עומר אדם הופעות קרובות, כרטיסים והנחות

עומר אדם הופעות

מעוניינים לרכוש כרטיסים להופעה של עומר אדם? אין ספק כי כיום מדובר בזמר המבוקש בישראל, בלוח הופעות זה מצוינים ההופעות הבאות של הזמר המצליח אך על מנת להשיג כרטיסים להופעה במחיר המקורי אין ברירה אלא להתכונן לכך מראש ולעמוד עם יד על המקלדת או על הנייד ולנסות לרכוש כרטיסים עם פתיחת הרכישה המקוונת.

מוטב אפילו לעשות זאת מכמה מסכים במקביל במידה ותתקעו או תיזרקו מהאתר עקב עומס המשתמשים. כמו כן, להופעות של אדם בדומה לאמנים רבים אחרים ניתן להשיג כרטיסים במחיר מוזל על ידי כרטיסי חבר של ארגונים שונים, כמו "בהצדעה" של חיילי מילואים, "ביחד בשבילך" של עובדי ההסתדרות, "לאומי קארד", כרטיס חבר של ארגון המורים ועוד. מוטב לעשות בדיקה קצרה טרם הרכישה ולבדוק האם מגיעה לכם הנחה או אם יש לכם אופציה להשיגה.

עומר אדם - לוח הופעות קרובות

מרץ, 2024

עומר אדם בארה"ב - לוס אנג'לס, מיאמי, ניו יורק וטורונטו

אחרי שכבש את ישראל אחרי הופעות מוצלחות בהיכל מנורה, איצטדיון סמי עופר ופארק הירקון אדם פונה אל היעד הבא – הופעה בחו"ל בארה"ב. לאחר מספר ניסיונות שלא יצאו אל הפועל בשנים האחרונות זה קורה סוף סוף – אדם יעלה על הבמה ויופיע לעיני קהל ישראלי-אמריקאי ברחבי ארה"ב – לוס אנג'לס, מיאמי, ניו יורק וטורונטו.

אם אתם גרים בארה"ב או מבלים שם באותה עת – זו הזדמנות ליהנות מחוויה חד פעמית ואם אתם מעריצים של אדם, זו הזדמנות נפלאה לשלב חופשה ביעד אטרקטיבי לצד הופעת ענק שכנראה תישאר חקוקה בזיכרון של הקהל כל החיים.

עומר אדם בפארק הירקון

לאחר שכבש את "היכל מנורה מבטחים", קיסריה ואצטדיון "סמי עופר" רשם ציון דרך נוסף ומרכזי בקריירה המצליחה שלו כאשר ביולי 2019 עלה על הבמה לראשונה בפארק הירקון, ת"א, מול קהל בסדר גודל בינלאומי של עשרות אלפי מעריצים. לקראת ההופעה אדם שיחרר 5 סינגלים בבת אחת. מופע הענק ויוצא הדופן הזה כלל גם במה מיוחדת של 360 מעלות ותכלול מתחמים שונים לרווחת קהל המעריצים.

מחירי כרטיסים נעו בין  249 ₪ (כרטיס דשא רגיל) ל-499 ₪ (בגולדן רינג) – 50 אלף כרטיסים נמכרו תוך יממה אחת בלבד! במקרים רבים הכרטיסים נמכרים ע"י ספסרים ונמכרים במחיר מוכר, אנו רק ציין כי הספסרות אסורה על פי חוק וכי יש להיזהר מקנייה מספסרים.

הזמר המצליח בישראל

עומר אדם הוא ללא ספק, נכון להיום, נחשב לזמר הישראלי המצליח ביותר בישראל. את התואר הזה ניתן לאשש עם הנתונים הבאים:

נתוני השמעות (סיכום 2018) – עומר אדם הוא האמן הכי מושמע בשירות הסטרימינג ספוטיפיי ובמקום השני באופן כללי בישראל ע"פ נתוני ארגון אקו"ם ומדיה פורסט (המבצע מדידת השמעות מערוצי המדיה השונים). הסינגל "שני משוגעים" זכה למספר ההשמעות הגדול ביותר (כולל מעל ל-50 מיליון צפיות ביוטיוב, הישג ששמור ללהיטים בינלאומיים) ועקף אף את הלהיט "TOY" של זוכת האירווזיון נטע ברזילי.

נתונים חברתיים (נכון ל-2019) – מעל ל-600 אלף עוקבים באינסטגרם, 247 אלף אוהדים בפייסבוק ובעל מעל ל-350K מאזינים חודשיים בספוטיפיי.

פרסומות ומשחק – אדם קיבל בשנת 2018 לא פחות מ1.2 מיליון שח על השתתפותו בפסטיגל, 300 אלף שקלים עבור ביצוע השיר "שני משוגעים" בגמר האח הגדול וקרוב למיליון ₪ עבור השתתפותו בקמפיין של חברת "בזק".

ומה שהכי מעניין זה כמובן נתוני ההופעות – מעבר להופעות של אדם עבור חברות וגורמים פרטיים (בהן הוא מרוויח מאות אלפי שקלים) אדם היה שיאן השכר להופעה ביום העצמאות האחרון כשהרוויח קרוב ל300 אלף ₪ פר הופעה בודדת. מבחינת הופעות כלליות עומר אדם שובר את השיאים שלו כל פעם מחדש, כל הופעה היא סולד אאוט, גם אם מדובר בהיכל מנורה מבטחים, קיסריה או אף פארק הירקון. רכישת כרטיסים להופעותיו הפכה למעין "מבצע לאומי" של ממש כאשר המעריצים הרבים ממתינים בקוצר רוח לפתיחת מועד קניית הכרטיסים המקוונת. במקרים רבים השרת של אתרי המכירה קורס עקב כמות המשתמשים, כך שהרכישה הופכת למשימה של ממש ואלו שהצליחו במשימה מרגישים ברי מזל.

שירים חדשים של עומר אדם

אדם כאמור הוציא השנה (2019) 5 שירים חדשים ביום אחד במסגרת מיני האלבום – 5 בום!. שמות השירים – – ״תיתן לה פרחים״, ״אהבה מטורפת״, ״טמפרטורה״, ״יום השישי״ ו-״שיר הרווק״.

הקריירה של אדם הגיעה לשיאה בשנתיים האחרונות ולמרות גילו הצעיר הוא כבר הספיק לעבור כברת דרך בעולם המוזיקה, כאשר למעשה פצח את הקריירה שלו בטרם הגיע ל-16 לאחר הדחתו מתכנית הריאליטי המוזיקלי כוכב נולד. מאז הספיק אדם להוציא 5 אלבומי אולפן ובנוסף לכך מיני אלבום (אי.פי) שהוציא השנה עם חמשת השירים שהעלה לאוויר בו זמנית. מה שמאפיין את המוזיקה והשירים של אדם הוא הגיוון המוזיקלי מצד אחד, כאשר לאורך הדרך יחד עם המנעד המזרחי העמוק הוא משלב גם שירים בניחוח רוק קל וכן שירי פופ קצביים המשלבים מוזיקה אלקטרונית השילובים האלה למעשה מה שהוביל לכך שהזמר הפך לקונצזוס כשהוא מושך אחריו קהל מעריצים מגוון.

רשימת הלהיטים לא נגמרת אך נציין מספר להיטים בולטים וחשובים הלקוחים מכל האלבומים שהוא הוציא עד כה: : "נמס ממך", "הופה", "בניתי עלייך", "וואי לי", "תל אביב", "מודה אני", "היא רק רוצה לרקוד", "בוקרשט", "מהפכה של  שמחה",  "סיפור ישן", "שדות של תירוצים" והלהיט הגדול שנת 2018 "שני משוגעים".

שיתופי פעולה עם אמנים אחרים

לאורך הקריירה אדם בדומה לאמנים אחרים, שיתוף פעולה עם אמנים בולטים ומוכרים, אם זה במסגרת סינגלים משותפים או על הבמה בהופעות חיות. בין אמנים אלה: משה פרץ, לירן דנינו, שלמה ארצי, עדן בן זקן ועוד.

שאלות נפוצות

הביקוש להופעות של עומר אדם הוא עצום, כך שעם פתיחת מכירת הכרטיסים היא מסתיימת בתוך זמן קצר. לכן אנו ממליצים להתעדכן מראש על מועדי ההופעות הקרובות של אדם ועל שעת פתיחת מכירת הכרטיסים. רצוי לבצע רכישה מיד עם פתיחת המכירה המקוונת כשמוטב להיות מוכנים עם מספר מכשירים שונים מכיוון שבמקרים רבים עקב עומס המשתמשים אתם עלולים להיתקע תוך כדי הרכישה.

ההצלחה הגדולה נובעת משילוב של מספר גורמים: היכולות הווקליות של אדם, העובדה שהינו פרפורמר מעולה שיודע לשלהב את הקהל לצד אישיות טובה הפכו את אדם לאהוב במיוחד בקרב הדור הצעיר אך גם בקרב שכבות גיל אחרות. 

בנוסף לכך המוזיקה של אדם משלבת סגנון ים תיכוני לצד פופ, שירי מסיבות מקפיצים לצד בלדות ושירים רומנטיים שקטים, כך שהוא מצליח לקלוע לטעמם של חובבי מוזיקה רבים.

סיבות נוספות לכך שההופעות הן סולד אאוט קשורות למערך השיווקי המשומן שמלווה את אדם והעובדה שבניגוד לאמנים אחרים הוא לא מופיע לעיתים קרובות, אלא מתמקד במופעים גדולים אחד לתקופה מה שיוצר ציפייה גדולה וביקוש רב למופעים אלה.

המחירים משתנים בהתאם לסוג הופעה אם זה מבחינת הלוקיישן של ההופעה (היכל מנורה, סמי עופר, פארק הירקון או מקומות קטנים יותר) וסוג ההופעה – אם מדובר בהופעה לקהל הרחב, הופעה בחתונה, הופעה לאירועים של אנשים פרטיים, של עסקים וחברות גדולות וכדומה. באופן כללי, המחירים להופעה סטנדרטית של עומר אדם עבור הקהל הרחב לכרטיס דשא או מקום ישיבה רגיל באולם ולא VIP המחירים נעים באזור ה-200-300 ₪, כאשר כרטיסים למיקומים מבוקשים יותר המחירים יכולים לטפס ל-500-700 ₪ ואף ליותר מכך.

הופעה רגילה מלאה של עומר אדם נמשכת לרוב כשעה וחצי-שעתיים.

עלות הופעה של עומר אדם בחתונה עומדת על כ-85,000 ש"ח.

העלויות של הופעות פרטיות של עומר אדם משתנות בהתאם לסוג ההופעה. המחיר הממוצע להופעות באירועי חתונה ובר מצווה הינו באזור ה-85,000 ש"ח. אירועים של עסקים וחברות גדולות יכול להגיע גם למאות אלפי שקלים.

טריוויה - עד כמה אתם מכירים את עומר אדם?

מי החברה של עומר אדם?

אז לכל מי שמעוניין לדעת (בעיקר מי שמעוניינת לדעת), עומר אדם רווק נכון להיום, ביולי 2020 הוא נפרד מהאקסית האחרונה שלו, שיראל טולדנו בת ה-19.

מי החברה של עומר אדם?

אז לכל מי שמעוניין לדעת (בעיקר מי שמעוניינת לדעת), עומר אדם רווק נכון להיום, ביולי 2020 הוא נפרד מהאקסית האחרונה שלו, שיראל טולדנו בת ה-19.

בן כמה עומר אדם?

27

מי האבא של עומר אדם?

יניב אדם הוא אביו של עומר אדם אשר מלווה כל צעד ושעל בקריירה של בנו. אדם היה סגן מפקד ביחידת שלד"ג וסמג"ד של גדוד הצנחנים 202.

מי האבא של עומר אדם?

יניב אדם הוא אביו של עומר אדם אשר מלווה כל צעד ושעל בקריירה של בנו. אדם היה סגן מפקד ביחידת שלד"ג וסמג"ד של גדוד הצנחנים 202.

באיזה רכב מחזיק עומר אדם?

עומר אדם רכש מספר רכבים בשנים האחרונות: מרצדס ג'י 63 4X4 בעלות של 1.6 מיליון ש"ח. פורשה פאנאמרה היברידית בעלות של כ-800,000 ש"ח.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X