אפליקציות זיהוי שירים ע"י זמזום

עד כמה זה נורא נתקע לכם סולו בראש, אתם מריצים אותו במשך יום שלם בעבודה, שואלים כל אדם שנקרה בדרככם ולא מצליחים למצוא אותו. נחשו מה? יש פתרון – קבלו את האפליקציות שיעזרו לכם לאתר שירים לפי זמזום או שריקה.

Google Assitant

באוקטובר 2020 גוגל זיהתה צורך אמיתי ונחוץ לפתח כלי שיאפשר למשתמשים שלה לאתר שירים על ידי זמזום ושריקה. איך זה עובד אתם שואלים? מאחורי הפיצ’ר החדש עומדת טכנולוגיית על של גוגל שיוצרת טביעת אצבע ייחודית מגלי הקול שלכם שמייצגים רצף תווים מספרי שמראה את השינויים במלודיה. את רצף התווים גוגל משווה לדאטה בייס העצום של המוזיקה שקיים אצלה שוב ושוב, עד שנמצא התאמה. ככל שיותר משתמשים יעשו שימוש בפיצ'ר, כל המודל יהיה מדוייק יותר.

תוכלו להשתמש בפיצ'ר (בנתיים רק בשפה האנגלית) כשתשאלו את האסיסטנט של גוגל  “What’s the song” או שתלחצו על כפתור search a song באפליקציית גוגל ואז תזמזמו את השיר שתקוע לכם בראש.

Soundhound

soundhound

האפליקציה פותחה בחברה וותיקה שנוסדה בשנת 2009 ומתמקדת בזיהוי קולי למגוון שימושים. לא תמצאו בה יותר מידי סיבוכים אלא פשוט מה שאתם צריכים: כפתור כתום גדול במרכז שברגע שתלחצו עליו תוכלו לזמזם אליו את השיר שאתם חושקים כל כך לאתר. האפליקציה יכולה להציג גם את המילים לשירים ולזהות טרנדים בקטגוריות שונות. 

Songcatcher

deezer

היישר משירות המוזיקה של Deezer שהושק בישראל ומאפשר לשמוע מוזיקה בפלטפורמות שונות, משתמשי אנדרואיד יוכלו לזהות שיר שמתנגן ברקע סביבתם באמצעות המיקרופון שבמכשיר, לאחר מכן הם יוכלו לנגן אותו ואפילו להוסיף אותו באופן ישיר לרשימת ההשמעה שלהם. 

אין ספק שהאפליקציות האלה פותרות בעיה מתסכלת במיוחד, אך אסור לשכוח את אפליקציית Shazam שהביאה איתה את קסם זיהוי השירים שהשמענו לה. בשנים האחרונות נוסף לאפליקציה פיצ'ר של כפתור מצלמה שמאפשר למותגים ברחבי העולם להדפיס מודעות פרסומת הכוללות קוד וויזואלי מיוחד של שאזאם, ברגע שמצלמת המכשיר תסרוק את אותו קוד תפתח חוויה אינטרקטיבית מיוחדת עם התכנים של המותג המפרסם.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X