מסע רוחני – מוזיקלי | בהופעה Forestt

הרכב הפולק Forestt, אשר הוציא את אלבום הבכורה שלו בשלהי השנה שעברה, סיפק אמש הופעה מרשימה, אשר הייתה הרבה מעבר למוזיקה נטו, אלא חוויה אמנותית ורוחנית של ממש.

מי אתם Forestt?

למי שלא עדיין לא יצא להכיר (במידה וטרם יצא לכם להכיר, אז בהחלט הגיע הזמן להתחיל להאזין ולעקוב) מדובר בהרכב מוכשר המייצר מוזיקה מעולה המשלבת מגוון סגנונות – פולק-אתני, רוק אתני, מוזיקה קלאסית, יהודית, צוענית ונגיעות דרום אמריקאיות.

על ההרכב, הכולל שישה מוזיקאים סופר מוכשרים, מנצחת הסולנית אורקה טפלר אשר שרה וכותבת את רוב שירי הלהקה. ניכר כי הלהקה שואבת השראה ממקורות של ניו אייג', שמאניזם וחיבור כללי לאני הפנימי, לטבע ולאנרגיית החיים. החיבור הזה מתבטא במעין מסע רוחני אותו הקהל חווה במהלך המופע, בו הוא עובר מהאפלה אל האור. שינוי זה הומחש הן בסדר בחירת השירים הקפדנית והן במיצג האמנותי.

נכנסים אל תוך היער

יצירת המופת האמנותית של Forestt שאבה אותי החל מהרגע הראשון שנפתחו דלתות הכניסה. דמיינו לכם שאתם יושבים ביער אפל יחד עם כל באי המקום כשרקדנית מוכשרת מחופשת למכשפה מסתובבת לה במרכז החדר, כשברקע הבמה מוארת בירק. נשים מכוסות בשחור מפזרות בחדר ריחות של מרווה וקטורת ומכניסות את הקהל אל תוך חוויה מסתורית, בה אנו חשים כמו ילד שאבד בתוך היער הגדול והאפל.

22
המופע האומנותי המקדים

המוזיקה המקדימה הינה שלווה, כשנגני הליווי של הלהקה הנשקפים אל הקהל מהקומה העליונה של החדר מנגנים בחצוצרות ואור (אורקה) הסולנית מזמינה אותנו להיכנס אל תוך המסע הרוחני בקולה המרגיע.

מסע רוחני – מהחושך אל האור

אבל אז..מתחיל המסע באמת, הלהקה מתחילה בשיר האפל והעוצמתי "Tiger" אשר משלהב את הקהל וממלא אותו באדרנלין. 

המסע מתחיל עם הצד האפל – "Tiger":

כשהמופע (או המסע) ממשיך אנו עוברים אל שירים רגועים יותר ושלווים יותר כשהסיום מלווה במוזיקת אירית כליזמרים עם שירים אופטימיים וקופצניים במיוחד, כולל גרסת קאבר בלקנית מוצלחת לשיר "Somebody to love" של "Jefferson Airplane". לאורך המופע יכולנו לראות את הכישרון של כל אחד מחברי הלהקה. כל אחד מהם מנגן על כלי נגינה, שר, חולק אנרגיה עם האחר ועוטף את החדר באור. הקהל אשר נמצא בתוך הטקס של Forestt שר בתשוקה רבים משירי הלהקה וכך נבנית אט אט הקהילה של Forestt.

In Your Arms
אינטימיות והרמוניה נפלאה עם הקהל. ביצוע השיר "In Your Arms"

הלהקה מבצעת את הסינגל המצליח – "To The Sea":

מופע מרשים שמשאיר טעם של עוד..

אין ספק שאני לא אחמיץ את ההופעות העתידיות של הלהקה הנפלאה הזאת. הגיוון המוזיקלי של פולק רוק, כלייזמר ומוזיקה אירית/סקוטית בשילוב התקשורת הקרובה עם הקהל (הכוללת גם תיאור של המסע בין השירים על ידי חלק מחברי ההרכב) והריקודים המרשימים הרימו את הקהל לשמיים וחתמו מופע שהוא חוויה מהפנטת ובלתי נשכחת.

אהבתם? אתם מוזמנים לעקוב אחרי הלהקה בדף הפייסבוק הרשמי ולהתעדכן לגבי ההופעות הבאות.

אני ממליצה גם להאזין לאלבום הבכורה המעולה – "Into The Woods", האזנה מהנה:

(Forestt Live Show Review (English Version

Michelle Talal | Muzic 

Forestt provided a performance art piece that drew me in as soon as I walked through the front doors. Imagine that you are sitting in a forest with all the other patrons as a dancer spins in the center of the room and the stage is illuminated with greenery. Hooded women softly saturate the room with sage and other incense, encouraging the audience to reminisce on quieter, mysterious times of being lost in the woods as children. The music comes in gently, with the lead singer inviting us to come in.

As the show progresses, we can see the talent of each member of the band. Each of them plays instruments, sings, and shares energy with each other and envelopes the room with light. The guests in this forest ceremony sing passionately to many of their songs, and in turn, the community builds. Future performances by Forestt are not to be missed. Their eclectic mix of folk rock, klezmer, and Irish/Scottish music influences, in addition to their poetry readings and dances, are sure to uplift the entire audience. 

 

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X