עדן בן זקן הופעות

עדן בן זקן - כרטיסים להופעות קרובות, מחירים והנחות

בן זקן נחשבת לאחד מהאמנים המבוקשים ביותר בארץ בהופעות, ומאחוריה גם הופעות בקיסריה, היכל "מנורה מבטחים" ובבריכת הסולטן בירושלים. במידה ואתם מעוניינים לרכוש כרטיסים להופעות הקרובות של הזמרת המצליחה מוטב כי תהיו מוכנים לכך מראש ותרכשו כרטיס מוקדם ככל האפשר. לוח ההופעות הבא מציג בפניכם את ההופעות הקרובות של בן זקן:

לוח הופעות קרובות של עדן בן זקן

מרץ, 2024

המלכה הנוכחית של הפופ הים תיכוני

עדן בן זקן נחשבת כיום לזמרת המובילה בישראל, זאת שבשנים האחרונות זכתה שלוש פעמים בתואר זמרת השנה מטעם ערוצי המדיה השונים – ערוץ 24, אתר "מאקו", רשת ג', גלגל"צ ועוד. את צעדיה הראשונים בקריירה המצליחה עשתה בתכנית "אקס פקטור ישראל" בשנת 2012, שם זכתה לאהדה גדולה מהקהל, כבר משלב האודישנים ולמרות שסיימה במקום השני בלבד בתחרות, קולה הייחודי ונוכחותה המרשימה על הבמה סללו את הדרך לקריירה מוצלחת בהמשך הדרך.

 הלהיט הגדול שעשה את הפריצה הבאה בקריירה של בן זקן, היה "מלכת השושנים", שיר פופ ים תיכוני קצבי וסוחף. כיום בשנת 2019 בן זקן עם רקורד של 4 אלבומים מצליחים במיוחד, ואין ספק שהיא מלכת השושנים הנוכחית של מוזיקת הפופ ים תיכוני ישראלי.

ההצלחה של בן זקן במספרים

נתוני השמעות: בן זקן נמצאת שנייה במספר ההשמעות ברדיו לשנת תשע"ח (2017-2018) ויש לה מעל ל190,000 מאזינים חודשיים בספוטיפיי. הלהיט הגדול "מלכת השושנים" חצה את רף 30 מיליון צפיות ביוטיוב, כמו גם הלהיט "חיים שלי" בקליפ המרגש מיום החתונה עם בחיר ליבה שוקי ביטון, הישג ברמה בינלאומית.

רשתות חברתיות: 132 אלף אוהדים בפייסבוק, מעל ל-600 אלף עוקבים באינסטגרם

טלוויזיה: ב2017 השתתפה כשופטת בתכנית אקס פקטור כמחליפה הזמנית של שירי מימון. כמו כן, השתתפה במספר פרסומות עבור קק"ל, בדין, רנואר ועוד. סכום התמורה הכספית המסתכם מגיע למיליוני שקלים.

שירים חדשים

בשנים האחרונות, כאמור, בן זקן לא מפסיקה לייצר להיטים חדשים. בשנת תשע"ט (2018-2019) בן זקן הוציאה מספר סינגלים שזכו להצלחה הרבה – "מילה של גבר", "תגיד לי זה' טם", "חצי מדינה", "תרקדו", "מסיבה" ו-"איך אתה יודע". כמו כן, בינואר 2019, שיתפה פעולה עם סטפן לגר, סטטיק ובן אל בלהיט המצליח "יאסו".

שיתופי פעולה עם אמנים נוספים

בן זקן שיתפה פעולה עם אמנים רבים, ביניהם:

פאר טסי עם השיר "העיר שלנו"

סטפן לגר, סטטיק ובן אל בשיר "יאסו"

אתניקס עם השיר "מקסיקאנה"

שאלות נפוצות

הנחות להופעות של עדן בן זקן ולאמנים נוספים ניתן להשיג מעת לעת בכרטיסי חבר שונים, כגון: "בהצדעה" של חיי מילואים, "ביחד בשבילך" הכרטיס של עובדי ההסתדרות, כרטיס האשראי "לאומי קארד", כרטיס חבר של ארגון המורים ועוד.

המחירים משתנים בהתאם לסוג המופע והמיקום. באופן כללי מחיר הופעה סטנדרטית של עדן בן זקן עולה כ150-250 ש"ח.

הופעה רגילה מלאה של עדן בן זקן נמשכת לרוב כשעה וחצי-שעתיים.

עלות הופעה של עדן בן זקן בחתונה עומדת על כ-55,000 ש"ח.

הופעה פרטית של עדן בן זקן בזום עומדת על כ-55 אלף ש"ח. הופעה פרטית בה היא מגיעה להופיע ממש אצלכם בבית תעלה 80 אלף ש"ח.

בין שיריה הפופולריים של עדן בן זקן: חיים מאושרים, יאסו, מלכת השושנים, חיים שלי, רציתי, תל אביב בלילה, תאמין לי, תזיזו ועוד.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X