חנן בן ארי הופעות

חנן בן ארי הופעות קרובות 2021, כרטיסים והנחות

חנן בן ארי

מעוניינים ללכת להופעה של חנן בן ארי? אם כן מוטב להקדים ולרכוש כרטיסים כבר במכירה המוקדמת, כיון שמדובר באחד מאמני הטופ של ישראל, כך שהביקוש להופעות שלו הן גבוהות במיוחד והכרטיסים נגמרים במהירות. צפו בלוח ההופעות הקרובות של בן ארי:

לוח הופעות קרובות של חנן בן ארי. הישארו מעודכנים!

מרץ, 2024

ביוגרפיה מוזיקלית

חנן בן ארי מוכר לכולנו כזמר שיודע איך לגעת בלבבות של כולם דרך המילים שהוא כותב. חנן פרץ לחיינו בינואר 2016 עם הלהיט "החיים שלנו תותים" שמושמע בשנים האחרונות בכל חתונה, בר מצווה או ברית. מהר מאוד השיר הפך ללהיט וחנן הגיע עד לצמרת מצעד ההשמעות ברדיו ואף למקום הראשון במצעד השבועי של מדיה פורסט. השיר אפילו זכה לפארודיה בלתי נשכחת בחנן "ארץ נהדרת". היום כבר אפשר לומר שחנן בן ארי נחשב לאחד מהזמרים היוצרים הייחודיים והנחשבים בישראל. 

לחנן בן ארי היה חיבור למוזיקה מאז ומתמיד, כשכבר מגיל 13 הוא החל ליצור שירים.

חנן נולד וגדל בקרני שומרון, למד בבית ספר דתי ובהמשך בישיבה תיכונית והושפע מוזיקלית  מאביו שהוא פייטן וחזן. 

אחד השירים המוכרים והמושמעים ביותר שלו הוא הלהיט "אם תרצי" שזכה לגרסת קאבר המכילה 17 סגנונות של אמנים שונים על ידי יאן זלקה ואושר סקורצרו. השיר הגיע גם למוסקבה וקיבל גרסה רוסית מזמר מקומי בשם מקסים לאונידוב שתרגם את השיר והרקיד איתו מאות אנשים.

חנן בן ארי מתאר את השיר המצמרר שלו "אלוף העולם" כשיר הכי חשוף שלו. השיר נכתב לפני כשנתיים והסיפור המרגש שעומד מאחוריו כולל טראומות מהאינתיפאדה השניה בשומרון שחווה בילדותו. הוא טוען שכולנו במדינה "הלומי קרב" ואלופי העולם בלהדחיק את המציאות הבטחונית הלא פשוטה בישראל. 

במרץ 2020, כשהחלה להתפשט מגיפת הקורונה ואיתה גם הבידוד החברתי, חנן בן ארי הוציא את השיר המרגש "געגועים לבני אדם" על מצב בו כולנו מתגעגעים למשפחה, לחברים ולשגרה המוכרת וריגש איתו מדינה שלמה. חנן העלה לפייסבוק קליפ מרגש שמציג את הרחובות הריקים, החנויות הסגורות והמקומות הריקים שבתקופה רגילה היו הומי אדם. הוא מתאר בשירו חוויה שכולנו מרגישים כקונצנזוס ומביע רגשות ותחושות שצפים לכולנו בתקופה הזו.

שיתופי פעולה עם אמנים אחרים

במהלך הקריירה חנן בן ארי שיתף פעולה עם אמנים רבים, ביניהם: משה פרץ, ישי ריבו, אביתר בנאי, עדן מאירי ועוד.

 

שירים חדשים של חנן בן ארי

סינגלים בולטים של חנן בן ארי בשנה האחרונה: אמן על הילדים שיצא בנובמבר 20 והסינגל שבורי לב שיצא באוגוסט באותה שנה.

 

שאלות נפוצות

הנחות להופעות של חנן בן ארי ולאמנים נוספים ניתן להשיג מעת לעת בכרטיסי חבר שונים, כגון: "בהצדעה" של חיי מילואים, "ביחד בשבילך" הכרטיס של עובדי ההסתדרות, כרטיס האשראי "לאומי קארד", כרטיס חבר של ארגון המורים ועוד.

המחירים משתנים בהתאם לסוג ההופעה והמקום בו היא נערכת. לרוב המחירים בהופעות של חנן בן ארי נעים באזור של 150-250 ש"ח.

הופעה רגילה מלאה של חנן בן ארי נמשכת לרוב כשעה וחצי-שעתיים.

עלות הופעה של חנן בן ארי בחתונה מוערכת בכ-55 אלף ש"ח.

עלות הופעה פרטית של חנן בן ארי מוערכת בכ-35,000 ש"ח.

בין שיריו הפופולריים של חנן בן ארי: אם תרצי, אלוף העולם, אמא אם הייתי, שמש, שבורי לב, מה אתה רוצה ממני, אמן על הילדים.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X