אייל גולן הופעות

אייל גולן הופעות קרובות 2021, כרטיסים והנחות

אייל גולן הופעות

מעוניינים ללכת להופעה של אייל גולן? אם כן מוטב להקדים ולרכוש כרטיסים כבר במכירה המוקדמת, כיון שמדובר באחד האמנים הפופולאריים בישראל שנמצא בטופ של המוזיקה המזרחית-ים תיכונית, כך שהביקוש להופעות שלו הן גבוהות במיוחד והכרטיסים נגמרים במהירות. צפו בלוח ההופעות הקרובות של גולן:

לוח הופעות קרובות של אייל גולן. הישארו מעודכנים!

אפריל, 2024

ביוגרפיה מוזיקלית

כולנו גדלנו עליו, חווינו את ההצלחות שלו כאילו הן שלנו. מדובר בלא אחר מאשר הזמר המצליח אייל גולן. אייל הוא מהזמרים המצליחים בישראל שזכה פעמיים בתואר "זמר העשור" ב2000 וב2010 ובתואר הזמר של המדינה לרגל חגיגות ה70 של ישראל. 

בשנת 1997 יצא אלבומו השלישי "בלעדייך" שהפיקו תמיר קליסקי וזאב נחמה ונמכר במעל ל300,000 עותקים. הפריצה שלו הביאה אותו להמשיך וליצור שורה של להיטים שכולנו מכירים היטב אשר הפכו אותו לזמר בעל שם ענק בזמר המזרחי. 

ניתן לומר שאייל גולן הוא הזמר הראשון מהמוזיקה המזרחית שזכה בתואר "זמר השנה" כששירו "דמעות" היה השיר המזרחי הראשון שזכה לתואר "שיר השנה".

לאורך השנים אייל גולן מכר מעל ל3 מיליון אלבומים, זכה 15 פעמים בתואר "זמר השנה", 12 פעמים בתואר "שיר השנה" ופעמיים בתואר "זמר העשור".

בשנת 2011 אייל השתתף לראשונה בתכנית הריאלטי "אייל גולן קורא לך" בערוץ 24 במסגרתה הוא חיפש זמרת מהז'אנר המזרחי עבורה יפיק אלבום בשיתוף עם היוצרים יוסי גיספן, עדי לאון וירון אילן.

שיתופי פעולה עם אמנים אחרים

במהלך הקריירה הארוכה והענפה של אייל גולן הוא שיתף פעולה עם אמנים רבים, ביניהם: עדן חסון, עידן רייכל, שרית חדד, איתי לוי, עומר אדם, עדן בן זקן ועוד.

שירים חדשים של אייל גולן

סינגלים בולטים של אייל גולן בשנה האחרונה הם: "באור גדול" בו הוא משתף פעולה עם עדן חסון, "טעיתי" ו"נראתה לאחרונה".

שאלות נפוצות

הנחות להופעות של אייל גולן ולאמנים נוספים ניתן להשיג מעת לעת בכרטיסי חבר שונים, כגון: "בהצדעה" של חיי מילואים, "ביחד בשבילך" הכרטיס של עובדי ההסתדרות, כרטיס האשראי "לאומי קארד", כרטיס חבר של ארגון המורים ועוד.

המחירים משתנים בהתאם לסוג הופעה אם זה מבחינת הלוקיישן של ההופעה (היכל מנורה, סמי עופר, פארק הירקון או מקומות קטנים יותר) וסוג ההופעה – אם מדובר בהופעה לקהל הרחב, הופעה בחתונה, הופעה לאירועים של אנשים פרטיים, של עסקים וחברות גדולות וכדומה. באופן כללי, המחירים להופעה סטנדרטית של אייל גולן עבור הקהל הרחב לכרטיס דשא או מקום ישיבה רגיל באולם ולא VIP המחירים נעים באזור ה-200-300 ₪, כאשר כרטיסים למיקומים מבוקשים יותר המחירים יכולים לטפס ל-400 ₪ ואף ליותר מכך.

הופעה רגילה מלאה של אייל גולן נמשכת לרוב כשעה וחצי-שעתיים.

עלות הופעה של אייל גולן בחתונה עומדת על כ-95,000 ש"ח ללא מע"מ עבור הופעה באורך של כ-45 דקות.

לאייל גולן יש ארסנל עצום של שירים במהלך הקריירה הארוכה שלו, כך שהוא נוהג לגוון בסוג השירים במסגרת הופעותיו ומשלב בין להיטים מאלבומים ישנים מתחילת הדרך כמו "צאי אל החלון", "לקנות לך יהלום" ולצד להיטי ענק מהמשך הקריירה כמו "כל החלומות", "זה אני" ושירים חדשים יותר כמו "באתי אלייך", "רחוק מכאן" וכמובן שירים מהאלבום האחרון.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X