איתי לוי הופעות

איתי לוי הופעות קרובות 2021, כרטיסים והנחות

איתי לוי הופעות

מעוניינים ללכת להופעה של איתי לוי? אם כן מוטב להקדים ולרכוש כרטיסים כבר במכירה המוקדמת, כיון שמדובר באחד מאמני הטופ של ישראל, כך שהביקוש להופעות שלו הן גבוהות במיוחד והכרטיסים נגמרים במהירות. צפו בלוח ההופעות הקרובות של לוי:

לוח הופעות קרובות של איתי לוי. הישארו מעודכנים!

אפריל, 2024

ביוגרפיה מוזיקלית

איתי לוי הוא לא רק זמר ענק שכבש אותנו בפרסומות בפריים טיים ובכל תחנות הרדיו, הוא גם אדם מיוחד עם לב ענק ונפש עדינה. איתי מוכר לרובנו כאחד מזמרי המוזיקה המזרחית המובילים והמצליחים במדינה כאשר הוא נושא מאחוריו ילדות לא פשוטה, הוא נולד בגן יבנה וגדל ברחובות, הוא מתאר ילדות מאתגרת עם אב נרקומן ואמא לביאה שמגוננת עליו.

בשנה האחרונה נפרד איתי מהסוכנות "ליאם הפקות" ומניהולו של אייל גולן אחרי חמש שנים של קריירה משותפת, עם יציאה לדרך עצמאית חדשה בחברת הפקות שהקים על שם אימו "רות הפקות". קל לראות שהוא מצליח להביא את עצמו קדימה עם הישגים רבים כמו הקמפיין של ביסלי עם עדן דרסו, הנחיית "הכוכב הבא" לצד אמנים מובילים כמו אסף אמדורסקי, שירי מימון, קרן פלס וסטטיק ובנאל או הקריירה המוזיקלית והעניין הבלתי פוסק סביבו.

את צעדיו הראשונים החל כשעבד כזמר סקיצות לצד הכותב והמלחין אבי אוחיון. הוא התאהב בשירו של אוחיון "כמעט שיר אהבה" וביקש ממנו לבצע אותו בעצמו. אוחיון הסכים לאחר שנתיים וחצי, ביולי 2013 הוציא איתי את השיר "כמעט שיר אהבה" כסינגל הבכורה שלו והשיר זכה להצלחה רבה.

נאמר על איתי לוי כי הוא הזמר המשפיע ביותר על הפופ המזרחי העכשווי. משיריו הבולטים: "חצי בשבילי", "קירות", "פעם", "מה עובר עלייך".

שיתופי פעולה עם אמנים אחרים

במהלך הקריירה איתי לוי שיתף פעולה עם אמנים עם אמנים רבים, ביניהם: אייל גולן, קובי פרץ, עדן בן זקן, עדן חסון, נסרין קדרי, דודו אהרון ועוד.

 

שירים חדשים של איתי לוי

סינגלים בולטים של איתי לוי בשנה האחרונה: הלהיטים "חצי בשבילי" "רק בנות" "רוקדים עם הדמעות" שיצאו במהלך שנת הקורונה – 2020  והסינגל השפיות שלי שיצא במרץ 21. כל הסינגלים זכו למיליוני צפיות ביוטיוב ובערוצי מדיה נוספים.

 

שאלות נפוצות

הנחות להופעות של איתי לוי ולאמנים נוספים ניתן להשיג מעת לעת בכרטיסי חבר שונים, כגון: "בהצדעה" של חיי מילואים, "ביחד בשבילך" הכרטיס של עובדי ההסתדרות, כרטיס האשראי "לאומי קארד", כרטיס חבר של ארגון המורים ועוד.

המחירים משתנים בהתאם לסוג ההופעה והמקום בו היא נערכת. לרוב המחירים בהופעות של רייכל נעים באזור של 150-400 ש"ח.

הופעה רגילה מלאה של איתי לוי נמשכת לרוב כשעה וחצי-שעתיים.

עלות הופעה של איתי לוי בחתונה עומדת על כ-57,000 ש"ח למופע באורך של כ-50 דקות.

בין שיריו הפופולריים של איתי לוי: שתשרף האהבה, קירות, לקחת את המפתחות, פתאום אהבה, אחרי הכל מתגעגע ועוד.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X