ג'ייק באג מניף אצבע כלפי העבר

ג'ייק באג הוא כוכב עולה. Jacob Edwin Charles Kennedy הוא ילד ממעמד הפועלים מנוטינגהאם, אנגליה, שפשוט לא מבין איך הגיע כל כך רחוק כל כך מהר. המוזיקה שלו, שמזכירה קצת את דילן הצעיר (למרות שלדבריו זה מקרי לחלוטין והוא לא שומע הרבה דילן), היא לא בדיוק חומר שמגיעים איתו למקום הראשון במצעד האלבומים בשבוע היציאה. הוא לא נולד עם הקשרים המתאימים. הוא אפילו לא ממש רצה את זה. אז איך זה קרה?

הקליפ לסינגל החמישי מהאלבום – Two Fingers

הוריו גם הם הקליטו כמה שירים בצעירותם, אך שירי פופ מהאייטיז הם לא בדיוק כוס התה של ג'ייק. בגיל 12 הוא התחיל ללמוד קצת גיטרה עם דודו. בגיל 16 התחיל לכתוב שירים מקוריים ולהופיע איתם במועדונים מקומיים. הוא נתקל בהודעה של BBC שמחפשים אומנים עולים, ובגיל 17 כבר הופיע באוהל ה- Introducing של הBBC בפסטיבל גלסטונברי האגדי. משם דברים התגלגלו במהירות – הוא נחטף מהבמה ע"י חברת מרקורי לחוזה הקלטה ומשם לסיבובי הופעות עם נואל גאלאגר, מה שמהווה גם את הפעם הראשונה שלו מחוץ לגבולות אנגליה. בנוסף, הוא הצטרף גם להופעות של the Stone Roses, Lana Del Rey ו-Example.

Country Song נבחר ללוות פרסומת לבירה בריטית

האלבום של ג'ייק באג הוא "סלף טייטלד" – "Jake Bugg". הוא מכיל 14 שירים מצויינים ולא מתחכמים, מאוד אולד סקול. מומלץ, ולא לחובבי הז'אנר בלבד!

כיום הוא רק בן 19 ועכשיו נמצא בלב סיבוב ההופעות הראשון שהוא כולו סביבו ומקבל הרבה מאוד חשיפה במדיה. מגזין המוזיקה הבריטי הנחשב NME, דרכו התגלו להקות ענק רבות במהלך השנים, דירג את הסינגל "Lightning Bolt" במקום ה-7 במצעד הסינגלים השנתי של 2012. ג'ייק עושה רושם של בחור תמים וספונטני, עם המון כשרון וקסם אישי. מה שנותר הוא לאחל לו המון הצלחה ולקוות שידע להתמודד הם הבאזז, ועם מה שקורה אחרי שהבאזז דועך.

קליפים נוספים מהאלבום – Seen it All ו-Trouble Town:

סיקור הופעות

עקבו אחרינו בפייסבוק 

0
Would love your thoughts, please comment.x
X