה כשפלד מוסיף פלפל ומשתלב היטב בשיר עם קטע ראפ נפלא.

 

דני רובס - מחשב מסלול מחדש

אחד הזמרים הותיקים והאהובים בישראל מראה שעדיין לא נס ליחו כשהוא משחרר את הסינגל "מחשב מסלול מחדש". הקול לא השתנה וגם הסגנון – מילים עמוקות, מלאות כוונה ורגש. בשיר זה הוא מספר על אתגרים שונים במהלך החיים אשר דורשים מאיתנו להישאר בפוקוס, לעשות שינויים במידת הצורך ולהסתגל למציאות החדשה.

יהל דורון - מעיל טייסים

יהל דורון, חצי מהצמד "גיא ויהל" מוציא סינגל חדש, אינטימי במיוחד בו הוא חושף את מערכת היחסים שלו עם אביו לאחר הגירושים של הוריו ואת הקשיים שחווה בעקבות כך בילדותו. יהל נולד בבסיס חיל האוויר "פלמחים" שם גם הכיר את שותפו המוזיקלי לעתיד גיא מנטש.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X