אמיר דדון הופעות

אמיר דדון - הופעות קרובות, כרטיסים והנחות

אמיר דדון הוא אחד הזמרים האהובים בישראל, את האהבה הזאת ניתן לראות בנתונים המרשימיים של הזמר, הן בכמות המעריצים הגדולה בפלטפורמות החברתיות השונות והן במספר ההשמעות וההאזנות בערוצי המדיה והדיגיטל השונים. כמו כן, דדון מרבה להיכנס לפלייליסטים של תחנות הרדיו השונות, משימה שהיא לא כ"כ פשוטה כיום עם היצע האמנים הגדול.

דדון נחשב לאחד הפרפורמרים המוצלחים, כשבהופעות שלו ניכר שהוא נותן מעצמו ומחזיר המון אהבה לקהל. הלכך הוא נחשב לאמן מבוקש ביותר ובמידה ואתם מעוניינים לרכוש הופעה מוטב שתעשו זאת מהר, לפני שייגמר :).

לוח הופעות קרובות של אמיר דדון

מרץ, 2024

הצלחה בעולם המוזיקה והתיאטרון

אמיר דדון, זמר הפולק-רוק, עשה את הפריצה המוזיקלית שלו בסוף העשור הראשון של המאה ה-21 כאשר ביצע את השיר "שאריות של החיים" במסגרת האלבום "בין קירות ביתי" של "הפרויקט של עידן רייכל". השיר זכה להצלחה רבה ובעקבות זאת דדון הוחתם ב"הליקון" והוציא כשנה לאחר מכן (2009) את אלבום הסולו הראשון הנושא את שמו של הזמר. האלבום נחל הצלחה גדולה וב-2011 אף זכה בפרס אקו"ם בקטגוריית "תגלית השנה".

בשנת 2013 הוציא את אלבומו השני "יש אין סוף", שזה גם הוא להצלחה ובמקביל חזר לשתף פעולה עם עידן רייכל כשביצע את השיר "חיים פשוטים" באלבום של הפרויקט "רבע לשש".

בתחילת 2018 יצא אלבומו השלישי של דדון "לבחור נכון" ממנו יצאו מספר סינגלים מצליחים ובסוף השנה הוציא כבר סינגל ראשון בשם "בנאדם" מתוך אלבום רביעי שצפוי לצאת במהלך שנת 2019.

נתונים מעולם הסושיאל והדיגיטל

פייסבוק – מעל ל-45 אלף אוהדים בדף הרשמי של דדון.

אינסטגרם – 20 אלף עוקבים.

ספוטיפיי – כ-90 אלף מאזינים חודשיים.

יוטיוב – מעל ל-31K מנויים בערוץ היוטיוב הרשמי לצד מיליוני צפיות ללהיטים שונים של הזמר.

שיתופי פעולה עם אמנים אחרים

עידן רייכל – ביצע את הסינגלים "שאריות של החיים" ו-"חיים פשוטים"

להקת כוורת – נטל חלק במופע הפותח של איחוד להקת "כוורת" בשנת 2013.

שלמה ארצי – בשנת 2013 השתתף באלבומו של ארצי "אושר אקספרס" כאשר ביצע קולות רקע בשירי האלבום. בשנת  2016 ביצע את השיר "גבעה אחת" יחד עם שלמה ארצי ולהקת הגבעטרון במסגרת האלבום "קצפת" של ארצי.

קרן פלס – כיכב לצידה של הזמרת בקברט הרוק (שנכתב על ידי פלס) "לילה 1 באפריל".

שירים חדשים

הלהיטים המצליחים ביותר של דדון הם השירים שביצע עבור עידן רייכל "שאריות של החיים" ו-"חיים פשוטים" לצד שירים אותם כתב, הלחין ואף ביצע, כגון: "נגד הרוח", "בגלגול אחר", "לבחור נכון", "כל יום כמו נס" ועוד.

בנובמבר 2018 הוציא את הסינגל המצליח "בנאדם" שזה עד כה במעל ל-2 מיליון צפיות ביוטיוב ולאחרונה הוציא את הסינגל "עדיין ילד".

שאלות נפוצות

הנחות להופעות של אמיר דדון ולאמנים נוספים ניתן להשיג מעת לעת בכרטיסי חבר שונים, כגון: "בהצדעה" של חיי מילואים, "ביחד בשבילך" הכרטיס של עובדי ההסתדרות, כרטיס האשראי "לאומי קארד", כרטיס חבר של ארגון המורים ועוד.

המחירים משתנים בהתאם לסוג המופע והמיקום. באופן כללי מחיר הופעה סטנדרטית של אמיר דדון עולה כ150-200 ש"ח.

הופעה רגילה מלאה של אמיר דדון נמשכת לרוב כשעה וחצי-שעתיים.

בין שיריו הפופולריים של אמיר דדון: בין קודש לחול, אור גדול, לבחור נכון, נגד הרוח, בנאדם, כל יום כמו נס ועוד.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X