בום פם השיקו את אלבומם החדש במופע אנרגטי וסוחף

מאת: אסתר קובי

 

מופע פותח לקראת האלבום החדש והרביעי במספר של בום פם הרעיד אתמול את בימת מועדון הבארבי. בום פם, הרכב מרענן המחבר יצירה מקורית חדשה עם הצלילים הים תיכוניים הצועניים האותנטיים, הצליח להקפיץ את כל הנוכחים במקום.

מדובר בהרכב מוזיקאלי עשיר בביצוע מוזיקת עמים בנגיעות ים תיכוניות עם רוקנרול. על הבמה מניתי שבעה נגנים מוכשרים שמבצעים באדיקות נעימות קצביות וצבעוניות. מככבים: אורי כנרות סולן כובש עם גיטרה חשמלית ועם נדיבות לב בכל הקשור לערק, איתמר לוי במראה 'הגולש האמריקאי' על התופים, יובל "טובי" זולוטוב שמנצח על טובה גדולה, אייל תלמודי בכלי נשיפה (סקסופון, חלילים) וגם דניאל עבר־הדני היפה על הקלידים והחן.

האלבום החדש, “מנרה וסינגלים של קיץ”, הוקלט עם קותימן (קלידים) ונשמע נהדר על הבמה. בום פם קיימת משנת 2003 ובעשור האחרון רשמו הצלחות, הופעות באירופה, ושיתופי פעולה מרשימים עם אמנים גדולים כמו ברי סחרוף, בלקן ביט בוקס, אנסמבל בת שבע, אהובה עוזרי ואחרים. חברי בום פם מלהטטים חגיגה בסגנון ייחודי ותוסס עם מלודיות חדשות המופגנים בקלות גמורה. שמח זה קונבנציונלי, זה תמיד עובד.

לאחר פתיחה מרשימה בה הקהל האזין ברצינות אל החומרים החדשים מהאלבום, לפתע כבו האורות, מהר מדי מן הצפוי. לפתע הגיחו להם מאחור מתופף וחלילן סקוטי אל מרכז הקהל העומד, וחיש יצרו מעגל הסוגד לאלוהי המוזיקה. אנשים מקפצים ותאורה שמדגישה את החור ההומה שנפער בלב הקהל. הקרבה לקהל ריגשה גם את הציניקנים שבינינו וכשאלו דעכו, קולות אחרים הסיטו את הראשים חזרה אל הבמה בלהיטים מוכרים ואהובים, ביניהם 'Alakazam' ו- 'הירח ואני' . מכאן כבר אי אפשר היה לנתק את גלי האנרגיה המדהימים שבום פם הצליחה לשדר.

באופן קולח עלתה קרולינה לביצוע מיוחד ל-'Black Dog' המוכר של לד זפלין, לגרום לקהל לשלוף מצלמות סמארטפון ולתרום את חלקה בהופעה בלתי נשכחת. גם אמן הגיטרה, עוזי (רמירז) פיינרמן פקד את המופע כשהצטרף ללהיט 'בום פם' שבוצע בהדרן.

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X